HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

kkubikulka
Příspěvky: 6
Registrován: 23 čer 2021, 21:41

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od kkubikulka » 27 srp 2021, 07:41

Ano bralo a co jsem se ptal mechaniků i známích tak mi řekly že to budou nejspíš písní kroužky a cena opravy by byla zhruba kolem těch 25 000kč a teď záleží natom v jakém je motor stavu, aby se například nemusela přebrousit klikovka atd.

Reklama
 

slabostka
****
Příspěvky: 1209
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od slabostka » 27 srp 2021, 09:21

aby sa nestalo že oprava sa predbežne nacení - 25 000 za krúžky sa mi zdá dosť ale neviem ... - a po otvorení motora sa zistí že aj to... aj to... aj to... a nebude to 25 000 ale strelím 40 000 a to je ekonomicky nezmysel. A ak mechanik nedá záruku že motor nebude ďalej brať olej ruky preč.
Osobne by som šiel cestou výmeny celého motora - lacnejšie a rýchlejšie.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021

tempest
**
Příspěvky: 393
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od tempest » 27 srp 2021, 13:03

Ano, cokoliv měnit na motoru, zvláště :hyu: je ekonomický nesmysl. Když budou zapečené kroužky, tak může být i přidřený válec. A za 25000Kč je dost málo. Vem si, že motor bude muset ven, nebo alespoň sundat hlavu, takže jenom za montáž a demontáž plus srovnání hlavy jseš v tom okolo 10000Kč, takže na opravus samotnou zbývá 15000Kč.

dibarbora
****
Příspěvky: 1410
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od dibarbora » 30 srp 2021, 10:40

kkubikulka píše:
27 srp 2021, 05:57
Ale letos v březnu jsem byl na STK a emisích a vše bylo bez chyby.
To, že sa začne rozpadať materiál katalyzátora a postupne ničiť motor nemusí automaticky znamenať, že ešte nebude plniť svoju funkciu....

K téme ako celku:
Ako som už napísal, neviem aké máš možnosti, ale z môjho pohľadu je toto neperspektívne auto. Pokiaľ auto nemáš ako koníček s patričným dielenským zázemím, pričom si bežné montážne práce spravíš sám a u odborníkov necháš urobiť napr. hlavu, tak je akákoľvek snaha pri takomto "veteráne" obrovské ekonomické riziko s veľkou neistotou úspechu prípadnej opravy. Kupovať druhý motor je tiež mačka vo vreci...
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.

Uživatelský avatar
Kipaki
*
Příspěvky: 11
Registrován: 10 dub 2019, 21:14

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od Kipaki » 11 led 2022, 22:48

Ahoj, já sem před lety řešil ten sami problém co ty, s tím rozdílem že já sem jako první letěl do servisu a nechal udělat výměnu písních kroužku, zbrousit hlavu, komplet těsnění a vyčistit Kat celková cena 32 000kc. Byl sem upozorněn že Kat už není moc ve své kondici. Vražda, auto ale máme rádi tak sme to moc neřešili. Po 8000km totožný problém s tím rozdílem že klikovka na dálnici udělala díru do bloku a motor K.O. :) letěl sem za mechanikem ať mi vysvětli co to jako je.. Rozpadající katalyzátor násal motor, vydržel válce, ztráta komprese a ve 150km/h to udělalo své, prostě konstrukční chyba, Kat moc blízko motoru. Co tím chci říct, pokud máš podobný problém, dobře si rozmysli dvě věci, jestli auto chceš ponechat tak jednoznačně koupit motor , dá se sehnat kolem 20 až 30 000kc, výměna v domácích podmínkách je reálná nic složitého. Pokud nemáš moc peněz, proraž Katik, a jezdí bez vložky, v žádném případě tam ten motor nedávej s tímhle ktikem, dá se kdykoli dodat. Jediné co tě možná bude trápit bude chyba která bude vyskakovat a to p420 ale ta nic neudělá. PS. Podle všeho sem měl prostě smůlu na kus, koupil sem i30 už s chytym katikem.

kkubikulka
Příspěvky: 6
Registrován: 23 čer 2021, 21:41

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od kkubikulka » 11 led 2022, 23:10

Zdravím toto téma asi nebude k tomuto tématu, ale zhruba dva měsíce mi auto začalo dělat prodlevu na plyně, stává se to pokaždý když je motor studený, ale nestane se to hned když přidám plyn např. ujedu 50m ,pokaždé je to trochu jinak ,ale auto mi přestane akcelerovat ,zhruba 5 sekund auto nic nedělá a pak se vzpamatuje a akceleruje, jdenou jsem zkusil dát schválně plný plyn auto nereagovalo, ale z motorového prostoru (asi) se ozívaly hlasité zvuky klepání, nebo jako by tam něco přeskočilo.

Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 284
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od Leendrix » 12 led 2022, 06:13

Ahoj, s tim nereagovanim na plyn pri studenem startu chvili po rozjezdu jsem mel problem take. Co jsem ale zmenil benzinku tak to prestalo delat. Mozna je to placebo ale od te doby co tam davam MaxxMotion 100plus od OMW tak je vse ok. :-k Ale na jare jeste necham kontrolovat plynovy pedal, ja ho mam elektronicky rizeny a pry je tam nejaka vada, nicmene nejsou me schopni rici jak se to ma projevovat tak to necham proklepnout jinde.Zda by i to mohlo mit vliv nevim.
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)

kkubikulka
Příspěvky: 6
Registrován: 23 čer 2021, 21:41

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od kkubikulka » 12 led 2022, 10:51

děkuji za odpověd ,Já jezdím pořád na stejnou benzínku UNICORN a beru pořád 95 a nikdy mi to nedělalo a auto budu mít za chvíli dva roky.

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 6127
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: HYUNDAI I 30 OPRAVA MOTORU 1.4

Příspěvek od Mexican » 12 led 2022, 11:38

ten Unicorn by som si rozmyslel. Vzdy ked idem okolo roznych ich pobociek, uplne citiim ze chytim hepatitidu. Spinave, zanedbane. A ten benal nejak zasracne lepsi nebude. A paradoxne ta pumpa vobec nie je lacna

vid vyssie - zmenit benzinku a idealne 2-3 nadrze dodatocne aditivovat (STP, VIF, Ekolube, atd)
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


https://pancuha.wordpress.com/

Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“