Startovania motora na slnku

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 3509
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od Chasnik » 24 črc 2018, 21:18

Taky nejdřív vymýšleli, že jsem natankoval špatný benzín, ať zkusím 2-3 nádrže prémiové palivo. Nakonec se ukázalo, že bylo špatně nasazené těsnění palivového čerpadla a přisávalo si to vzduch...
Ale to asi nebude tvůj případ, protože čerpadlo jsi kontroloval a asi jsi ho měl několikrát venku.
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)

Reklama
 

Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 led 2014, 18:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 » 31 črc 2018, 14:22

Dneska som meral tlak paliva, je tam 3,5 bar ale po vypnutí motora za cca 15 sekúnd tlak klesne na 2,8 a po 5 minútach je tam tlak tesne nad 2 bary. Neviem ci to tak ma byt alebo nie
Predvčerom mi nahriate auto na slnku zase štartlo akoby na 3 valce a druhy štart OK
Zaujímalo by ma načo slúži jedna hadička pod kapotou. 2 rovnaké hadičky idú vedľa seba, jedná slúži na prívod paliva a ide priamo do vstrekovacej lišty a tá druhá ide cez nejaký elektromagneticky ventil do škrtiacej klapky, zaujímalo by ma akú má úlohu táto hadičky, ak by niekto vedel tak ďakujem za odpoveď. Môžem potom pridať aj foto len cez mobil mi to nechce pridať kvôli veľkosti fotky....
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011

marshalx
*
Příspěvky: 29
Registrován: 18 dub 2010, 10:04

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od marshalx » 31 črc 2018, 14:56

dunco007: Mám problém jako ty. Dnes jsem startoval a napoprvé to bublalo a snažilo se chytnou, ale nic. Napodruhé pak v pohodě.

Nemůže to být třeba snímačem klikové hřídele?
Hyundai i30, 1,4i CVVT, 80kW, 02/2010, Comfort, Steel Gray

Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 led 2014, 18:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 » 31 črc 2018, 15:13

Ak by to bol snímač tak by mi to diagnostika pravdepodobne ukázala. Ale kľudne to môže byť aj hociktorý snímač ktorý teplom blbne.
Skúšal som dnes s naštartovaným autom cez diagnostiku spúšťať jednotlivé vstreky a vtedy auto malo podobný zvuk ako keď to zlé naštartuje. Z toho mi vyplýva že je možné že za tepla tam ide veľa benzínu a auto je prechľastané alebo niektorý vstrek prepúšťa a pri štartovaní za tepla chytí akoby na 3 válce? Skúšal som už aj počkať keď mi to zle naštartuje a asi po 5 sekundách sa auto dostane na normálne otáčky a všetko ide v poriadku. To čo píšem sú možno blbosti tak ma neberte 100% vážne lebo nevyznám sa veľmi do áut ale nemám problém hocičo rozobrať a preskúmať to
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011

marshalx
*
Příspěvky: 29
Registrován: 18 dub 2010, 10:04

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od marshalx » 31 črc 2018, 15:36

9 z 10 startů napoprvé.
1 z 10 startů napodruhé
1 z 40 startů auto nastartuju až za 2 hodiny. Prostě po delší době. Do té doby jen točí naprázdno, občas zabublá.

na diagnostice žádný záznam. nejvíc to dělá v horku.
I servisák mě dnes ráno říkal, že se to může přechlastávat a v tom ho napadl právě ten snímač klikové hřídele.
Hyundai i30, 1,4i CVVT, 80kW, 02/2010, Comfort, Steel Gray

marshalx
*
Příspěvky: 29
Registrován: 18 dub 2010, 10:04

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od marshalx » 01 srp 2018, 07:24

Myslíte, že má smysl, nechat postupně měnit zmiňované a podezřelé komponenty a prostě doufat, že to v něčem bude?

- snímač klikové hřídele
- svíčky
- palivové čerpadlo
- palivový filtr
- atd...

Mám najeto 85tis.
Hyundai i30, 1,4i CVVT, 80kW, 02/2010, Comfort, Steel Gray

Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 led 2014, 18:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 » 01 srp 2018, 14:22

Ja osobne zatiaľ nemením nič, ešte počkám či niečo časom neukáže diagnostika alebo vadný diel neodíde úplne.
Budem hľadať riešenie na fórach naďalej tak dúfam na niečo spoločnými silami prídeme
Napríklad na tomto fóre tiež riešili niečo podobné a nakoniec to bol regulátor tlaku paliva - http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f ... 7&start=60
meral som tlak a mam tam 3,5 bar ale kedže problém sa vyskytuje zriedkavo tak kľudne tlak môže byť občas zlý a preto to môže blbnúť
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011

marshalx
*
Příspěvky: 29
Registrován: 18 dub 2010, 10:04

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od marshalx » 01 srp 2018, 14:43

A kdybych teda chtěl vyměnit palivové čerpadlo jehož součástí je i regulátor, můžete mi doporučit výrobce, přímo odkaz, které je vhodné? Je totiž víc výrobců a chci nějaký cenový střed. Ani šmejd, ani sportovní :-)
Potom výměnu svěřím servisu, ale řeknu co tam chci.

Díky
Hyundai i30, 1,4i CVVT, 80kW, 02/2010, Comfort, Steel Gray

Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 led 2014, 18:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 » 01 srp 2018, 15:52

V prvom rade nie je isté či problém je v čerpadle alebo v regulátore, problém môže byť úplne v niečom inom
Ja osobne ti neviem odporučiť akú značku kúpiť lebo sám neviem ktorá je lepšia
Samotný regulátor som zatiaľ nenašiel kde sa dá kúpiť, ale komplet čerpadlo majú napríklad tu https://www.autodielyonline24.sk/znacie ... html#10354 to je len prvá stránka čo som otvoril, treba hľadať a nájdeš možno aj niečo lepšie
Výmenu komplet čerpadla zvládneš aj sám, zbytočne by si platil servis, je to jednoduché ak bude potrebné poradím alebo stačí pozrieť video na youtube
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011

Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 led 2014, 18:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 » 01 srp 2018, 17:44

V týchto príspevkoch sa tiež píše o vadnom palivovom čerpadle. - http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.ph ... 0&start=15
vie mi niekto povedať koľko barov tam má byť? ja som nameral 3,5 bary a po par sekundach som mal už len 3 bary a postupne to klesalo, tam píše Johny8811 ze aj na druhy den tam musí byt tlak 3 bary. Ak by niekto vedel ako to ma byt správne tak budem rád za akúkoľvek odpoveď
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011

Uživatelský avatar
soban
***
Příspěvky: 989
Registrován: 01 dub 2013, 19:42
Bydliště: Olomouc

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od soban » 02 srp 2018, 08:16

Pokud jsem se zajímal tak by tam mělo být 3,5 bary.

Po vypnutí čerpadla to může klesat, ale né tak rychle.
Jsem měnil palivový filtr na i20 a po odpojení hadičky v ní byl pořád tlak i po několika hodinách než jsem poobědval a převlékl se do montérek....

Když to za chodu drží 3,5 baru nebude zrada někde v těsnění - psal že měnil filtr tak těsní všechny O kroužky.

Bych to znovu vytáhnul a zkontroloval, případně sehnal nové kroužky a vyměnil, a taky zkontroloval zda všechny spoje jsou řádně zacvaknuté....
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/

i20 F/L 1,2 M/T CVVT inclusive start
Clean Blue

Uživatelský avatar
dunco007
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 led 2014, 18:17
Bydliště: Bardejov

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od dunco007 » 02 srp 2018, 11:33

Keď budem mať čas tak to rozoberiem a prekontrolujem.
Možno by stačilo dať spetný ventil na skúšku ci by to nepomhlo
Hyundai i30 1.4 CVVT 80kW 01/2011

marshalx
*
Příspěvky: 29
Registrován: 18 dub 2010, 10:04

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od marshalx » 07 zář 2018, 13:30

Vyměněny svíčky, snímač vačky, palivové čerpadlo s regulátorem (bylo v hrozném stavu a zdechlo při jízdě, proměřeno), vyčištěna škrtící klapka. Ceny nebyly tak hrozné, ale starty stále blbnou. I když trošku jinak. Už to nebublá, ale prostě nechytne napoprvé (někdy), napodruhé už jo. Ještě si vyměním někde zmiňovaný snímač klikové hřídele a snímač teploty. Já na to jednou přijdu :-D
Hyundai i30, 1,4i CVVT, 80kW, 02/2010, Comfort, Steel Gray

Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 415
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od Ruska.ruleta » 07 zář 2018, 15:45

Abys na to prisel, nez te to bude stat neumerny penize...
At se dari.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI

marshalx
*
Příspěvky: 29
Registrován: 18 dub 2010, 10:04

Re: Startovania motora na slnku

Příspěvek od marshalx » 11 zář 2018, 09:41

Za hubičku vyměněn ještě snímač klikové hřídele a snímač teploty, tak uvidíme. Zatím 10 startů a OK.
Hyundai i30, 1,4i CVVT, 80kW, 02/2010, Comfort, Steel Gray

Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“