Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

2009+

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od black_sheep »

Tringi píše:Já čekám na facelift (snad s xenony), a pak se zase zadlužím na dalších X let.
tak si od toho slibuju hodně. až moc na to, že facelifty u hyundaie nikdy nic moc velikýho nepřinesli, mimo vzhledových změn :lol: některé automobilky dělají větší změny i bez faceliftu :-) no, je to teda skutečně facelift v pravém slova smyslu :mrgreen:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od Tringi »

Tady dostane 3.8 V6 rozvod GDI a tím cca 30 koní navrch!!
Co se týče vzhledu, tak se budou zřejmě měnit akorát nárazníky a maska, která bude podobnější nové i30 (sport/facelift) a i40 sedanu (alespoň tak soudím podle zamaskovaných fotek).
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od black_sheep »

já myslel že GDI je přímý vstřik z dílny mitsubishi? :wink: bude to skutečně výhra? :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od laxo18 »

accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Kony5
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 18:11

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od Kony5 »

už je začínám potkávat :D :D super auta...hlavně dobrý pontciál...ještě 2 roky počkám a koupím si nějaký :D
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od Farrael »

Počkej na Facelift. Ten bude lepší ;-)
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od Viki »

Také bych raději faceliftovanou verzi. Hlavně kvuli upravě motoru. Má dostat příme vstřikování GDI. To potom kroutící moment a výkon bude konečně uměrný obsahu 3.8litru. Dále by mohl být upraven podvozek aby nebyl tak hlučný při přejezdu nerovností. A jak říká Tringi byli by dobré xenony!!
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Příspěvek od Viki »

Tu je kopie textu ohledně upravy motoru 3.8:

MOTOR V6 3.8 LAMBDA S PRIAMYM VSTREKOVANÍM PALIVA

V súvislosti so zavedením motora V8 5.0 dostal aj motor V6 3,8 litra konštrukčného radu Lambda technológiu priameho vstrekovania paliva GDI. Vďaka nej výkon vzrástol o 15 percent z 216 kW (294 k) na 249 kW (338 k). Súčasne sa aj maximálny krútiaci moment šesťvalca zvýšil z 358 Nm na 395 Nm. Použitie priameho vstrekovania paliva umožnilo zvýšiť kompresný pomer motora V6 z 10,4:1 na 11,5:1 pre zvýšenie termodynamickej účinnosti. Prepracovaný motor Hyundai V6 teraz poskytuje vyšší merný výkon ako neprepĺňané šesťvalcové motory konkurenčných modelov európskych a japonských značiek.

Všetky moderné konštrukčné prvky, ktorými motor V6 3,8 litra upútal pri premiére limuzíny Genesis, zostali zachované: kontinuálne variabilné časovanie nasávacích a výfukových ventilov D-CVVT (Dual Continuously Variable Valve Timing), variabilné nasávacie potrubie, celohliníkový blok motora a hlavy valcov, pohon ventilového rozvodu reťazou a zapaľovacie sviečky s irídiovými elektródami. Okrem výrazného zvýšenia výkonu a krútiaceho momentu prinieslo priame vstrekovanie paliva aj podstatné zníženie emisií vďaka skráteniu doby nábehu katalyzátora na prevádzkovú teplotu o 40 percent. Nové olejové čerpadlo s variabilnými lopatkami umožňuje presnú reguláciu tlaku oleja podľa momentálnych potrieb, čím sa zvyšuje účinnosť v celom rozsahu otáčok. Výsledkom týchto konštrukčných opatrení je zníženie spotreby paliva motora V6 3.8 GDI o vyše 7 percent pri jazde mimo mesta.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Odpovědět

Zpět na „NEW COUPE“