výroba a homologace nárazníků

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od N2DRFT »

Zajímalo by mě, jak je to, pokud si třeba trochu poupravím stávající nárazník sám dejme tomu kitem, bude ten nárazník pořád možné vozit legálně na autě v silničním provozu? Nebo je nutné ho nějak homologovat, případně jak, díky předem za odpovědi
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Reklama
 

S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od S0T0 »

na homologaci tebou upraveného nárazníku rovnou zapomeň, sice by to šlo, ale náklady v rámci X x 10000Kč. Jinak pokud si upravíš origo, tak už neudpovídá tomu, jak byl homologován, ale pokud to nebude nějaký extrém, nebudou tam hrany jak žiletky, tak policajti to většinou přejdou, problém by mohl nastat v případě nehody či na STK, ale záleží na konkrétní situaci...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od Stanley »

Tohle je docela problém. Vyjde to na dost peněz a sereš se s tím zbytečně hodně protože ten materiál z čeho je origo je odlišný od těch "tuningových" nárazníků. Nevím jak se přesně může upravovat origo nárazník ale spíš si rovnou kup udělaný nebo když už tak si udělej celý z lamina. Takové experimenty stojí většinou za ..
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od N2DRFT »

no šlo mi o to, jenom vyříznout ve stávajícím zadním díry na duplex víš ?:) Bohužel upravené nárazníky které jsou u nás k mání jsou jen takový ty nalepovací lízátka a nejsou nic moc. Je to takový zvláštní, moc to nesedí rpostě.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek_PD
***
Příspěvky: 705
Registrován: 29 črc 2007, 16:58
Bydliště: Prievidza SK

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od Marek_PD »

sa divim že vôbec taku blbosť aku otvor pre vyfuk vôbec riešiš to by už musel byť riadny kolik aby za toto buzeroval :?
aktuálne: Alfička 166 2,4 JTD
moja ex: Adelka X-3 1,3 62kW
/-/v rodine: Accent 2005+Accent 2011+i20
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od 89majlo96 »

dieru vyrezat mozes a nikto ti za to nic nespravi
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od N2DRFT »

Marek_PD: no víš, takových kolíků jsem už pár na silnici potkal a bylo to že mě zastavili a buzerace typu: Jel jste rychleji než já(policista), takže jste nemohl jet 50(mohl, tachometr ukazuje vždy o 3-5 km/h více), řidičský průkaz a doklady...No a máte nějaký důkaz, že jsem porušil předpisy? Nemáme, otevřete kufr a hned prohledání lékárny kontrola jestli je stk apod. A zrovna možná právě při takovejhle kontrole by řek ááá vejfuk, to neni originál že? A ta díra v nárazníku a bla bla a už je to v piči no.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od Stanley »

Tak díru do nárazníků normálně udělej. To nemusíš ani řešit... Já budu dávat do hajzlu zadní diffuzor kde bude velký Apexi N1 koncák ani mlhovky nebudu mět v zadu a do toho zatmavené zadní světla. Na předku mám teď třeba lízatko udělané z pásky pod garážové vrata..
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od Stanley »

Takhle policajti ti nemají co říct pokud máš STK. Já mám třeba i 5% tónování skel tuším a taky v pohodě. Jen mi chválí stav vozu :D
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od N2DRFT »

5% tónování skel? na tom snad neni nic zakázanýho ne, když máš propustnost 95% :) ale zřejmě jsi to myslel jinak
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od 89majlo96 »

stanley ale za tie zadne hmlovky ta dojebat mozu, povedia ze vozidlo nesplna prevadzky schopnost a zoberu ti papiere. S tym by som neriskoval. Ostatne je v pohode ale ked ti budu chybat hmlove svetla tak ohrozujes cloveka co ide za tebou v hmle, lebo ta nemusi vidiet
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od Stanley »

5% propustnost.. mlhovky budou tady :arrow: Tam u kraje, kde mu to svítí. V EU je to nevyužité a ty mlhovky v nárazníku jsou katastrofa :) Myslím, že tohle bude v pohodě.
Přílohy
avatar14045_2.gif.jpeg
avatar14045_2.gif.jpeg (7.38 KiB) Zobrazeno 4412 x
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od N2DRFT »

počkej a těch 5% propustnost máš na všech oknech? To moc nevidíš večer ne?
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od Stanley »

Není problém s viditelností. Není to tak strašné jak se zdá.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: výroba a homologace nárazníků

Příspěvek od Hardcam »

Ja s tim taky nemel problem, jen jsem na krizovatkach mezi obcemi stahoval okynko, kdyby tam jel neosvetleny cyklista z hospody. Driv jsem byl strelec a nevadilo mi to, sice se mi po nepruhlednosti styska, ale necham si svych 15% a 35% pruhlednosti vpredu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“