EGR ventil

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
dandy008
*
Příspěvky: 93
Registrován: 24 lis 2008, 09:24
Bydliště: Ostrava

EGR ventil

Příspěvek od dandy008 »

Zdravím. Podařilo se mi dopátrat, co mi působí, bezdůvodné klepání motoru. Hodně mi poradili chlapi z Ofrooadu. Tady to je. Nevím ale, zda je EGR- ventil na benzinech. Galloper je Nafťák, je to ve skutečnosti Mistubishi Pajero, jen tuto licenci koupili Korejci.: http://www.offroadforum.cz/egr-ventil-t19376.html
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Reklama
 

ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: EGR ventil

Příspěvek od ivan »

dandy008 píše:Zdravím. Podařilo se mi dopátrat, co mi působí, bezdůvodné klepání motoru. Hodně mi poradili chlapi z Ofrooadu. Tady to je. Nevím ale, zda je EGR- ventil na benzinech. Galloper je Nafťák, je to ve skutečnosti Mistubishi Pajero, jen tuto licenci koupili Korejci.: http://www.offroadforum.cz/egr-ventil-t19376.html
Když něco v motoru něco klepe není nikdy bezdůvodu,hlavní je najít příčinu :!: Mimichodem Erg ventil neklepe,ale pouze sníží výkon motoru a zvýší se spotřeba paliva majího jak naftové motory tak i benzíni a nemají ho pouze novější auta ,ale i starší ho měla,záleželo jak ty auta plnily emisní normy,podle potřeby se pak montovaly dneska je mají povinně :!: Ale nebráním se ,že by klepal není může být,ale sou mez náma borci co dělají auta x let v četně mě :oops: a v životě sem nic takovýho neslyšel :roll:
Jinak nejčastější příčinou nafťáku je,že vstřiky se špatně plní buď sou ucpane nebo zadřené jehly pak klepou proto motor má kovový zvuk nejdříve toto prověř a pak uvidíš, Ti co psali na tom forum mě nijak nepřesvědčili :?
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
dandy008
*
Příspěvky: 93
Registrován: 24 lis 2008, 09:24
Bydliště: Ostrava

Re: EGR ventil

Příspěvek od dandy008 »

Díky, nejdříve nechám udělat ty vztřiky. Příjemné svátky přeji.
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
puma
*
Příspěvky: 65
Registrován: 19 úno 2009, 19:07

Re: EGR ventil

Příspěvek od puma »

MOZEMI NJEKTO PORADIT GDYE NAJDEM TEN EGR VENTIL.DIKI
dandy008
*
Příspěvky: 93
Registrován: 24 lis 2008, 09:24
Bydliště: Ostrava

Re: EGR ventil

Příspěvek od dandy008 »

EGR je plechový klobouček na sání (hlavy motoru) a vede zněj jedna hadička k naf.čerpadlu(podtlaková). Nesmysl k ničemu.
To co mi klepalo a ještě klepe je něco jiného. Dělá mi to vývjeva neboli podtlakové čerpadlo za alternátorem, je to pro posilovač brzd. Mám jej vylágrovaný a ani jsem netušil,proč mi brzdy tak haprují (měký pedál). Mám to objednané, cena 5000kč.
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
puma
*
Příspěvky: 65
Registrován: 19 úno 2009, 19:07

Re: EGR ventil

Příspěvek od puma »

diki dandi
Uživatelský avatar
thunder
*
Příspěvky: 43
Registrován: 15 bře 2009, 12:04
Bydliště: Trencin - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od thunder »

egr ventil - skusenost po zablendovani z oboch stran: menej dymu za autom, vacsi vykon motora... najblizsi problem asi na stk, ek... :)
dandy008
*
Příspěvky: 93
Registrován: 24 lis 2008, 09:24
Bydliště: Ostrava

Re: EGR ventil

Příspěvek od dandy008 »

Emise které reguluje EGR, se neměří. Buď v poho. Já jsem je měl odstavený vždy a není problém.
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
puma
*
Příspěvky: 65
Registrován: 19 úno 2009, 19:07

Re: EGR ventil

Příspěvek od puma »

hcelbi som odstavit egr venil len nevjem 100 percentne ktore to je moze mi njekto to od fotografovat diki
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: EGR ventil

Příspěvek od Accentdevil »

thunder píše:egr ventil - skusenost po zablendovani z oboch stran: menej dymu za autom, vacsi vykon motora... najblizsi problem asi na stk, ek... :)

Zdravim Te,takze pri zaslepeni toho EGR ventilu se ti zvysil vykon a snizilo coudeni z vyfuku jo?
- me na Xedosu diagnostika ukazuje vadny EGR ventil takze mi chces rict,ze to zvysi vykon a bude mene coudu kdyz je muj EGR nefunkcni? Ja jsem se teda doslechl ze tam je teda HLAVNE kvuli emisim a ted ani nevim jestli mam ten ventil resit kdyz mi ukazuje diagnostika jeho chybu...prej jde o cirkulovani spalin a bez toho se klidne obejdu :) takze jak to je? mam ho nechat nefunkcni a bude to vse k dobru,ale na ukor emisi????? :-k
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od pepan »

já ho raděj nechám tak jak je...ze zkušeností s tímhle autem [-o< a na mých emisích 8-[ však víš jak to je- se to ani jemu nelíbilo,tak sem ho dal do stavu použitelnosti..výkon nijak nespadl..hulí to o trochu víc,ale při emisích na 4500 otáčkách něco pak zažiješ :shock:
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: EGR ventil

Příspěvek od Accentdevil »

Co bych zazil? jako ze budu moc znecistovat? jako me nejde o ty emise vazne,protoze az zmiznou ty zkoureny nakladaky a podobny kouraci tak bych se ho snazil obnovit,ale kdyz se tu docitam,ze krome tech emisich to jen pomuze tak si myslim ze je lepsi ho nechat nefunkcni,je tak? :)
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
dufek
Příspěvky: 3
Registrován: 19 črc 2013, 21:19

Re: EGR ventil

Příspěvek od dufek »

Pri zaslepeni EGR sa nemusite nicoho obavat. Motoru to neuskodi, len mu to pomoze. Hlavne nezabudnite zaslepit aj podtlakovu hadicku ktora ho otvara. Pri emisnej kontrole Vam nepovedia nic, pretoze nemeraju mnozstvo NOx.
Odpovědět

Zpět na „GALLOPER“