PORADNA PRO MAJITELE I30

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od pietro32i »

Slovenčina vie byť niekedy možno kostrbatá, ale je aj ľubozvučnejšia - nič proti češtine 8).
Olej mám menený po 20k a nezmenilo sa ohľadom toho absolútne nič. Možnosti sú teda asi tri:
1. Ide u mňa o inú chybu/problém.
2. Olej mi v skutočnosti nevymenili.
3. Problém nijako nesúvisí s olejom.
Neviem teraz tak narýchlo, ktorá z tých prvých dvoch možností je pre mňa horšia :(
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Reklama
 

i30poradna
*
Příspěvky: 59
Registrován: 10 říj 2009, 02:00
Bydliště: Kraj Razovity

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od i30poradna »

Cserv píše:
pietro32i píše:
i30poradna píše:Návod na rozebrání palubovky zde:

http://www.uloz.to/2945275/i30palubovka.rar

heslo kdo chce tak Soukromou zprávu zaslat.
Aspoň to heslo na ten rar archív by ste sem niekto mohol dať, keď už i30poradna sem prestal chodiť, pls.

Taky se přidávám, také potřebuju to heslo. Děkuji.

Někdo chtěl heslo? nemám žádnou soukromou zprávu.
Jezdím:

Škoda Favorit 1.3 karburátor, 91 r.v.
i30poradna
*
Příspěvky: 59
Registrován: 10 říj 2009, 02:00
Bydliště: Kraj Razovity

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od i30poradna »

Takže mojí milí...

soubor: http://www.uloz.to/2945275/i30palubovka.rar
heslo: mojeheslo

cucejte jak je libo ;)

ahoj... BTW chodím sem pravidelně tak nebojte že bych si vzkazy neprečetl.
Jezdím:

Škoda Favorit 1.3 karburátor, 91 r.v.
aude
Příspěvky: 2
Registrován: 09 srp 2011, 12:12

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od aude »

Vie mi niekto poradit ohladne problemu s EPS (auto je 6 mesiacov po zaruke).

Z nicoho nic som jedno rano nastartoval a EPS kontrolka svietila a posilovac odvtedy neposiluje. Bol som v servise a
po vymazani chybovej hlasky (nieco ako chyba senzora tociveho momentu) sa hlaska objavila znova. V servise sa ani nesnazili to nejako velmi skontrolovat (kedze chybova hlaska zostala) len vraj ze vymena riadenia okolo 4000 eur...

Neviete mi nejako poradit co s tym?
i30 1.4i CVVT, 80 kW, Korea (12/2007)
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od tatchwud »

Už se to tu někde řešilo. Je to snad elektronický posilovač a výměna je teda pěkná darda. Jestli se nějak nedá opravit,tak asi nezbývá,než si zainvestovat.Bohužel v dnešní době se asi neopravuje,ale jen vyměňuje. ](*,)
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Co čekáš od servisu, že přijdou na chybu???
Že jim zaplatíš "jen" drobnou součástku ???
Proč , cena za "vadnou součástku" je několikrát menší, než cena celého posilovače.
V případě, že by mi nikdo nedokázal poradit (dát 4K můžeš vždycky) tak bych ho vymontoval (posilovač)sám a rozebral ho.
Kdyby si ho náhodou hledal, je v kabině na hřídeli volantu :wink:
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
karel2
**
Příspěvky: 236
Registrován: 15 led 2007, 10:44

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od karel2 »

aude: i30 jezdi uz tolik, ze se bude dat najit nejaka rozstrelena. 4000 euro je neuveritelna cena. Tady by mela zasahnout Evropska komise :-) S takovou bude za chvili kazda prkotina po zaruce stat vic nez ona ojetina samotna.
aude
Příspěvky: 2
Registrován: 09 srp 2011, 12:12

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od aude »

To je mi jasne ze v servise na nic vacsinou nepridu.
Zistil som ako sa to da rozobrat a pozriet (TSB manual od Hyundai), ale sam by som sa do vymeny a hlavne opravy serva nepustal (zohnat nahradny diel by bolo asi aj tak nemozne)...

Len som dufal ze niekto sa s tymto mozno zaobera a bude to mozne opravit, alebo sa budem musiet poobzerat po nejakej buracke s funkcnym servom. Pravdepodobne ide len o banalitu a za to sa mi nechce vyhodit kopu penazi (este to dam prezriet raz do servisu na kontrolu kontaktov a uvidime).

Dakujem za povzbudenie :)
i30 1.4i CVVT, 80 kW, Korea (12/2007)
Uživatelský avatar
lada 71
***
Příspěvky: 537
Registrován: 08 úno 2011, 10:51
Bydliště: Nordböhmen

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od lada 71 »

Prosím o radu, případně názor. Na mém voze mám předepsány servisní prohlídky po ujetí 30 tkm, nebo 1 roce provozu. První garančku jsem dělal letos v červenci a najeto jsem měl 25.400km. Při těchto kilometrech byl prvně měněn motorový olej. Za tu dobu jsem ale nějak zmoudřel a motorový olej si chci měnit po ujetí max. 15tkm. Což bude teď v tomto období. Nechci ale jezdit do servisu na další pravidelný servis, to není třeba. Chci si nechat skutečně jen vyměnit motorový olej a filtr. Tuto maličkost zvládnu sám a nechci za to "zbytečně" platit servisu. Můžu si tedy já sám olej vyměnit, abych v důsledku toho nepřišel o záruku na motor a vůz a pokud ano, tak jestli to můžu, nebo dokonce musím následně oznámit do servisu, že při takovém a makovém počtu ujetých kilomterů byl "svépomocí" vyměněn motorový olej a filtr, aby i oni tuto informaci měly u cebe v compu uvedenu, že jsem intervaly výměn oleje neprodlužoval, ale naopak zkracoval a motor by tím pádem měl být po delší době v lepší kondici? Pokud si to budu nakonec dělat sám, musím kromě motorového oleje a filtru, měnit také vzduchový, případně pylový filtr, nebo tyto výměny můžu teď vynechat a následně je provést dejme tomu opět až v červenci roku 2012, při následné a kompletní 2. garanční prohlídce v :hyu: servisu?
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Cvrček »

lada 71 píše:Prosím o radu, případně názor. Na mém voze mám předepsány servisní prohlídky po ujetí 30 tkm, nebo 1 roce provozu. První garančku jsem dělal letos v červenci a najeto jsem měl 25.400km. Při těchto kilometrech byl prvně měněn motorový olej. Za tu dobu jsem ale nějak zmoudřel a motorový olej si chci měnit po ujetí max. 15tkm. Což bude teď v tomto období. Nechci ale jezdit do servisu na další pravidelný servis, to není třeba. Chci si nechat skutečně jen vyměnit motorový olej a filtr. Tuto maličkost zvládnu sám a nechci za to "zbytečně" platit servisu. Můžu si tedy já sám olej vyměnit, abych v důsledku toho nepřišel o záruku na motor a vůz a pokud ano, tak jestli to můžu, nebo dokonce musím následně oznámit do servisu, že při takovém a makovém počtu ujetých kilomterů byl "svépomocí" vyměněn motorový olej a filtr, aby i oni tuto informaci měly u cebe v compu uvedenu, že jsem intervaly výměn oleje neprodlužoval, ale naopak zkracoval a motor by tím pádem měl být po delší době v lepší kondici? Pokud si to budu nakonec dělat sám, musím kromě motorového oleje a filtru, měnit také vzduchový, případně pylový filtr, nebo tyto výměny můžu teď vynechat a následně je provést dejme tomu opět až v červenci roku 2012, při následné a kompletní 2. garanční prohlídce v :hyu: servisu?
Tak to Láďo bohužel nepůjde.. Pro dodržení záruky to znamená jezdit pořád do origo servisu (to už jsem si zjišťoval). Co je dovoleno, snad jen výměna žárovky a pojistky, a to stejně "doporučují" navštívit odborný servis :-) Ani já, jakožto velký kritik servisů, na nichž často nenechám nit suchou, kontatuji, že bych také (jako oni) nedržel záruku za něco, co může doma někdo osobně neznalostí a nekvalitním nářadím pokazit..
Nicméně ještě jedna technická poznámka: proč přecházet na kratší servisní interval? Není to zbytečné vyhazování peněz? Dnešní konstrukce motorů i oleje zaručují normální funkčnost i po dobu 30 tis. km... Jde jen o dobrý pocit, chápu, ale ruku na srdce: když ti nedovolí být u auta, a ty si např. přineseš vlastní olej, také prd víš, jestli tam máš skutečně ten olej svůj, nebo ten jejich..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od matysekul »

Můžu Láďo pouze podpořit Tvoje rozhodnutí.Dělám to podobně,i když letos jsem měl malý nájezd.Osobně bych olej v autě nenechával 30000,za ty kilometry se v něm nastřádá dost bordelu.Olej zase není taková položka,aby se nedal měnit častěji.Rozhodně bych neměnil nic jiného než olej a ol.filtr,pokud nemáš zbytek za slušnou cenu.A rozhodně bych v servisu nic neoznamoval,může jim to být putna,děláš to jen pro tvůj motor a svůj lepší pocit.A hlavně,v servisu prdlačku poznají.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Uživatelský avatar
Spajky007
**
Příspěvky: 347
Registrován: 13 úno 2011, 12:36
Bydliště: Praha 9 Vinoř

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Spajky007 »

musíš dát origo filtr aby to nepoznali olej zkoumat asi nebudou :hyu: osobně taky měnim dříve než je interval
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
mirisko2
*
Příspěvky: 61
Registrován: 01 bře 2009, 23:06

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od mirisko2 »

Lado, samozrejme, ze si vymen olej a filter...nikto si to v servise nema sancu vsimnut...aa ty im nemusis to hned hlasit...je to tvoje auto, tak si nenechaj do toho od nikoho kecat... tiez by som tam nenechal olej 30tisic...
i30 1.5 T-GDI 2023 PLAY, Bordový
+
i30 1.4 CVVT 2009 Confort ,Strieborny
Uživatelský avatar
Spajky007
**
Příspěvky: 347
Registrován: 13 úno 2011, 12:36
Bydliště: Praha 9 Vinoř

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Spajky007 »

jestli je to v záruce tak to zase tak jeho věc není bacha abys pak nenarazil něco odejde a je to automaticky olejem a filtrem to je jasný snad ne. ](*,)
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Cvrček »

Ach chlapci, chlapci :)
každý nechť si dělá se svým autem co chce.. Ale pro pár ušetřených Kč a lepším pocitu přijít o záruku? Není to hlópé? :D
Myslíte, že se neoprávněný zásah nedá dokázat? Ale dá, nebuďme naivky.. To přece my (zákazníci) se pak jdeme hádat, a my musíme dokázat,
že jsme nic nezanedbali, chováme se podle dohodnutých pravidel a poté i chceme i tu ZÁRUČNÍ OPRAVU..

Aby nebylo flame: nejde o ten malý podvůdek, ale o tom, až se něco podělá a vy o záruku přijdete, abyste tu pak nekňourali :) kdo měl ten blbý nápad.
Nic ve zlém. Já se do auta nemontuju. Jezdím jako uživatel, budu chodit na prohlídky a vše nechám v moci servisu. Na druhou stranu s nimi nebudu diskutovat opravy a záruku,
prostě "jedu podle pravidel, jak jest stanoveno v kupní smlouvě. A tak chci, aby ji dodržovala i druhá strana". Pak mám i dobrý pocit, že jedu do ciziny a vím, že se :hyu: postará.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Odpovědět

Zpět na „i30 Garanční prohlídky, servis“