Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

johny82
*
Příspěvky: 57
Registrován: 21 říj 2012, 21:55

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Příspěvek od johny82 »

Nazdárek montéři, mám též závadu v EGR okruhu u TUcsona 2,0 CRDi 103Kw, sprej na čištění už mám. Může mi tady někdo zkušený poradit jestli stačí odmontovat ta horní část ventilu s konektorem na kabely která tam drží na čtyřech malých imbusech po obvodu, nebo je nějaký fígl jak to vymámit ven celý, je to kraksna vysoká a sotva za ten motor dosáhnu ](*,) ,mám ten stejný ventil jako ten na fotce o prád odkazů výše. Docela mi tam překáží trubka od turba k chladiči stlačeného vzduchu. Díky za každou radu.
Reklama
 

Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Příspěvek od Birkof »

Ahoj, tak já už mám zaslepeno a mám vykuchaný i DPF, teď řeším, kde si to nechat odpojit v řídící jednotce? Dělá to někdo tady na fóru za dobré peníze? Díky.
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Příspěvek od Saimon »

Dlouho tu je mrtvo.
Co nového z EGR ventilama a záslepkama u Tucsona?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Příspěvek od ivan »

zdenek76 píše:Na Oplu Omega jsem ho měl chvíli zaslepený než jsem sehnal za pár kaček jiný a v podstatě jsem žádnou změnu nepozoroval, akorát jsem to chtěl mít komplet, tak jsem ho tam dal zpět. Ale co vím, tak u Omegy (benzin) se to zaslepovalo běžně.
Ano to se zaslepovalo běžně :!: Ale uplně z jineho duvodu :mrgreen: Novějši AGR nebo EGR :!: Systemy jsou řizene elektronicky a to v milimetrech a ješte podle zatěže motoru :!: :!: Kdy se hodnota měni podle zatizeni motoru a k tomu milion přidruženym funkci ,bych to řekl jinak řidič to jinak neovlivni vše je vypočteno pomoci ECU ](*,) ](*,) ](*,) Jo ,jo zlaty podtlak :) ,kde mu ,je že dneska konec [-o< [-o< [-o< :?: hmm :?: Sakra je to horši než si myslite :evil: a bude huř ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) jak pro lidi ,tak i pro mechoše :roll: :roll: :roll: ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Mildano
*
Příspěvky: 47
Registrován: 15 lis 2015, 16:43

Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?

Příspěvek od Mildano »

Tak nedoporučuji zaslepit EGR u Tucsona, jednotka to pozná na rozdílech tlaku v sání a výfuku. Dále důrazně nedoporučuji EGR ventily od výrobce DAP a NTY, jsou to šunty, auto skáče, škube a rychle chcípá, zbyde zřejmě pouze originál. Vrazil jsem haldu peněz do toho abych si to ověřil.
Škoda Octavia III 1,6 Tdi 2018
Tucson 2.0 CRDI 4x4 2008
Mercedes Benz S500 2000
Audi A4 2.5 tdi V6 2001
Chrysler Concorede 2.7 V6 2000
Audi A6 2.5 tdi V6 2000
Opel Omega 3.0 MV6 2001
Ford Mondeo 2.5 V6 2001
Ford Probe 2.5 V6 1997
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“