Motor se dusí, když je studený

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Rybář »

Ahoj, asi se to tu už řešilo, ale nikde nemůžu najít úplně stejnou závadu. Když ráno nastartujeme auto, tak hned chytne, bez problémů. Ale ihned začne chcípat-když trochu přišlápnu plyn, tak nechcípne. A v tom je problém, když plyn sešlápnu úplně na podlahu, tak se auto dusí ještě víc..... Prostě při úplném sešlápnutí plynu začne zdechávat motor. Po ujetí pár km se závada neobjevuje...... Má někdo nějaký nápad? Mě napadl palivový filtr nebo škrtící klapka, ale nevím, čím začít. Díky za rady :wink:
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Reklama
 

Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Korálek »

Svíčky NGK,originál zapalovací kabely,vzduchovej filtr a netankovat srágory ale vzít párkrát za sebou obyč Naturál u Shellu a pak tam frknout Shell V-Power.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Engineer »

Korálek píše:Svíčky NGK,originál zapalovací kabely,vzduchovej filtr a netankovat srágory ale vzít párkrát za sebou obyč Naturál u Shellu a pak tam frknout Shell V-Power.
Plus vycistit skrtiacu klapku.... po zime som cistil no neveril som ako bola zanesena, ale mne do toho kolisal neutral.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Rybář »

A ten palivový filtr by to být nemohl? :-k
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
mayq
***
Příspěvky: 923
Registrován: 12 čer 2008, 19:30
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od mayq »

Engineer: Cistis ju podla toho navodu co je na nete tj. Autoholik ??
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red

Obrázek
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Rybář »

mayq: hoď odkaz, prosím
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Engineer »

mayq píše:Engineer: Cistis ju podla toho navodu co je na nete tj. Autoholik ??
Nene, odsroubujem sanie a precistim ju handrickou nasiaknutou cisticom na brzdy, ked potrebujem hlbsie pomozem si sroubovakom, nabuduce to pokusim zdokumentovat :), asi najlacnejsie a najjednoduchsie...

Neverim niecomu takemu ako je sarjajt ktr nastriekas do skrtiacej klapky nastartujes, celym autom ti buchne a udajne to bude ciste... Rucna praca je rucna praca :lol:
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
mayq
***
Příspěvky: 923
Registrován: 12 čer 2008, 19:30
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od mayq »

Engineer: Diky, tiez si myslim, ze tak ako to robis to staci, ked sa dostanem k autu hned to spravim...

To Rybar: uz tu navod je ale keby nieco http://milan.konzum.sk/cistenie_skrtiacej_klapky.php
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red

Obrázek
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od mir4907 »

Mám ted přesně stejný problem nastartováni o.k. ale jek mile šlápnu na plyn začne se dusit musím se zozjíždět na vilnoběh a po 3km už je to dobry. škrtici klapku sem kontroloval a je čista mám nový vzduchový filtr i svičky ale je to pořád stejný jako dřív už važně nevím co stím,že by nějaké vadné čidlo?
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od mir4907 »

Takže po 4 měsicich zkoušení omyl pokus sem to opravil. Nebyly to ani svičky,skrtici klapka,žádný filtr,na diagnostice taky nic,kabely a vše v pohodě. Nakonec to dělala ta voda v benzínu(nadrži). A kupodivu není žádný problém to vyčistit takže když tak mužu poradit 2hodinky práce a auto jíta jako dřív jen potřeba asi změnit benzinku.Tesco nebrat!!!!!!! ČAU.
Petty5
*
Příspěvky: 16
Registrován: 11 srp 2009, 02:38

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Petty5 »

ahojky, mě to taky furt takhle blbne, všechno vyměněný, palivovej filtr čistej, jen nevím jak mám vyčistit tu nádrž, když dole není výpusť, můžeš mi říct jaks to dělal? nalil jsi tam ten hajzl na V? volfadyn nebo tak nějak? ještě mi teda svítí kontrolka motoru, několikrát jsem byla na diagnostice, kdy mi to mazali i po výměně lambdy, která byla údajně špatná...a hlavně když se to začne dusit a cukat, tak kontrolka blíká, tak to chcípnu a nastartuju znova, furt to nejede,ale kontrolka nebliká... nevím co s tím, hlavně takhle před zimou, když je kolem nuly tak startuju natřikrát, čtyřikrát..a baterkou ani startérem to není, diagnostika furt ukazuje lambdu... měla jsem problém i s volnoběhěm a chodem motoru na 3 válce, to jsem odstranila, tak nevím jestli to spolu ještě nějak nesouvisí...
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od mir4907 »

Ahoj. takže dostat se do nadrže je celkem jednoduche pod zadni sedačkou. když ji odděláě je tam v prostřed taková velká krytka a podni vstup do nádrže kde je taky tlakové čerpadlo.Než to budeš dělat tak se pokus vyjed co nejvic benzinu potom tam už jen povoliš 2 hadičky velkou matku a lehce vyndáš celé čerpadlo. zustane ti dira asi 15 cm vpruměru ktarou sem pomoci takovýho čarpadýlka vycucl co se dalo cca 4 L A potom sem do nadrže cpal starý hadry a prostěradla aby nasákly ten zbytek a bylo hotovo nezustala ani kapka. Ale ještě taková zajímavost. když sem tam dával zpatky to čerpadlo tak sem si všiml že je tam prasklá jedna trubičky,nejprve sem myslel že sem to udělal já při manipulaci,ale pak sem se bavil s jednim opravářem a ten mi řekl že to jen těško že to je tvrzenej plast že už to nejspíš bylo naprsklí což se muže stat když někde škrtneš spodkem nádrže.A že spiš než benzín to celý zpusobovalo tohle protože tam nebyl ten správný tlak. A nejspíš je to možný ale zpravil sem si to sám protože nový čerpadlo stoji asi 4tisice. Tak když ho budeš mít venku tak si tohle zkontroluj.
Petty5
*
Příspěvky: 16
Registrován: 11 srp 2009, 02:38

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Petty5 »

wau, no díky za radu, to tam teda asi bude taky, protože mi přišlo že tam není tlak, myslela jsem si prvně že bych měla seřídit ventily, ale vůbec nevvím v kolik tisícich se to dělá, musím stáhnout ten manuál už...to vím že tam je, ale nemohla sem sundat sedačky, tam je to na šrouby viď? proč to dělat jednoduše, když to jde složitě... a ty hadry jsi tam cpal přes tu malou díru? no to bude práca teda, na to se vůbec netěším, ale udělat to musím no.... ještě přemejšlím že tam naleju velfobin, ale to prej škodí motoru a katalysátoru, nevíš co je na tom pravdy? a ta hadička je přesně ta co je hned u čerpadla a napojuje se na ni další jo? a jaks to spravil? nasadils na to jinou? to už bude těžší, tak doufám, že to bude oki....
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od mir4907 »

No tak v lepším případě budeš mít jen prasklou hadičku a jen ji vyměníš.V horším budeš mit ulemenou tu trubyčku na kterou se to nasazuje co vede s čerpadla a to nevim jestli se ti podáři zpravit. Já to udělal že sem si z 8 šroubu uříznul asi 3cm se zavitem podelně sem ho navrtal 4vrtakem potom do toho čerpadla navrtal 7diru tam jak se to ulomilo a oparne tam ten šroub našrouboval. Kupodivu to drželo moc dobře takže si m myslým že už to bude sloužit dlouho a dobře. Pak už jen nasadit zase hadičku vše složit a jedem :D
Petty5
*
Příspěvky: 16
Registrován: 11 srp 2009, 02:38

Re: Motor se dusí, když je studený

Příspěvek od Petty5 »

No tak to je celkem síla, naštěstí tam nic prasklýho nemám, ale byl tam pěknej bordel. takže celý čerpdalo sem vyfoukala kompresorem, nádrž vyčistila, vyměnila palivovej filtr, nalila jsem tam carreru 100 z omv, přilila aditivum něco jako volfabin a jezdí to jak ďábel a startuje napoprvý! Oprava za 300,- no ale mám tam špatnou váhu vzduchu ještě, tak ta je objednaná... no ale sem fakt ráda, že už to jezdí, v podstatě tomu ni nebylo a nejelo to! Děkuji moc za rady!!! akorát mi přijde dovný že při třech tisících otáčkách to hrozně řve, dělá to tak tři měsíce a dřív to nebylo... no třeba to nic není, ale nevím...
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“