třetí řada sedaček

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
jinksss
Příspěvky: 2
Registrován: 23 pro 2016, 07:59

třetí řada sedaček

Příspěvek od jinksss »

Zdravím vás všechny,

Přemýšlíme o koupi H-1 ,zatím mě přesvědčil více než transportér T5 . Jen bych měl otázku ohledně třetí řady sedaček. Máme dvě děti velkého psa a ještě ktomu jezdíme často na kola. Tim pádem bych chtěl všechno hodit do auta a třetí řadu vyhodit ven. Zajímá me teda jestli jdou vyndat zadní sedačky a udělat si ztoho minibusu dvou řadou dodávku.
Předem díky Jakub
Reklama
 

Uživatelský avatar
Michal#2
*
Příspěvky: 41
Registrován: 23 úno 2013, 15:40

Re: třetí řada sedaček

Příspěvek od Michal#2 »

Vyndat jdou ve verzi do 2007 potrebujes golu a orech 14, pokud je deleni sedacek 1/3 a 2/3. Pokud je deleni 1/2 a 1/2, tak jsou priklopit ke strane a urcite vyndat. Pokud jde o aktualni verzi, tak pouzitim naradi jde vyndat urcite. Nevim jake ma deleni, ale urcite je tezka :-)
M.
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: třetí řada sedaček

Příspěvek od Espero »

Jenže pak to bude chtít udělat něco jako mají VW T některé typy z výroby (ostatní někteří si to dodělávají), tedy předělat zadní sedačku aby se dala sklápět do lůžkové polohy (jsou na to firmy) a pak ještě vyndavací tzv. multiflexboard, neboli desku ve výši složené sedačky až dozadu ke dveřím, pod ní je úložný prostor a na ní se dá spát. Jestli uděláš sklápění střední sedačky dopředu, pak bude multiflexboard vyšší. Přes tu desku i sedačku se položí matrace a je z toho perfektní spaní. Minimálně pro 2 dospělé +dítě. 2. dítě, pokud bude mít do 1,5 metru pak může spát napříč přes přední sedačky, pokud tam uděláš desku s rozebíracími stojinami, tělem bude na pravé straně, nohy doleva, kvůli volantu. Tohle řešení jsem měl, ale skoro nepoužil, děti mi moc rychle vyrostly, prakticky během roku.
U většiny VW T ty sedačky mají sklápěcí už z výroby, u našich H1 to tak není.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
jinksss
Příspěvky: 2
Registrován: 23 pro 2016, 07:59

Re: třetí řada sedaček

Příspěvek od jinksss »

přemýšlím právě nad rokem 2010,20112012;-) auta kolem 300000 , když jsem četl různé recenze ,testy atd tak psali že zadní sedačky nejdou vyjmout a to by v mém případě ztrácelo smysl jelikož hledám nějaké auto kde bych převezl v prostoru klidně i kola a nijak nás to neomezovalo:) takže stačí mít trochu šikovné ruce,nářadí a třetí řadu můžu klidně vyndat:)

To s tou spací plochou jsou dobré rady, nevěděl jsem že existuji firmy které se přímo na tohle specializují.

Jak jste vůbec spokojení s Hjedničkama???? spotřeba , opravy , spolehlivost , hluk v kabině atd??? myslím že nejlepší je se zeptat lidí co ji vlastní než spoléhat jenom na recenze na netu :-D

Diky :)
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: třetí řada sedaček

Příspěvek od Espero »

Sedačky musí jít vyndat, přivařené tam nejsou. Jinak si tady projdi fórum v sekci H1. Hodně se dozvíš. nevýhodou H1 jsou vysoké ceny náhradních dílů a oprav ve značkových servisech, ale část dílů lze sehnat i jinak a servisování levnějším způsobem není neřešitelné. Jsou opravny specializované na Hyundaje, které nejsou v síti importéra (v Praze 9, v Praze Lahovicích, v Opavě, kde se dá servis pořídit za ceny výrazně nižší než ve značkových). S díly je to složitější, což je částečně dáno i technickou politikou Hyundai.

Snaž se najít co možná nejmenší projezd vozu, pořád se ještě dají sehnat vozy s nájezdem kolem 100 tis., ale musí se hledat. Zvaž, jestli za každou cenu potřebuješ H1 mikrobus, a jestli by ti nestačilo H1 6/ Van, jak to mám já. Rozumím Ti proč Tě VW Transporter neoslovil, tam vozy s projezdem kolem 300 tis. km, jsou v bazarech za cenu kolem 300 tis, H1 pořídíš za méně než třetinu a pak je možná lepší ušetřený peníz vložit do pořádné opravy. Spolehlivost vozu považuji za velmi dobrou a jízdní vlastnosti, hlavně dynamiku jízdy také. Já mám motor D4BH, verze TCI, 74 kW a jede to jako dělo, běžně nechávám za sebou téčka tak do 103 kW.

Dávám recenzi, co jsem na svůj vůz dělal na Cars.cz

http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Hyu ... 0892183426
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
1pepik
Příspěvky: 8
Registrován: 24 kvě 2016, 18:17

Re: třetí řada sedaček

Příspěvek od 1pepik »

Mám H1 2011 mikrobus a také mě vadí ,že zadní řada, mám tam1+2, nelze sklopit uplně. Víte někdo o možnosti upravení. Jinak zadní řada lze vyndat, je na šest šroubú m10x1,5 a je dost těžká cca 50kilo pak vznikne prostor dlouhý 170cm a když se posune střední až dopředu je 200cm.
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: třetí řada sedaček

Příspěvek od Espero »

Například firma J. Píbal někde u Strakonic, jeho hlavní náplní jsou úpravy vozů pro invalidy, ale tohle taky dělá. Mluvil jsem s ním kdysi, chtěl jsem vyndávat přepážku a chtěl jsem posun první řady (dvojsedadlo) a sklápění opěradla druhé řady dopředu, že bych vyndal přepážku, ale k tomu odstranění přepážky jsem pohořel na STK a taky u importéra Hyundai Cech, tak jsem od toho upustil a udělal jen postel v ložném prostoru. Předělání z N1 na M papírově pak ještě dělá nějaká firma od Štěchovic u Prahy, ale tam nevím, jestli také dělá fyzické úpravy.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“