"Nepadani" otacek

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

feflo
*
Příspěvky: 63
Registrován: 16 lis 2009, 09:32
Bydliště: Ostrava

"Nepadani" otacek

Příspěvek od feflo »

Dobry den.

Mam jeste 1 dotaz a to hlavne na majitele (tim myslim ne cekatele, jako jsem ja :-)) i20 : kdyz jsem autem jel, tak pri prerazovani (po sundani nohy z plynu), motor stale drzel otacky. Je fakt, ze jen chvili, pak "spadly", ale nejsem na to zvykly, tak mi to trochu vadi.
Chtel jsem se tedy zeptat, je-li to normalni.

Vim, ze to nektera auta delaji (napr. benz. Escorty).

Dekuji.
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Reklama
 

Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od amaize »

jo i i20 , je to už tu někde napsané,a máš pravdu není to jen :hyu: kde je takto koncipovaný chod motoru, kde to nemá vliv na spotřebu ,ale udržuje motor v chodu pro lepší přeřazení "srovnání výkonu" rychlosti,nedoporučuje se před přeřazením ubírat plyn , aby k tomuto jevu nedošlo , tím by samo spadl i výkon v momentu přeřazení
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od Tringi »

Taky mě to překvapilo, když jsem přesedal z Favorita, kde jsem si plyn vždycky při přeřazování přidržel, ale je to vlastnost.
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od jirikstbk »

Ale ne. Tím to asi není. To auto bylo určitě studené.

Dělá mi to taky. Auto stojí celý den venku, nastartuji, zařadím a pomalu vyjíždím z parkoviště a středu města. Tam je vhodných tak max 5km/hod a i při noze z plynu musím šlapat na brzdu aby to nejelo příliš rychle.

Až se to zahřeje, tak to přestane.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od amaize »

Ale jóóó , je to skutečně odpověď "na to co se ptal" feflo , to co poisuješ ty , je zase skutečně to , že je motor studený a tzv.automatický sytič ŘJ(dáli se to tak nazvat) , zvyšuje otáčky na motoru , je to tak 1 až 3 minuty , pak už se otáčky nezvyšují , víceméně systém většiny motorů z řízeným vstřikováním
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od Hardcam »

Delaji to vsechny Hyundai. A je to tu uz na foru nekolikrat vysvetlene. Me otacky i mirne stoupnou, coz vyrazne zlepsuje komfort jizdy. Nemenil bych, na tohle si clovek zvyka rychle.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
feflo
*
Příspěvky: 63
Registrován: 16 lis 2009, 09:32
Bydliště: Ostrava

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od feflo »

to jirikstbk + amaize : panove dekuji, ale "syticem" to neni (s nim to tak to dela treba u Felicie), dela to porad (i po ujeti 70-ti km). Ale i tak diky vsem, nejsem na to zvykly a pripadam si...mno divne. Snad si casem zvyknu. Jeste 1 diky.

Omlouvam se za zbytecne tema.
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od amaize »

feflo čti pořádně, tobě jsem o sytiči nic nepsal, jen to , že je držení,nebo nepadání otáček v pořádku, a zbytečných tém je tu víc, ale co se dá dělat, nikdo není ideální :mrgreen:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
feflo
*
Příspěvky: 63
Registrován: 16 lis 2009, 09:32
Bydliště: Ostrava

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od feflo »

to amaize : omlouvam se, myslel jsem si, ze je to ironie, jen ...kdyz uz jsme byli v te diskusi...

Jinak se omlouvam vsem za obcasne zbytecne tema, ale nemam moc casu, takze nekdy nestihnu projit podrobne vsechny prispevky, nebo neco prehlednu...
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Uživatelský avatar
adal
*
Příspěvky: 76
Registrován: 10 srp 2010, 10:01

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od adal »

Tak dnes jsem přesedlal z Feldy do i20.
Otáčky při řazení (ubrání plynu) mírně stoupnou, tak volám prodejci a on abych to chvíli nechal a kdyby se to nezlepšilo mám přijet.
Tak nevím. Podle toho co zde čtu to závada není?
i30 1,5 DPi Start - 2021
ex: i20 1,2 - 2010
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od Hardcam »

adal: zavada je v hlave toho pana, cos s nim mluvil. Dela to vsechny modely a vsechny motory :hyu: , diesel, i benzin
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
adal
*
Příspěvky: 76
Registrován: 10 srp 2010, 10:01

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od adal »

Hardcam píše:adal: zavada je v hlave toho pana, cos s nim mluvil. Dela to vsechny modely a vsechny motory :hyu: , diesel, i benzin
:) dík
i30 1,5 DPi Start - 2021
ex: i20 1,2 - 2010
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od Hardcam »

Pokud Ti teda nevyleti otacky treba o 1000 nahoru. Spravne by se to melo chovat tak, ze po dobu prerazeni (ne stylem hledani kulisy a nasledneho trefovani se do drahy) Ti otacky zustanou popr se rucicka lehce zvedne (tim lehce myslim 100-150 otacek). Je to fajn vychytavka, nicmene nejlip se da vyuzit pri ostrejsi jizde.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
rone
*
Příspěvky: 14
Registrován: 27 led 2012, 11:32

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od rone »

Zdravím. všechno co tu píšete o nepadání otáček je blbost. Otáčky nepadají proto, protože :hyu: se snaží o co nejmenší emise a touhle vlastností je trochu eliminuje. Je to zcela normální jev. Každá automobilka se snaží snížit emise a :hyu: to trochu řeší tímhle.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: "Nepadani" otacek

Příspěvek od Hardcam »

A to se o emise snazi uz dvacet let - tedy v dobe, kdy to vubec nebylo potreba hrotit? To prijde blbost me.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“