Trysky ostrekovačov

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od alarm »

to je síce pekné, ale chcem "spomaliť" cyklovač....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Reklama
 

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od Saimon »

No jasně, jako mám já třeba těch 7 poloh zpomalení :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od alarm »

aj ja mám 7, ale je to krátko- chcem ho mať dlhší :mrgreen:
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od Saimon »

Já schválně změřím dobu toho 7mého cyklu kolik má prodlevu :)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Cserv
**
Příspěvky: 148
Registrován: 28 črc 2010, 08:03
Bydliště: Praha

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od Cserv »

Mě spíš napadlo :-k , že by jsem naprogramoval procesor, ža dva cylky vynechá a spustí 3. cykl. a hodil by jsem to mezi konektorama u stěračů. Jen by jsem potřeboval vědět postup zapojení, jestli na ty stěrače spínají tranzistory nebo relé.
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od alarm »

To napadlo aj mňa.Syn by mi to vedel urobiť, ale neviem presne to, čo nevieš ani ty :mrgreen: Môže to byť robené zbernicou....
Preto som chcel vynechať pokusy a meračky a zisťovanie nezistitelného a jednoducho ísť na výkonovú vetvu a nechať zmiznúť jeden impulz, ktorý pohne motorček z nulovej polohy, pretože potom sa riadi celú otáčku sám.
Alternatívou by bolo aj to, že by som využil napr. trvalé stieranie-vtedy je napájaný motorček furt, predradené relé v klude bez napatia má využitý zopnutý kontakt na prechod prúdu do motorčeka a stlačením gombika by sa zapojil iný cyklovač s dlhou dobou, ktorý by toto , inak "vodivé" relé z nevodil :mrgreen:
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od matysekul »

Tak hlavně dávejte bacha,aby vám to nevynechávalo cykly,když to budete potřebovat. Např.za bouřky,nebo průtrže mračen :-k :mrgreen: :mrgreen:
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Uživatelský avatar
Cserv
**
Příspěvky: 148
Registrován: 28 črc 2010, 08:03
Bydliště: Praha

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od Cserv »

Matysekul: Na to myslím dopředu, třeba bude někde tlačítko nebo spínač, aby to tak vyhodnotil, jestli to má vynechávat nebo pracovat normálně :mrgreen:

Alarm: Kdyby někde byl podrobný plán pro to auto na stěrače, nebo nejlépe na celém autě elektronika, tak budu rád, a třeba najdu i jiné řešení :D/ Zjištovat jak to funguje a jak je to zapojení, by jsem musel rozebrat celý auto. ](*,)
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od alarm »

Priamo sa núka poloha páčky smerom dole-vtedy len raz spustí stierače. Už je zima, takže to nebudem rozoberať, ale ak nájdem, čo s čím tá páčka spojí, máme vyhraté- buď to spínať z iným prerušovačom, ktorý by bol zapínatelný samostatným čudlíkom, alebo v tom lepšom prípade na to zavesiť cyklovač s pamäťou, čo mal favorit.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od alarm »

Vďaka R......... mám schému zapojenia, dúfam že je to i30 :-k
a je jasné po preštudovaní (a hlavne pochopení :mrgreen: ), že cyklovač mení čas odporom(trimrom), ktorý je zabudovaný v páčke ](*,) , takže tam by som až neliezol...po predchádzajúcom varovaní od "poradny"
Nie sú označené vodiče, len káblové zväzky, ale riešením je pridať do obvodu jeden prepínač, kde prvá poloha je pôvodné zapojenie, a druhá pridá do série zatial nedefinovaný odpor, ktorý, ak je to schopný cyklovač pochopiť, posunie celú škálu spínania o napr. 10 sekund.Treba len najsť na konektore, ktorý je to kábel, a voči čomu sa mení ten odpor.Ak sa vytiahne konektor, malo by to byť jasné.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od alarm »

i 30 poradna:

Chcem si dorobiť cyklovač s pamäťou,ktorý by aktivovalo stlačenie páčky smerom dole-teraz tam je jedno zotretie okna.
Princíp:
ak stačím páčku dole ,raz zotrie okno. Čip načítava čas. Ak do 30 s nekliknem druhý krát vypne načítavanie a nič sa neudeje-ostáva pôvodná funkcia.
Ak do 30 s stlačím druhý krát, zapamätá si to a pokračuje trebárs v 20 s intervaloch.
Ak počas intervalu stačím tretí krát, vypne.
Nemáš farebné značenie drôtov, aby som zistil, čo s čím zopne, ak dám páčku "dole"

Vďaka
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
vena.m
**
Příspěvky: 215
Registrován: 16 črc 2010, 14:55
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od vena.m »

Zdravím. Nemá někdo zkušenost se stěrači který maj větší přítlak a líp stíraj?? Ty ORIGO jsou docela slabí. Nebo jestli sklo je nějak divně zakulacený?? Jakmile je tam třeba rozmrzlí sníh nebo led tak to nechává docela šmouhy.....takže nic moc :roll:
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
vena222
**
Příspěvky: 310
Registrován: 23 čer 2010, 18:54

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od vena222 »

vena.m píše:Zdravím. Nemá někdo zkušenost se stěrači který maj větší přítlak a líp stíraj?? Ty ORIGO jsou docela slabí. Nebo jestli sklo je nějak divně zakulacený?? Jakmile je tam třeba rozmrzlí sníh nebo led tak to nechává docela šmouhy.....takže nic moc :roll:

Včera jsem měl taky tuto zkušenost ](*,) Docela pomohlo očistit stěrače od zledovatělého sněhu na pumpě a ofukovat přední sklo.Pak už ty šmouhy nebyli :lol:
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od alarm »

S tým prítlakom by si si moc nepomohol. Stieracia lišta je navrhnutá ako deformovatelný prvok.
Tam idú proti sebe dve sily. Jedna je pritláčacia sila ramienka, druha odpor stieracej lišty pri jej dosadnutí a vyrovnaní. Ak by si tam dal niečo, čo má väčší odpor pri obýbaní (napr. amatérsky zdupluješ pružinový pás v stieracej lište), sila prítlaku ramienka bude slabá na to, aby ti gumička dosadla na okno.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
oisoft
Příspěvky: 1
Registrován: 12 pro 2010, 11:24

Re: Trysky ostrekovačov

Příspěvek od oisoft »

Ahoj, tak jsem řešil stříkání ostřikovačů nízko, Ostřikovače jsem vyndal - kopresorem dukladne profoukl z obou stran a trysky vrátil zpět. Vše se zdá OK. večer vyzkouším za jízdy na dálnici.
Odpovědět

Zpět na „i30 Ostatní“