Právě je 22 bře 2019, 19:22





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 srp 2011, 17:42 
Offline
*

Registrován: 21 srp 2011, 19:39
Příspěvky: 48
Jo a abych nezapomel, musim rici ze me Getz fakt prekvapil, tech 60kw na to maly auticko je vic nez dost, jezdi se s tim supr, docela to lituji davat manzelce. Jsem se zapomel zminit, to auto je pro manzelku. Ja se vracim ke svi i30cw, ale toho Getze jeste urcite parkrat prezenu.


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 23 srp 2011, 17:43 
Offline
*

Registrován: 21 srp 2011, 19:39
Příspěvky: 48
Smrťák píše:
Málokdy je přerušen samotný vodič. Většinou chyba ve svorkovnici.Říká se 2x měř jednou řež. Ale hlavně,že jsi v pohodě a závada je jistá. Hned má člověk lepší náladu.Já ráno jel do Kromca a ve výfuku díra jako svině ](*,)

Tak to ti nezavidim, ale mam kamose co umi sehnat levne nahradni dily, tak kdybys nesehnal nic levnyho ozvi se co presne potrebujes a zeptam se ho.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2011, 19:24 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 10 črc 2011, 21:29
Příspěvky: 354
Už je to vyměněno.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 srp 2011, 22:26 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2006, 16:38
Příspěvky: 83
getzi píše:
Ahoj Panove. Zahada vyresena, byl to pretrzenej kabel mezi pojistkovou skrini a mezi cerpadlem. Kabel je pretrzenej nekde mezi pojistkovou skrini a palubkou, protoze jsem rozriznul kabel ktery je hned pod palubovkou a tam je to uz ok. Takze ted to vypada tak, ze mi vede jeden kabel z motoroveho prostoru ven pres kapotu a predni levy dvere az do interieru kde jsem to na podlaze prepojil s tim preseknutym dratem.Auto jinak bezi moc hezky uz ted. Ted musim natahnout asi novej kabel z motorovyho prostoru do interieru tak abych se dostal k miste vedle sedadla ridice, spojim kabely a melo by to byt ok. Koukal jsem ale ze tam musim odmontovat asi levej predni blatnik protoze tam nejak bezej ty kabely az do interieru. Ma nekdo zkusenosti s odmontovanim blatniku, jde to lehce nebo je to makacka?


tak to mě mrzí že jsem se sem nedostal dřív protože jsem měl naprosto stejný problém s naprosto stejným řešením

_________________
Peugeot 5008 STYLE 2.0 BlueHDI 2016
Hyundai i30 kombi 1.6 Trikolor Weekend 2015
Hyundai Getz 1.3 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2012, 12:07 
Offline

Registrován: 22 úno 2011, 19:53
Příspěvky: 6
jednou jsem take prijel z prace, chcipnul motor a sel spat. rano prijdu k autu a nechytne a nechytne. Slo to na pocitac do servisu a menili me startovaci cidlo nebo spinac. Bez toho se to nanastartuje. Cena cca 3000-3500,- Koukal jsem na cenu na netu toho cidla a cena nou name 1000,- a od bosche 2000,-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2012, 12:42 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Příspěvky: 329
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
V servise,aj keď by rovno na nič neprišlo,ako klasicky v M a H NITRA :P , zaplatíš len za napojenie na diagnostiku 25 € :P

_________________
HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák,vyše 100 000 Km,kupovaný ako fungláč
člen GETZ CLUBU,AVEO FAN CLUBu č.42
http://alvin630.rajce.idnes.cz/nasi_velrybaci/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 črc 2015, 00:34 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 18 srp 2014, 21:31
Příspěvky: 61
Zdravím,

kedže môj Getz začal robiť pri štartovaní drahoty a nechcel naskočiť na prvý krát, tak som brázdil po nete...tu z diskusie vyplynulo že ak bliká alebo vôbec nesvieti kontrolka immo tak je v háji najčastejšie snímač immo teda tá cievka.... . ja som ale pred objednaním tohto dielu skúsil vybrať z auta von pôvodnú 8 ročnú Delkor betériu a dobil som ju. Od tej chvíľe znovu getzík štartuje bez najmenšieho problému čili "na brnk" . Čakal som že to po nabití a pár mestských jazdách začne znova stávkovať a blbnúť ale zatiaľ 3x klop na drevo...drží. :wink:

_________________
Hyundai Getz 2007, 1.1 12V 49kW, Gold Beige


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 črc 2015, 21:38 
Offline
*

Registrován: 10 led 2009, 21:33
Příspěvky: 73
Před pár dny, v těch velkých vedrech jsem asi po čtrnáctidenní pauze asi 15x startoval. Baterie točila jak divá a ne a ne chytit. Nakonec se podařilo. Co to tak dlouhodobě sleduji, stává se to jen za horkých dnů. Mám podezření na benzín, nebo palivový filtr, kterej bude asi původní. Jak bude možnost, plánuji jeho výměnu.

_________________
Getz 1,3 60kw limited edition (2003)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2017, 17:47 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Příspěvky: 329
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
Nechcem vytvárať novú tému, doteraz som nemal jediný problém pri štartovani, ale v preiebehu posledných štyroch týždňov sa mi 2x stalo,že "Veľrybák" nenatočil,ani na 4-5. pokus, ale keď som skúsil naštartovať druhým kľúčom na druhý pokus vždy motor neomylne naskočil. Ten pvrý raz som prešiel cca 5 km, po vypnutí moto naskočil zas,,ale keď som skúsil štartovať tým kľúčom č.1 zas nič. Tak som myslel ,že v kľúči niečo odišlo,ale po cca 3 hodinách bez problémovo štartoval aj na kľúč č.1. ( Keď idem mimo Bratislavu zvyknem nosiť obojo kľúčov). Dnes sa mi to stalo s kľúčom č.2, jednoducho sa zaťal,ako mezek a motor nevydal ani hláska. Skúšal som aj odpojiť baterku,nepomohlo. našťastie to nebolo ďaleko od domu,tak som si zašiel domov,pre kľúč č.1 a situácia z 15.9., z Nitry sa zopakovala. Motor na 2. pokus naskočil. Prešiel som asi 1,5 km pred domom som schválne zamenil kľúče, a skúsil naštartovať,kľúčom č.2. výsledok bol prekvapivý, motor hneď naskočil.
Má niekto podobnu skusenosť a vedel by poradiť ? Može to byť tá vyššie zmienená cievka ? Zatiaľ, budem so sebou preventívne nosiť obojo kľučov všade.

_________________
HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák,vyše 100 000 Km,kupovaný ako fungláč
člen GETZ CLUBU,AVEO FAN CLUBu č.42
http://alvin630.rajce.idnes.cz/nasi_velrybaci/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017, 13:13 
Offline
*

Registrován: 08 říj 2010, 21:59
Příspěvky: 21
Bydliště: Bratislava
Sleduj kontrolku imobilizéra (oranžový kľúčik) pred štartovaním. Ak bliká, je chyba tam, zbytočné skúšať štartovať. Ak svieti neprerušovane a motor aj tak nenaštartuje, je chyba inde.

_________________
Getz 1.1i Dynamic space silver metalic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017, 17:36 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Příspěvky: 329
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
Vďaka za radu, posvietim si na to, ale sa mi zdalo v ten pondelok, že svietila neprerušovane pri štartovaní, budem pozerať zakaždým pri štartovaní. mám inak 2 myšlienky,jedna znie trochu kacírsky,ale pýtal som v práci mechanika (u Citroena) a povedal mi,že to nemusí byť vôbec blbosť. Ono sa mi to stalo ,odkedy mám nový mobil Lenovo C2 ,ja kľúče aj mobil nosím na krku na šnúrkach, on má fakt super príjem wi-fi signálu,a práve krátko pred nenaštartovaním , pri tom kľuči zazvonil . Takže by ho mohol poblbnúť zvýšený magnetizmus toho mobilu ? malá,ale predsa jedna z možností.
Druhá teoria, v r. 2005-11 používal auto môj otec v zime 2010 sa mu podarilo v snehu stratiť kľúče,tak dal vymeniť všetky zámky včetne spínacej skrinky a preprogramovať imobilizer,ale do 15.9, t.r. to ani raz nezahaprovalo,to auto chytalo na brnk vždy a všade.
Do tretice,ale myslím si,že to by vymena kľúča nepomohla, mám 32 000 km na sviečkach,ale ťah má motor dobrý,ani kontrolka Check sa pri jazde nerozsvietila,ako pred ich výmenou,používam tento typ
http://www.autotwin.sk/zbozi/671039/ZAP ... -1086c.htm, takže si myslím,že ich urychlena vymena by asi nepomohla, oni ,verím v pohode, vydržia, do planovanej servisky v marci
Ale ešte raz vďaka za radu, som o čosi múdrejší
Keby to bol starší voz so štvortaktným motorom,viem jednoznačne-kondenzátor, a pri dvojtakte palivová sústava, stačilo vyčistiť karburátor :D :D :D ,tam sme vozili so sebou všetko, na wartburgu sa mi stalo,že mi po cca 155 000 km, z ničoho nič motor vydochol,ale tam to bola radosť, zisťovalo sa či má iskru a potom šťavu, tak som došiel,že mi odišlo podtlakové palivové čerpadlo,všetko som mal so sebou,membránu s tesnením a ventily-tzv.kladivká,vymenil za polhodinku pokračoval v jazde. na škodovkách to bol 2x kondenzátor, vymenil zakaždým, len som musel roztlačiť,lebo pokusmi o štartovanie som vyšťavil baterku. jedine Opel Astra G ma nechal, proste, hluchota a koniec.

_________________
HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák,vyše 100 000 Km,kupovaný ako fungláč
člen GETZ CLUBU,AVEO FAN CLUBu č.42
http://alvin630.rajce.idnes.cz/nasi_velrybaci/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2017, 20:50 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Příspěvky: 329
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
BranoB super rada.ja so, experimentoval,ale možno pomôžeme druhým, ja už nosím pri sebe obojo kľučov,ale minule som to pred domom testoval,menil hore dole, a skutočne sa rozblikala ta kontrolka. ale stačilo len vytitahnuť klúč ,počkať cca 3 min a potom ho zasunúť do skrinky opačne, hore nohami a chytil na brnk

_________________
HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák,vyše 100 000 Km,kupovaný ako fungláč
člen GETZ CLUBU,AVEO FAN CLUBu č.42
http://alvin630.rajce.idnes.cz/nasi_velrybaci/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 pro 2017, 04:43 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Příspěvky: 329
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
už to pozorne sledujem presne ktorý kľúč a v ktorej polohe dávam do spínacej skrinky, z 10 na 8 pokusov chytí na prvy šup,ak náhodou nie stačí len vybrať kľúč a ten istý v tej istej polohe vložiť ho späť a chytí na prvý šup, tak asi príčina bude v cievke spínacej skrinky,čo sa tu už spomínalo

_________________
HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák,vyše 100 000 Km,kupovaný ako fungláč
člen GETZ CLUBU,AVEO FAN CLUBu č.42
http://alvin630.rajce.idnes.cz/nasi_velrybaci/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2019, 02:20 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2011, 21:35
Příspěvky: 329
Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
Tak som na niečo zas došiel, v lete nebol problém, ako sa zozimilo , zrazu, truc, pomaly na xx tý pokus sa rozsvietila ta oranžova kontrolka tak ma napadlo, že to bude možno aj teplotou, odvtedy ten kľuč pre vsunutim do spínacej skrinky ohrejem,proste len naň dýchnem a funguje to na 100%

_________________
HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák,vyše 100 000 Km,kupovaný ako fungláč
člen GETZ CLUBU,AVEO FAN CLUBu č.42
http://alvin630.rajce.idnes.cz/nasi_velrybaci/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye