Právě je 21 črc 2019, 15:13





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 15 lis 2018, 15:54 
Offline
*

Registrován: 30 led 2008, 17:55
Příspěvky: 41
Sundat vana se dá. Je tam potřeba trochu víc místa, takže ideálně na heveru. Já mám na menší věci asi 20 cm hranoly z jedné strany seříznuté, aby na ně šlo najet. Povolit silentblok na motoru vpravo a motor přizvednout, jinak se vana ani nevyndá. Je to díky tomu rámu pod tím trochu kroucení. Není tam na to úplně moc místa...

_________________
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 09 pro 2018, 19:59 
Offline

Registrován: 21 pro 2017, 22:08
Příspěvky: 4
Santa fe II 2.2CRDI 110kw, rok 2006, nájezd 215 000km. Sundal sem vanu kvůli vyčištění sítka a ještě že sem to udělal. Sítko zadělaný viz. foto. Stačí vyčistit, jde to dobře. Motor o poznání tišší, hladší chod.


Přílohy:
sitko santa fe spinave.jpg
sitko santa fe spinave.jpg [ 203.42 KiB | Zobrazeno 799 krát ]
sitko santa fe ciste.jpg
sitko santa fe ciste.jpg [ 243.15 KiB | Zobrazeno 799 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 15 led 2019, 20:21 
Offline

Registrován: 15 led 2019, 19:50
Příspěvky: 1
Dobrý den. Tak po shlédnutí vašich příspěvků, jsem se rozhodl nechat svého Santu prohlédnout. Už v létě před dovolenou jsem udělal výměnu oleje a filtru. Než jsem to vylil, tak jsem si všiml větší spotřeby oleje(podle měrky). Po každém prvním startu každý den mě svítila kontrolka mazání cca4 vteřiny. Jsem druhý majitel, najeto cca 150 tis. Výměny oleje Shell Helix Ultra 5W30 bez ohledu na najeté km. každý rok. Palivo výhradně Verva.
Takže po demontáži vstriků 3x bez podložky a na čtvrtém válci jen polovina podložky.....Zakarbonováno jak svi.... Po demontáži vany mě přišla MMS od mechanika a bohužel sací koš úplně ucpán.
Takže si každý udělejte obrázek. Po dohodě s mechanikem nechám raději každých 50 tis. zkontrolovat vstřiky. Ty podložky za pár korun jsou hlavní příčinou kleknutí vašeho CRDI!!! Ty samé problémy má i Jeep.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 12:40 
Offline
*

Registrován: 15 črc 2014, 13:45
Příspěvky: 38
Zdarvim Vas, ake podlozky? Co robi ta podlozka? Dakujem za odpoved

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 17 led 2019, 22:49 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2010, 23:54
Příspěvky: 1083
Bydliště: Nottingham, UK/Prievidza, SK(40/60%)
Medene podlozky pod vstrekovace,maju sa dat vzdy nove pri kazdej demontazi vstrekovacov, kedprehoria,idu vyfukove plyny do priestoru ventilov a znehodnocuju olej.

_________________
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW
Kód:
http://oltcitak.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 18 led 2019, 19:46 
Offline

Registrován: 23 kvě 2017, 22:15
Příspěvky: 2
Ahoj, mám na vás dotaz. Mám Santa Fe 2,2 crdi 114kW. Dnes jsem preventivně vytahal vstřiky a vyměnil podložky. Ty původní byly v pořádku. A teď nemohu najít na jaký utahovací moment mají být utažené vstřiky ? Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 18 led 2019, 20:27 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2011, 21:49
Příspěvky: 175
Bydliště: Dubí
Injector clamp mounting bolts: 24.5 ~ 28.4 N·m
(2.5 ~ 2.9 kgf·m, 18.1 ~ 20.1 lbf·ft)

High pressure pipe flange nuts (Injectors ↔ Common
Rail): 24.5 ~ 28.4 N·m(2.5 ~ 2.9 kgf·m, 18.1 ~ 20.1 lbf·ft)

_________________

Sorento 2.2CRDi Premium 4x4, r.v. 2013, +80 000km
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4, r.v. 2008, +190 000km

Sorento 2.2CRDi r.v. 2010, +185 000km - prodáno
Santa Fe 2.2CRDi r.v. 2007, +150 000km - prodáno
cee'd 1.6CRDi r.v. 2007, +80 000km - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 18 led 2019, 21:00 
Offline

Registrován: 23 kvě 2017, 22:15
Příspěvky: 2
Děkuji za info


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 20 led 2019, 16:07 
Offline

Registrován: 23 pro 2016, 15:49
Příspěvky: 4
zdravím,tak mě to nedalo a pustil jsem se do demontáže vany na mém santa fe 110kw kvuli kontrole sacího koše a byly to nervy.bohu dík byl uplně čistý,ale práce to je hrozná.vanu se podařilo vytáhnout až po odšroubování pravého a předního uložení a zvednutí motoru.dělal jsem to kvuli svícení kontrolky asi4sec. po startu.nakonec se podařilo vyřešit i tohle.na spodku olejového filtru je gumička která byla jen volně uložená,tak jsem vyšrouboval střed a gumičku pořádně nasadil do osazení a světe divse kontrolka ted zhasne okamžitě po startu.takže za mě super.ted ještě vyměním podložky pod vstřiky a snad bude santa služit ještě hodně dlouho. ted mám nájezd něco málo přes 169000km a udělal jsem ještě takový ten STKáčkový servis čily brzdy tyčky stabilyzátoru a podobně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 20 led 2019, 16:33 
Offline
**

Registrován: 05 bře 2009, 16:16
Příspěvky: 139
Tak jste mě inspirovali. Předpokládám, že konstrukčně mezi motorem CRDi 2.2 a CRDi 1.5 velký rozdíl nebude.
Při příští výměně oleje ( někdy v květnu), taky sundám olejovou vanu a na to "cedítko" se podívám.
Accent 1.5 CRDi /2009 / 115 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 20 led 2019, 18:44 
Offline
*

Registrován: 06 úno 2018, 07:46
Příspěvky: 48
Peparebel ktora gumicka bola na figu,velka alebo mala? Lebo aj mne po 4 sekundach zhasina

_________________
1.6crdi 66kw 2010 dpf


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadřené motory santa fe 2.2 crdi
PříspěvekNapsal: 20 led 2019, 19:18 
Offline

Registrován: 23 pro 2016, 15:49
Příspěvky: 4
je to taková ta jak membrána.musíš vyšrubovat nástrčným klíčem 24 střed a nasadit na osazení tu gumičku,v hyundai je to díl 26318 27400.pak jen našrubuješ střed nazpět do obalu filtru,dáš filtr a máš hotovo.já tam ještě pro jistotu dal stříkačkou olej at to nejede hned na začátek bez oleje


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye