Opravy koroze...

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Opravy koroze...

Příspěvek od petzl62 »

Pjotr1 píše: 28 led 2022, 10:52 Péťa zase vymýšlí blbosti (možná už si na to založím vlákno):
Jak se bavíme o korozi, tak tady je hezké video https://www.youtube.com/watch?v=WwgCFlhns-0&t=51s kde Vaculík vysvětluje že výfuk rezne hlavně zevnitř vlivem kondenzátu z katalyzátoru. Je tam taky hezky vidět jak výfuk vevnitř vypadá.
Tak mě napadlo, že do posledního dílu výfukovou trubkou stříknu hadičkou co nejdál trochu vosku který se používá na nástřik dutin. Předpokládám, že až se vosk (výfuk) zahřeje tak se hezky všude rozteče, pokryje vnitřní plochy a nic nebude reznout.
Myslím, že to funkci výfuku nijak nezmění a doufám, že by to mohlo oddálit korozi. Jediné čeho se bojím je zda zahřátý vosk nevytváří emise které by vadily na STK.

Jaký je váš názor na možné nevýhody ?
Péťo, Péťo [-o< Ty nemáš GPF? A víš, že se vypaluje? A co dělá GPF, když se vypaluje? Hoří :!: A vosk je vlastně nehořlavý, že? A když už ten Vaculík..., mimochodem- trapnější vtip s depilací chloupků na nohách, jako v posledním videu jsem dlooouho neviděl [-o< :roll: ](*,) ](*,)
Ten blicí smajlík tady fakt moc chybí #-o :cry:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 800
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Opravy koroze...

Příspěvek od Pjotr1 »

Vosk jsem chtěl stříknout jen do posledního dílu výfuku kde se hromadí kondenzát (kvůli tomu to dělám) a kam mi dovolí ta koncová trubka (dál to nepůjde), takže sondy, GPF, kat, ... tím v žádném případě nemohou být zasaženy. Chtěl jsem to udělat v létě po delší cestě, kdy bude výfuk snad bez kondenzátu a vosk se tam teplem rozleje.
Ano, Péťa má GPF a asi to tam občas hoří ale to je hodně daleko od posledního dílu výfuku. Na výfuk si normálně šáhnu, teplotu posledního dílu nevím, ale když bych měl hádat tak třeba 70°C. Ale i to je hodně, ničemu to asi neuškodí, ale vosk se asi bude odpařovat.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8980
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Opravy koroze...

Příspěvek od idam.i »

Niektorí borci navŕtali malú dierku v najnižšom bode posledného tlmiča,aby mal kondenzát kade odtiecť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
motorol
***
Příspěvky: 721
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Opravy koroze...

Příspěvek od motorol »

Koukam do kalendáře a není 1.4. Nápady strikat nějaké blbosti do výfuku fakt nemají chybu. Není lepší kratší trasu absolvovat pěšky nebo jinak než autem? Pokud někdo jezdi vic jak 10 km, tak kondenzát resit nemusí. Pro ostatní je tu holt nechat jednou za 10 let něco vyměnit…
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
lumix
****
Příspěvky: 1381
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Opravy koroze...

Příspěvek od lumix »

idam.i píše: 29 led 2022, 08:23 Niektorí borci navŕtali malú dierku v najnižšom bode posledného tlmiča,aby mal kondenzát kade odtiecť.
Takový Fiat jsem četl, ze to dělal u některých modelu, myslím ze u 500 o tom psali. Vosk do výfuku bych nedával.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“