H1, 2.4i, 1999, LPG -> chvíli volnoběh, pak zhasne

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
JR1989
Příspěvky: 2
Registrován: 02 led 2018, 08:34

H1, 2.4i, 1999, LPG -> chvíli volnoběh, pak zhasne

Příspěvek od JR1989 »

Ahoj,
chtě bych se zeptat zkušenějších, zda by neměli postřehy, které by odhalily, kde může být problém.

- auto má Lovtec LPG, než jsem ho koupil, majítelé jezdili několik let jen na LPG, ihned po startu se auto přepnulo na LPG (při vytočnení nad 3000 otáček) a vyrazily. Již při koupi auta byl problém, že při jízdě na benzín značně cukalo. Na LPG jezdilo bez jediného problému. Od koupi mám najeto 25 000 km, celkem má nalítáno 365 000 km.

A teď ke konkrétnímu problému:

Přibližně před měsícem jsem nasedl do auta, asi hodinu po poslední jízdě, při které jsem nepozoroval nic zvláštního. Auto startovalo, ale vždy šlo na cca 800-1200 otáček, někdy na jednu sekundu, jindy na pět sekund, někdy i více. Ale motor vždy samovolně zhasnul. Při přidání plynu zhasnul okamžitě. Auto týden stálo a když jsem přijel s odtahem, tak problém samovolně zmizel. Jakoby nikdy žádný nebyl a nalítal jsem dalších 3000 km bez problému.

Nyní se celá situace opakuje, akorát už se samo "neopravio" :D a problém se znovu objevil při jízdě, ozvala se rána, šel cítit smrad a motor zhasl, nyní opět nastartuje, volnoběh vydrží chvíli, pak zhasne a přidání plynu znamená opět zhasnutí motoru.

Setkal se s tím někdo? Díky za podněty.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: H1, 2.4i, 1999, LPG -> chvíli volnoběh, pak zhasne

Příspěvek od Richard555 »

Jo u mé Nubiry jsem se setkal s něčím podobným, taky jedu - rána - smrad - přepnutí na benzín - cukání škubání.
Pak jsem auto nemohl nastartovat, po cca 15 startech to jakž takž chytlo...... Pak jsem stál týden v mrazu a auto naskočilo na drc...... jízda z hor domů - po cca 15km stejný scenář doskákal jsem ale domů.
Problém byl v zapalovacím modulu. Navíc já měl u LPG jednobodý centrální foukání do sání proto to mohlo střílet do sání...... Po výměně modulu vše OK. Tím neříkám, že to musí být zrovna ono, ale nějak ti to asi špatně pálí..... svíčky, kabely , teda nejspíš kabel když :hyu: má zapalovací moduly dva. U Nubiry ale byl sice jeden ale dvojitý, takže skoro stejný.......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“