Hyundai i30 - palivové čerpadlo v horku

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Kakaku
Příspěvky: 2
Registrován: 22 kvě 2017, 20:05

Hyundai i30 - palivové čerpadlo v horku

Příspěvek od Kakaku »

Dobrý den,

mám Hyundai i30 2008 1.4 benzín a jsem opravdu v zoufalé situaci:

Před 14 dny při cestě na Votvírák (bylo venku hrozné vedro) jsme zastavili na benzínové stanici, že si koupíme něco k jídlu (netankovali jsme). Po nákupu mi nešlo nastartovat auto. Po všech možných telefonátech nějaký lokální mechanik přijel a zjistil, že nespíná palivové čerpadlo. Auto dal na lano, že si to odtáhne s kolegou a po festivalu si pro něj přijedu, že to zkusí opravit. Volal mi asi za 10 minut, že to auto na laně zkoušel nastartovat za jízdy (princip roztlačení) a to auto chytlo.

Dnes se mi stalo to samé. Vedro, jedu autem a zastavím u Alzy, že si vyzvednu objednávku. Když jsem se vrátil, tak opět stejný problém - nastartoval jsem, ale otáčky šly postupně dolů - jak bylo paliva méně a méně. Volal jsem asistenčku a domluvil jsem se s autorizovaným servisem, že se mi na to zítra podívají. Auto jsme naložili, odtahli a při sundavání jsem to jen tak zkusil nastartovat - a samozřejmě, že to chytlo. Ještě, že jsem si to natočil, jinak by mě měli za blázna.

Průšvih je, že teď nevím vůbec co s tím. Zdálo se mi, že relátko spíná, takže možná nějaká závada související s čerpadlem? Nejhorší je, že když to teď funguje, tak chybu bude strašně těžké odhalit. Podotýkám, že jsem nikde netankoval, benzín co tankuji tankuji už rok a nikdy nebyl problém (v Makru, Shellu nebo na benzíně). O auto se starám, před třičtvrrtě rokem měněny svíčky, olej, filtr do motoru... Chladička je na horní rysce, oleje je taky dost. Prostě, snažím se si to auto hýčkat, aby dlouho vydrželo.

Průser je, že v sobotu letím na 4 dny do Benátek (vracím se ve středu) a v neděli mám jet na 14 dní do Chorvatska - ubytování zajištěný, vše zaplacený, jedeme tam s přítelkyní a její rodinou. Jestli se na to auto nebudu moct spolehnout, tak se opravdu budu bát jet.

Můžete mi prosím říct, jestli se vám něco podobného někdy nestalo? Ideálně bych vyměnil (holt preventivně) v autorizáku to palivové čerpadlo, případně ještě projistotu spínací relátko nebo nějaké teplotní čidla. Napadá vás něco?

Moc díky.

Video (ze začátku je vidět, že tam ještě trochu benzínu zbylo, takže to nachvilku chytlo):

https://www.youtube.com/watch?v=eDIqbhc ... e=youtu.be
Reklama
 

petrus11
Příspěvky: 1
Registrován: 27 říj 2011, 20:51

Re: Hyundai i30 - palivové čerpadlo v horku

Příspěvek od petrus11 »

Ahoj. Tak přesně toto mně potkalo nedávno taky. Stejné chování. Jen s tím rozdílem, že auto zdechlo asi po měsíci od prvního problému úplně. No a výsledek byl ten, že v H servisu vyměnili čerpadlo a od té doby je klid. Jen ta cena tedy byla dost děsivá. 12500. Fuj, ale jezdím.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Hyundai i30 - palivové čerpadlo v horku

Příspěvek od Richard555 »

Spousta věcí v moderním autě může odejít , klidně bez jakýchkoli příznaků a okamžitě. To čerpadlo vypadá seriózně, že se snaží upozornit :wink: Kdyby měl člověk na tohle všechno myslet jezdil by jen kolem komína..... Prostě Murphyho zákony fungují naprosto spolehlivě a co se má podělat , to se podělá a pokud se něco podělá, podělá se to k čemu se nedá dostat :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Clovek188
*
Příspěvky: 10
Registrován: 30 zář 2017, 17:26

Re: Hyundai i30 - palivové čerpadlo v horku

Příspěvek od Clovek188 »

Ahoj, psal jsem to již na dikusi dříve. 2x ve značkovém servisu. oprvé jen diagnostika, na chybu nepřišli, podruhé mi vyměnili rozvody(prů to bylo po zub přeskočeným řetězem. Závada se projevila včera opět. Už mě to stálo cca 15 tis. Kč a pořád jsem na začátku.
Člověk, Hyundai i30CW 1,4i, r.v. 2010.
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“