Ahoj, dovolim si zalozit vlakno na zminene tema, protoze jsem adekvatni vlakno nenasel. Mam motor 1.7crdi, ale v dnesne dobe, kdy i benzin ma turbo, primy vstik, EGR to je asi jedno. I proto zakladam vlakno do teto sekce, kde nespecifikuji konkretni model auta.
Zajimalo by mne nasledujici:
1) Resil nekdo uz nejaky problem zpusobeny zanesenim saci casti motora?
2) Cistil uz nekdo sani?
3) Co si myslite o tzv odlucovaci oleje? (ma nekdo osobni zkusenost?)
4) Prevence - jak muzu motoru pomoct, aby se nezanasel (resp zanasel co nejmin) karbonem?
K bodu 4 vykopnu co mne napadlo:
- nejezdit jen na nizke otacky (asi se pri nizkych otackach dostava do sani vice spalin z EGR)
- menit casto olej (nevim sice proc, ale je to casta rada co vidim na netu)
- co dalsiho???
Predem diky za komentare.
Usazeniny, karbon, prevence
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Usazeniny, karbon, prevence
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 7901
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Usazeniny, karbon, prevence
395000km (1,5CRDi)
1, nie
2, nie (filter vzduchu kazdych 30000km, menim sam)
3, zbytocnost
4, aditiva (napr Vif, ekolube, stp) aby to davalo ekonomicky zmysel. nejazdit kratke trasy ak netreba
1, nie
2, nie (filter vzduchu kazdych 30000km, menim sam)
3, zbytocnost
4, aditiva (napr Vif, ekolube, stp) aby to davalo ekonomicky zmysel. nejazdit kratke trasy ak netreba
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/