Na co koukat při koupi Hyundai H1? Zkušenosti, kdo poradí?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Sosak1
Příspěvky: 4
Registrován: 19 bře 2018, 17:25

Na co koukat při koupi Hyundai H1? Zkušenosti, kdo poradí?

Příspěvek od Sosak1 »

Ahoj, prosím o radu, chtěl bych koupit Hyundai H1 a ještě nemám žádnou zkušenost s touto značkou. Hyundai H1 mne zaujal vzhledem a dostupností, koukám po něčem okolo roku 2001. Na co si dát pozor? Předem děkuji za rady. Petr Sobotka. Dvůr Králové nad Labem
Reklama
 

Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 202
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Na co koukat při koupi Hyundai H1? Zkušenosti, kdo porad

Příspěvek od Maros Hupka »

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 97#p316397

Tu máš komplet servis mojej H1, ktorú som kúpil v septembri 2005 ako novú. Jazdím ju denne, pracovne , hlavne po Bratislave a verím, že ešte pár rokov budem.
Kvitnú zadné lemy a zadné dvere ( ale v porovnaní s hrdzavením MB Vito, je to zanedbateľné :D )
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Sosak1
Příspěvky: 4
Registrován: 19 bře 2018, 17:25

Re: Na co koukat při koupi Hyundai H1? Zkušenosti, kdo porad

Příspěvek od Sosak1 »

Děkuju moc, na tu korozi to opravdu trpí míň, než podobné dodávky. O mercedesu ani nemluvě, to je asi to nejhorší. Bojím se spíš motorů, často čtu o špatných hlavách a podobně, těsnění si vymením, jen to vypadá, že se tam dá těžko dostat, že je nad motorem málo místa.
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Na co koukat při koupi Hyundai H1? Zkušenosti, kdo porad

Příspěvek od Espero »

Závisí na typu motoru. Jsou tady určitě lidi, kteří tomu rozumějí víc než já, ale spolehlivé jsou motory CRDI a ty se dělaly až později, než je 2001. Já měl z r. 2004, motor typu D4BH, neboli ještě bez common rail, dodávka paliva byla řízena elektrickými čerpadly a ten motor měl nějakou konstrukční chybu v chlazení, někde jinde tady a velmi kdysi jsem o tom psal. Šlo o nedostatečné chlazení na 2. a 3. válci. Souviselo to s konstrukcí chladících kanálků v bloku motoru. Tak kdybys náhodou koupil vůz s tímto motorem, pak je potřeba jezdit spíše volně a motor dlouhodobě nezatěžovat ve vyšších obrátkách, tím se myslí rycholst tak nad 120 km/h. Krátkodobé vyšší zatížení, třeba při předjíždění nevadí, ale na plný výkon to hnát třeba po dálnici z Brna do Prahy by mohlo vést k vylágrování.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“