TURBO SCOUPE

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Tomson-tr »

citam citam ale stale neviem co je fuel cat...
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Rave »

fuel cut je zjednodusene receno system ktery brani zvyseni mnozstvi paliva vstiknuteho do valcu
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Yurii »

jendoduse receno u Scoupe je to chvilkovy "odstrihnuti" motoru od paliva :) Auto zacuka a zpomali, pak je vse OK nez to turbo motor zase pretlaci a ridici jednotka zase na chvilku odstrihne palivo :)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Rave »

Yurii píše:jendoduse receno u Scoupe je to chvilkovy "odstrihnuti" motoru od paliva :) Auto zacuka a zpomali, pak je vse OK nez to turbo motor zase pretlaci a ridici jednotka zase na chvilku odstrihne palivo :)
kdepak [-X ř.j jednotka nevi jakej jde do motoru tlak.vychazi ze seriove nastavene hodnyty.Avsak pri zvyseni tlaku se smes ochudi a dojde k detonacim.Motor nasledne zacne cukat vlivem malo daneho paliva.Avsak jednotka prisun paliva neodstrihla.Cipy ktere odstranuji fuel cat sou vetsinou nastave spise do bohate smesy protoze se pocita stim ze bude vyssi plnici tlak dmychadla
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od -JxD- »

Takze prakticky receno ted nemuzu sahnout na wastegate, zvysit tlak dejme tomu o 0,2 bar a jen tak jezdit, protoze mi to nevyrovna objem benzinu?
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Rave »

nevim jak u scoupe ale u 200sx kde byl seriove tlak na 0,6 tak pri 0,9-1,0 bar ber cipu a walbro pumpy to haprovalo.Idela je to zkusit a zmerit afr ale nepocitam stim ze mas wb lambdu s budikem :?
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od -JxD- »

no scoupe z vyroby tlaci taky 0,6 bar, ne? tak zvysit to na 0,8 bar, vic bych stejne nechtel od T15 riskovat :)
a mas pravdu ze wideband lambdu a budik na bohatost smesi do myho scoupe zapomneli namontovat :lol:
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Yurii »

Aha takze podle toho co pise Rave se motor proste udusi prebytkem vzduchu? Sem si vzdycky myslel ze by to v tomhle pripade melo chcipat postupne a ne jako kdyz utne. :-k
Nad pripadnym spatnym vykladem spojeni "fuel cut" lamu hul :) Rave to bude vedet lip jak ja :wink:

Tak WB lambda neni seriove ani u 200sx co sem tak zaslech :) A proč taky na normální ježdění jí nepotřebuješ :)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Rave »

Yurii píše:Aha takze podle toho co pise Rave se motor proste udusi prebytkem vzduchu? Sem si vzdycky myslel ze by to v tomhle pripade melo chcipat postupne a ne jako kdyz utne. :-k
Nad pripadnym spatnym vykladem spojeni "fuel cut" lamu hul :) Rave to bude vedet lip jak ja :wink:

Tak WB lambda neni seriove ani u 200sx co sem tak zaslech :) A proč taky na normální ježdění jí nepotřebuješ :)

ono jde oto ze motor je prefoukan a seriove mapy nastavene tedy pro tlak 0,6 jsou razem prd platne protoze pomer vzduchu a benzinu je jiny a ecu nikdo nerekl ze ma vstriknout vice paliva aby se opet dostala do idealniho pasma spalovani(afr)

Jinak sx afr v serii nema ale ja si ji koupil protoze pri honbe za vykonem to je jedna z nejdulezitejsich veci.Presne v danej okamzik vim zda mam smes bohatou,chudou nebo naprosto idealni.Je to draha vec ale perfektni.
-JxD- píše:no scoupe z vyroby tlaci taky 0,6 bar, ne? tak zvysit to na 0,8 bar, vic bych stejne nechtel od T15 riskovat :)
a mas pravdu ze wideband lambdu a budik na bohatost smesi do myho scoupe zapomneli namontovat :lol:
a)zkus zvednou tlak na 0,7 a projed.
b)zkus zvednout tlak na 0,8 a projed
c) pokud se ti bude zdat ze pri fuul boostu ti bude auto pokuckavat,nebo budes slyset jemne cinkani sniz tlak turba.
d)pokud chces zvysit tlak na dmychadle dmychadlo i motor by mel byt v dobre kondici a radne zahrat motor a pred vypnutim nechat turbo"vyfoukat".Kazde zvysesi tlaku na dmychade se projevuje na jeho zivotnosti
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od -JxD- »

No planuju to az na jare/v lete, az bude mit motor najeto aspon ty 4000-5000km, no a turbo je snad taky v dobrym stavu, tak uvidime :)

btw jakej zde panuje nazor na takovy ty manual boost controllery? obycejnej solenoid s otacenim na boost?
pripadne nevite o nejakym elektronickym, kterej by treba rovnou mel i turbo timer?
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Rave »

manual mbc staci ale je zapotreby jeste dobrej budik na boost
Turbo timer je dle meho nazoru na nic.Kdyz vis ze stejne po dojeti budes 2 min chladit.To uz misto TT kup radeji poradnej budik na boost a na oil pressure
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Tomson-tr »

uffff :-k ako tak citam tak musim este veeela citat aby som bol na takej urovni s vedomostami ako vy ,myslel som si ze sa vyznam ale mylil som sa ..... lebo skoro nicomu nerozumiem :cry:
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Zvýšit tlak o nějakou desetinu by neměl být problém vše má své rezervy jak jednotka, AFM, střiky tak pumpa. Vše je předimenzované jediná omezující věc je jednotka se svými limity jak pro fuel-cut jak pro průtok vzduchu.
Zvednout to o kousek to skousne pokud vím byly tu už i funkční zkoušky na 1,3bar i na 1,6 ale tam už odešli písty právě pro chudou směs a otázkou je jak dlouho by to drželo i na 1,3.
Jak asi většina ví ideální poměr je 14,7:1 pro benzín jednotka dávkuje množství na základě vstupů a palivových map takže omezení jsou schopnosti měření většího množství vzduchu váhy vzduchu a limity jednotky. Ale konkrétně u Scoupe bych šel cestou snížení ztrát.
Takže nahodit IC pokud možno příliš nelámat potrubí rozdíl teplot a tím i účinnosti je razantní někde jsem narazil na článek o účinnosti motoru při ostřiku IC byla tam testovaná supra a výkon jí vzrostl o asi 20% to pro představu o významu chlazení vzduchu. Pak vím ze zkušenosti (mám budík) rozdíl mezi klasickým jetým a sportovním sacím filtrem je i 0,2 baru. Pak uvolnit výfuk je fakt že nerezovou rouru od turba až dozadu jako mám já nedoporučuji jezdím jen do desáté hodiny večerní a když se chce investovat tak MBC s budíkem a max + 0,2baru pak už opravdu AFR, ale to je když chcete, aby to bylo dobré tak okolo 12tis.
Turbo timer také nemám vždy chladím asi bych nenechal auto bez dozoru běžet takže když jsem tam tak na co beztak časoví je na pikaču když tak už takový který snímá jízdu a telemetrii motoru, kolikrát mám i po 2 minutách chlazení zvýšenou teplotu jen oleje o 15% po divokých jízdách chladím i 7 minut
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Yurii »

Napadla mne taková dalsi varianta jak zvysit vykon motoru, kdyz uz by nekdo predelaval mapy pro dejme tomu T25, IC, a pripravil zastavbu budiku AFR, boost a tech dalsich drobnosti. Dalo by se postupovat i prestavbou na E85 má nejakejch 109 oktanu a pomohlo by to zvysit vykon rekl bych o docela dost. Jen by to chtelo jiny vstriky a palivovou pumpu a mozna neco na co sem zapomnel... . A samozrejme radikalne predelat mapy.

Pripadny korozivni ucinky ethanolu a vydrz v dlouhodobym horizontu neberu v potaz :!: Nikdo nevi co by to udelalo.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO SCOUPE

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Přestavby na E85 jsou u mnoha případěch už dokončeny a auta na to vesele jezdí, ale u nás vím zatím o jedné plánované přestavbě ono toho je právě více na výměnu.
Jinak předělat mapy je krásné, ale složité a řekl bych pro většinu smrtelníků nereálné a hlavně by se to ani nevyplatilo pro Scoupe to spíše jít cestou programovatelné ECU, ale to o naprosto jiných korunách a pak poslední co mě napadá tak něco jako Apexi Power FC, NEO a podobné, ale obávám se že pro jednotky Scoupe zase nedostupné.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“