Startovania motora na slnku

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Mathhew333
Příspěvky: 5
Registrován: 14 bře 2018, 18:45

Startovania motora na slnku

Příspěvek od Mathhew333 »

Cawte,
cital som vela debat ohladom startovania ked auto stoji na slnku. Mam taky problem ze ak necham teple auto stat na slnku tak ked chcem nastartovat, starter toci no motor nabehne po par pretoceniach aj to tak ako keby len na polovicu valcov a o 2 sekundy bezi normalne. Kopuludi sa s tym stretlo no nedocital som kde moze byt chyba. Sviecky som vymenil, snimac chladiacej kvapaliny tak isto a v Hyundai mi prehrali riadiacu jednotku no problem pretrvava. Vie mi niekto povedat co je chyba alebo co moze byt pravdepodobne chyba?
Hyundai i30 1.4 2011
Reklama
 

soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od soban »

Nekvalitní benzín? A teplem v trubičce degraduje? (Slavný biolíh narvaný do benzínu ekoteroristama.)

Skus tankovat ty 100 ze dvě plné nádrže zda to pak taky udělá?
Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 17:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 »

Tiez mi to obcas robilo ze som startoval na 2 krat. Pred mesiacom som mal rozobrate palivove cerpadlo, nepomohlo to. Asi pred tyzdnom som mal rozobraty starter, bolo tam dost vela spiny z uhlikov, komplet som precistil a premazal a taktiez vycistil kontakty na startery a zatial je to lepsie + kontakty ukostrenia na pravej strane blatnika za poistkovou skrinkou. Prve 2 dni boli starty vyborne ale dalsie dni podla mna tie starty niesu uz sekundove ale dvojsekundove. Dneska som mal este rozobrane cele sacie potrubie ktore som spolu so skrtiacov klapkou precistil tak uvidime casom ci to pomohlo. Taktiez boli premerane cidlo chladenia ktore mam funkcne a cidlo teploty a nasavania vzduchu ktore vyzera tiez v poriadku.
Akurat by som chcel vediet naco sluzi hadicka ktora ide z vrchu plastoveho krytu motora do sacieho potrubia . Z tej hadicky trochu isla cierna tekutina akoby zmes benzinu a oleja, co podla mna dost znecistuje cidlo nasavaneho vzduchu a vznika z toho jemny karbon
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011
Uživatelský avatar
kyrmon
*****
Příspěvky: 1605
Registrován: 29 bře 2017, 10:54
Bydliště: okolí Kolína

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od kyrmon »

dunco007: Není to odvětrávání klikovky? Díky tý samý hadičce si můžu čas od času vylít ze sání zhruba deci oleje :roll:
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 17:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 »

Takze je to normalne ak z toho ide trosku olej? Dalo by sa to nieako zablokovat alebo dat tam odvetravaci ventil aby neprepustil olej len neviem ci by to neovplyvnilo chod motora. Uvidim v priebehu par tyzdnou ci pomohlo aspon to precistenie a dufam ze sa tie neuspesne starty uz nebudu opakovat. Dam vediet ak by som prisiel na nieco nove, podla mna je chyba v starteri lebo po jeho precisteni to bol uplne iny zvuk pri startovani ale samozrejme sa mozem mylit a chyba moze byt hocikde. Kedze to robilo len pri horucom motore tak prehrievat sa moze hociaka elektronika v aute suvisiaca so startom. Ak by niekto prisiel s uspesnym riesenim urcite budeme vsetci vdacni. Dakujem
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011
Pikacu86
*
Příspěvky: 68
Registrován: 06 úno 2018, 06:46

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od Pikacu86 »

Zlý regulátor tlaku paliva rail to môže byť? Menil ho niekto?
1.6crdi 66kw 2010 dpf
petr.gr
**
Příspěvky: 219
Registrován: 29 pro 2016, 20:01
Bydliště: Šternberk

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od petr.gr »

Standardně se měří výstupní tlak paliva z nádrže. Benzín má 3bar. Čerpadlo by mělo mít 3,5, aby regulátor spolehlivě pracoval.
Nejdříve to chce mít proměřené důležité věci. Něco jako biolíh je asi novinka.... Na samotný E85 motor chytá až napodruhé. Na běžný benzín v zimě v létě hned.
Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 17:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 »

Skúšal som live dáta z diagnostiky a čidla teplôt sú v poriadku pred štartom aj počas jazdy ukazujú tak ako majú. Po prečítaní rôznych slovenských aj zahraničných for to vyzerá tak že chyba by mohla byť v regulátore tlaku paliva. Regulátor sa podľa všetkého nachádza na palivovom čerpadle ale neviem ho zatiaľ nájsť na internete kde ho kúpiť, ak by niekto vedel tak mu budem vďačný ak pridá link a vyskúšam ho vymeniť.
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od soban »

A kdy jsi měnil naposledy palivový filtr?

Když bude ucpanej tak těžko bude regulátor správně fungovat.
A jsou tam všechny těsnění OK?
Netankoval jsi u podezřelé benzínky, nenalíval jsi z kanystru kde mohl být bordel.....
Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 17:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 »

Palivovy filter bol meneni pred mesiacom a pol, sam som ho menil a vsetky o-kruzky boli cele Ok aa nadrz vyzerala byt cista ako nova. Neviem povedat naisto ze je chybny regulator, vychadzam len z toho co som sa docital na forach. Benzin tankujem len na shell alebo slovnaft + posledne dva mesiace pouzivam vif takze benzinom to dufam nieje.
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od soban »

Tak si nech tlak v benzínové hadici změřit - zda není zrada někde že by při výměně nějaké těsnění netěsnilo.

Jak jsi vytáhl čerpadlo z filtru tak jsi vytáhnul i těsnění co většinou zůstane ve filtru vevnitř?

U mé i20 je tam O kroužek a podložka co jsem se koukal do návodu (budu ho měnit jak vyjedu benzín aby ho v nádrži tolik nebylo).
Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 17:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 »

Tesnenie ostalo na cerpadle ale podlozka tam nebola ziadna. Tazko identifikovat zavadu ked to robi len raz za cas, posledny mesiac mi to neurobilo ani raz tak teraz cakam ci sa to vude este opakovat ale obcas je ten start trosicku dlhsi 2 az 3 sekundy. Keby bol zlly o kruzok tak by to asi robilo vzdy. Stale neviem najst na internete samotny regulator len cerpadlo ako celok tak casom uvidim ci bude potrebne nieco menit, dufam ze sa zavada uz nebude opakovat.
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od soban »

Prostě nech si ten tlak změřit a budeš vědět, to že to startuje neznamená že ten tlak je OK.

Prostě nějakej kroužek netěsní na 100% a tlak utíká....

A nebo to může být samotným čerpadlem že by bylo vadné....(nepředpokládám)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od Chasnik »

A studené starty jsou OK? Před pár lety jsem řešil podobnou věc, ale mě to nestartovalo ani studené (resp. startovalo, ale hodně dlouho)...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 17:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 »

Tlaky si premeram a dam vediet

Studene starty su v poriadku. Poslednu dobu uz som asi az paranoidny na tie starty a obcas sa mi zda ze aj ten studeny start by mal byt trosilinku kratší - ako si potom vyriesil studene starty ty????

Tazko sa identifikuje zavada ak sa objavuje len velmi zriedkavo a chyba moze byt hocikde
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“