i300cw EDF supercharged

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

i300cw EDF supercharged

Příspěvek od pilotzz »

..tak na úvod hádanka - konik koní navíc?
Přílohy
Fotografie0220.jpg
Fotografie0220.jpg (138.09 KiB) Zobrazeno 4043 x
Fotografie0221.jpg
Fotografie0221.jpg (134.29 KiB) Zobrazeno 4043 x
Fotografie0222.jpg
Fotografie0222.jpg (160.92 KiB) Zobrazeno 4043 x
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Hardcam »

0

nebo spis -5
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od 89majlo96 »

jj, suhlas s hardcamom :!:
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
mayq
***
Příspěvky: 923
Registrován: 12 čer 2008, 19:30
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od mayq »

Uz len z principu a pre tu namahu to iste pridalo 25k :mrgreen:
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red

Obrázek
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od alarm »

ja som opatrnejší....ak to dokáže pretlakovať sústavu...ktovie?
ale muselo by to mať tak 10 000ot/min. :-k
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Dwonder
*
Příspěvky: 17
Registrován: 06 led 2011, 17:58

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Dwonder »

No myslím, že toto by dokázalo zvednout tlak vzduchu maximílně v nízkých otáčkách a taky otázka o kolik. Takže celkový přínos 00nic.

Když už, tak něco pořádného jako toto :twisted:
Obrázek

i30 1.6cvvt 93kW Comfort 2011
Passat 1.9TDI 96kw 2005

Mondeo 2.0TDDI 85kw 2001
206 1.4 55kw 2000
ZdeněkH
**
Příspěvky: 203
Registrován: 05 zář 2010, 00:20
Bydliště: Brno

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od ZdeněkH »

Hej hustýýýý to chci taky tuning pi*o :lol:
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od N2DRFT »

no a pak že to nejde vy jelimáni :D A hele franta tady ten už to tam má :D
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od N2DRFT »

Pilotzz: To na tvým obrázku, to vede do airboxu ta vrtule? Třeba to jen chladí vzduch.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od 89majlo96 »

Dwonder : co to ako je ? To je turbo kompresor ? Lebo vidim tam hriadel od kladiek, cize ten snek bude kompresor, ale nedava mi zmysel tie rury co idu od strany vyfuku. Tipujem ze tam bude este turbo :-k
EDIT : a prdlajz, ten valec co vyzera ako tlmic je nejaky chladic, lebo do neho idu hadicky, takze to bude nejaky kompresor s chladenim stlaceneho vzduchu, pekna sranda :P
Kde si vyhrabal taku fotku ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Pěkný větráček a výkon? no tak -5/-10 za teplý vzduchu z motorového prostoru.
Jednou měl kamarád podobný nápad a čísla mluví za vše.
tedy když motor točí 6000ot/min a má obsah 1,6 tak potřebuje 4800l/min vzduchu sice je to méně, protože v takových otáčkách neplní na 0 ale v mínusu.
Zkuste najít veltilátor s takovým průtokem aby se tam pěkně vešel. pro běžný přepočet ventilátorů to je tuším necelých 300m3/h což zase není tolika ale na tu velikost? a na přeplnění to moc nebude.
jinak bych ty malé motůrky moc nepodceňoval ony točí i 20 000ot/min a mají výkon i 1,3hp
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od pilotzz »

Vladislav Bureš píše:Pěkný větráček a výkon? no tak -5/-10 za teplý vzduchu z motorového prostoru.
Jednou měl kamarád podobný nápad a čísla mluví za vše.
tedy když motor točí 6000ot/min a má obsah 1,6 tak potřebuje 4800l/min vzduchu sice je to méně, protože v takových otáčkách neplní na 0 ale v mínusu.
Zkuste najít veltilátor s takovým průtokem aby se tam pěkně vešel. pro běžný přepočet ventilátorů to je tuším necelých 300m3/h což zase není tolika ale na tu velikost? a na přeplnění to moc nebude.
jinak bych ty malé motůrky moc nepodceňoval ony točí i 20 000ot/min a mají výkon i 1,3hp
Takže, výkon jsem neměřil, ale:
1. Lze subjektivně zaznamenat lehké zlepšení v akceleraci na BA95 s 20% E85
2. Šlo o obyčejný pokus s momentálně nevyužitým elektrodmychadlem (EDF) určeným pro pohon modelů letadel. Motor má konstantu 2700ot/V a napájen byl 3článkem Lipol, regulován regulátorem na 40A. Otáčky jsou tedy někde v intervalu 25-28tis ot/min. Příkon motoru byl cca 200-250W, má ještě cca 100W rezervu, možná zkusím ještě 4čl. Lipol, možná i jiný motůrek na 6 čl. Lipol (cca 800W)
Handicap tohoto dmychadla oproti odstředivému kompresoru ala turbo je v malém tlaku (obecná vlastnost axiálního dmychadla, navíc toto má docela nadstandardně velikou mezeru mezi rotorem a pláštěm kudy se vrací protitlak), výhoda (vlastně nepoužitelá) naopak v obrovském průtoku, ostatně toto zařízení je schopno prohánět po obloze kilový model rychlostí dost nad 100km/h, to by klasický rotor kompresoru turba musel točit tak půl milionu RPM..
3. Rozdíl v teplotách nasávaného vzduchu při venkovní teplotě 36°C (=údaj z displeje v autě - páteční pařák, takže nad cestou se tetelí vzduch prohřátý dost nad tuto teplotu) byl cca 15°C. S originálním sáním 49-55°C, s EDF 59-69°C (čteno přes OBD na Garminu, rozdíly v podtlaku v potrubí jsem nezaznamenal, páč mě chvíli Garmin zlobil (vybitej) a soustředil jsem se právě na teplotu nasávaného vzduchu.
4. Až se zase budu nudit, zkusím EDF s 400-800W při poměru E85/BA95 min 60:40 (už jen tento poměr E85 je v akceleraci poznat), ale nejlepší by bylo napojit se na originální lapač a nahradit pouze tu trubku a udělat přívod k EDF (bohužel trubka je na lapači nejen nacvaknutá, ale pojištěná nýtem, a nechce se mi do toho drbat..). Potom se vsadím, že nárůst výkonu bude znatelnější, tedy pokud ECU nebude na abnormální hodnoty "podtlaku" v potrubí v kombinaci s neobvyklou hodnotou lambda reagovat zásadním způsobem a negativně korigovat proces...
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od 89majlo96 »

porovnavat toto s turbom je nonsens :D
Navyse keby to aj vyvolalo zvysenie tlaku vzduchu v airboxe, tak vzduchovy filter ho aj tak spomali.
Zaujmalo by ma aku zivotnost ma podla teba takato vrtulka ? Zapina sa ti to automaticky pri starte ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od enjoy »

Počkej....
Já se fakt dobře bavil,když jsem si to tu pročítal.Ale na konci jsem dostal dojem,že to myslíš vážne? :mrgreen:
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Dwonder
*
Příspěvky: 17
Registrován: 06 led 2011, 17:58

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Dwonder »

89majlo96 píše:Dwonder : co to ako je ? To je turbo kompresor ? Lebo vidim tam hriadel od kladiek, cize ten snek bude kompresor, ale nedava mi zmysel tie rury co idu od strany vyfuku. Tipujem ze tam bude este turbo :-k
EDIT : a prdlajz, ten valec co vyzera ako tlmic je nejaky chladic, lebo do neho idu hadicky, takze to bude nejaky kompresor s chladenim stlaceneho vzduchu, pekna sranda :P
Kde si vyhrabal taku fotku ?
No na Googlu najdeš skoro všecko :lol:, ale blbé je, že už se k tomu nedají sehnat žádné technické informace.

i30 1.6cvvt 93kW Comfort 2011
Passat 1.9TDI 96kw 2005

Mondeo 2.0TDDI 85kw 2001
206 1.4 55kw 2000
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“