Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Petr73
*
Příspěvky: 41
Registrován: 30 led 2008, 17:55

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Petr73 » 15 lis 2018, 15:54

Sundat vana se dá. Je tam potřeba trochu víc místa, takže ideálně na heveru. Já mám na menší věci asi 20 cm hranoly z jedné strany seříznuté, aby na ně šlo najet. Povolit silentblok na motoru vpravo a motor přizvednout, jinak se vana ani nevyndá. Je to díky tomu rámu pod tím trochu kroucení. Není tam na to úplně moc místa...
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.

Reklama
 

Drobeckk
Příspěvky: 4
Registrován: 21 pro 2017, 22:08

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Drobeckk » 09 pro 2018, 19:59

Santa fe II 2.2CRDI 110kw, rok 2006, nájezd 215 000km. Sundal sem vanu kvůli vyčištění sítka a ještě že sem to udělal. Sítko zadělaný viz. foto. Stačí vyčistit, jde to dobře. Motor o poznání tišší, hladší chod.
Přílohy
sitko santa fe spinave.jpg
sitko santa fe spinave.jpg (203.42 KiB) Zobrazeno 948 x
sitko santa fe ciste.jpg
sitko santa fe ciste.jpg (243.15 KiB) Zobrazeno 948 x

Glum74
Příspěvky: 1
Registrován: 15 led 2019, 19:50

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Glum74 » 15 led 2019, 20:21

Dobrý den. Tak po shlédnutí vašich příspěvků, jsem se rozhodl nechat svého Santu prohlédnout. Už v létě před dovolenou jsem udělal výměnu oleje a filtru. Než jsem to vylil, tak jsem si všiml větší spotřeby oleje(podle měrky). Po každém prvním startu každý den mě svítila kontrolka mazání cca4 vteřiny. Jsem druhý majitel, najeto cca 150 tis. Výměny oleje Shell Helix Ultra 5W30 bez ohledu na najeté km. každý rok. Palivo výhradně Verva.
Takže po demontáži vstriků 3x bez podložky a na čtvrtém válci jen polovina podložky.....Zakarbonováno jak svi.... Po demontáži vany mě přišla MMS od mechanika a bohužel sací koš úplně ucpán.
Takže si každý udělejte obrázek. Po dohodě s mechanikem nechám raději každých 50 tis. zkontrolovat vstřiky. Ty podložky za pár korun jsou hlavní příčinou kleknutí vašeho CRDI!!! Ty samé problémy má i Jeep.

Fab30
*
Příspěvky: 38
Registrován: 15 črc 2014, 13:45

Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Fab30 » 16 led 2019, 12:40

Zdarvim Vas, ake podlozky? Co robi ta podlozka? Dakujem za odpoved

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1112
Registrován: 31 led 2010, 23:54
Bydliště: Nottingham, UK/Prievidza, SK(40/60%)

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od oltcitak » 17 led 2019, 22:49

Medene podlozky pod vstrekovace,maju sa dat vzdy nove pri kazdej demontazi vstrekovacov, kedprehoria,idu vyfukove plyny do priestoru ventilov a znehodnocuju olej.
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/

Satanek007
Příspěvky: 2
Registrován: 23 kvě 2017, 22:15

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Satanek007 » 18 led 2019, 19:46

Ahoj, mám na vás dotaz. Mám Santa Fe 2,2 crdi 114kW. Dnes jsem preventivně vytahal vstřiky a vyměnil podložky. Ty původní byly v pořádku. A teď nemohu najít na jaký utahovací moment mají být utažené vstřiky ? Díky

Uživatelský avatar
Bed@
**
Příspěvky: 175
Registrován: 03 dub 2011, 21:49
Bydliště: Dubí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Bed@ » 18 led 2019, 20:27

Injector clamp mounting bolts: 24.5 ~ 28.4 N·m
(2.5 ~ 2.9 kgf·m, 18.1 ~ 20.1 lbf·ft)

High pressure pipe flange nuts (Injectors ↔ Common
Rail): 24.5 ~ 28.4 N·m(2.5 ~ 2.9 kgf·m, 18.1 ~ 20.1 lbf·ft)

Sorento 2.2CRDi Premium 4x4, r.v. 2013, +80 000km
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4, r.v. 2008, +190 000km

Sorento 2.2CRDi r.v. 2010, +185 000km - prodáno
Santa Fe 2.2CRDi r.v. 2007, +150 000km - prodáno
cee'd 1.6CRDi r.v. 2007, +80 000km - prodáno

Satanek007
Příspěvky: 2
Registrován: 23 kvě 2017, 22:15

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Satanek007 » 18 led 2019, 21:00

Děkuji za info

peparebel
Příspěvky: 4
Registrován: 23 pro 2016, 15:49

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od peparebel » 20 led 2019, 16:07

zdravím,tak mě to nedalo a pustil jsem se do demontáže vany na mém santa fe 110kw kvuli kontrole sacího koše a byly to nervy.bohu dík byl uplně čistý,ale práce to je hrozná.vanu se podařilo vytáhnout až po odšroubování pravého a předního uložení a zvednutí motoru.dělal jsem to kvuli svícení kontrolky asi4sec. po startu.nakonec se podařilo vyřešit i tohle.na spodku olejového filtru je gumička která byla jen volně uložená,tak jsem vyšrouboval střed a gumičku pořádně nasadil do osazení a světe divse kontrolka ted zhasne okamžitě po startu.takže za mě super.ted ještě vyměním podložky pod vstřiky a snad bude santa služit ještě hodně dlouho. ted mám nájezd něco málo přes 169000km a udělal jsem ještě takový ten STKáčkový servis čily brzdy tyčky stabilyzátoru a podobně.

Georges
**
Příspěvky: 155
Registrován: 05 bře 2009, 16:16

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Georges » 20 led 2019, 16:33

Tak jste mě inspirovali. Předpokládám, že konstrukčně mezi motorem CRDi 2.2 a CRDi 1.5 velký rozdíl nebude.
Při příští výměně oleje ( někdy v květnu), taky sundám olejovou vanu a na to "cedítko" se podívám.
Accent 1.5 CRDi /2009 / 115 000 km

Pikacu86
*
Příspěvky: 54
Registrován: 06 úno 2018, 07:46

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od Pikacu86 » 20 led 2019, 18:44

Peparebel ktora gumicka bola na figu,velka alebo mala? Lebo aj mne po 4 sekundach zhasina
1.6crdi 66kw 2010 dpf

peparebel
Příspěvky: 4
Registrován: 23 pro 2016, 15:49

Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi

Příspěvek od peparebel » 20 led 2019, 19:18

je to taková ta jak membrána.musíš vyšrubovat nástrčným klíčem 24 střed a nasadit na osazení tu gumičku,v hyundai je to díl 26318 27400.pak jen našrubuješ střed nazpět do obalu filtru,dáš filtr a máš hotovo.já tam ještě pro jistotu dal stříkačkou olej at to nejede hned na začátek bez oleje

Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“