Radenie rýchlosti

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Franco
*
Příspěvky: 74
Registrován: 10 srp 2017, 17:48
Bydliště: ZH

Radenie rýchlosti

Příspěvek od Franco »

Zdravím Vás páni.Mám novú Elantru,najazdené zatial len 16 000km,no problém mám v tom,že pri preraďovaní rýchlosti,aj keď zatlačím spojku max na podlahu,tak sa mi ťažšie zaradí rýchlosť,pocit,akoby som išiel cez zuby.Akoby tá spojka ešte potrebovala ísť viac.Myslel som,že po určitom čase,si to "sadne",že je to nové auto,nie je to rozbehané.Ale nie je to tak.Keď som bol na prvej garančke,vysvetloval som to technikovi,no ten mi povedal,veď to ide dobre...a basta,tým to pre neho zhaslo.Na 16 ročnej octavii,sa mi rýchlosti radili lahšie..Majitelia tohoto modelu Elanty,máte to v pohode?A ešte jedna vec,zdá sa mi dosť lenivá.Tiež som myslel,že motor "sadne" a bude okej.Ale kedy si ten motor chce sadnúť?? Ďakujem
Hyundai Elantra 1.6i STYLE 94kW Iron Grey 2017
Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8980
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Radenie rýchlosti

Příspěvek od idam.i »

Radenie rýchlosti mi ide od novoty úplne hladko.Čo sa týka lenivosti,tak je otázka s čím zrovnávaš ?
Keď som mal auto na garančke,tak som sa vďaka kamere dozvedel,že mechanik si skočil s mojim autom nakúpiť do sámošky.
Na kamere bolo počuť,že je milo prekvapený živosťou auta.Dosť ju skúšal.Celkovo boli s Elantry celkom vykulení. :shock: Príjmaci technik ma chcel presvedčiť ,že mám pod kapotou GDI. ](*,)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
redwine
*
Příspěvky: 25
Registrován: 19 srp 2008, 13:33
Bydliště: Michalovce

Re: Radenie rýchlosti

Příspěvek od redwine »