6.servisní(garanční) prohlídka

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Příspěvek od severtom »

Harde dík, perfektní jednání a ani jeden z nás jistě netušil, že se v ten samý den ocitneme doma s bouchlým stejným místem na autě... ty budeš i klempířit, já jen (v pondělí) sundávat nárazník, nechám svařit a šup s ním zpět.
Mezitím snad v úterý najdu čas a zkusím si to, když bude auto v teple, i obrousit/tmelit.
Pak přijde lakýra a tou plechovkou to dovrší :)

Barsuk: to je podnětný příspěvek, díky za něj. Přeskočení o 1 zub se projeví tím, že studený motor nejde rovnoměrně, jinak to není poznat, jezdí to normálně? Tak to abych přestal nahazovat motor (dělám to jen zahřátému motoru...) puštěním spojky v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou :-)

Prasknutí plastového vodítka rozvodového řetězu mě potkalo i na BMW, příčina stejná - výrobcem špatně navržený napínák (net je toho plný) + moje jízda na nízkých otáčkách.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Příspěvek od Hardcam »

Ja se omlouvam za tu prisernou bolest hlavy, ktera me lehce vykolejila, za jinych okolnosti jsem i prijemnejsi :)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
barsuk
*
Příspěvky: 10
Registrován: 20 říj 2012, 11:17

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Příspěvek od barsuk »

severtom píše:
Barsuk: to je podnětný příspěvek, díky za něj. Přeskočení o 1 zub se projeví tím, že studený motor nejde rovnoměrně, jinak to není poznat, jezdí to normálně? Tak to abych přestal nahazovat motor (dělám to jen zahřátému motoru...) puštěním spojky v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou :-)

Prasknutí plastového vodítka rozvodového řetězu mě potkalo i na BMW, příčina stejná - výrobcem špatně navržený napínák (net je toho plný) + moje jízda na nízkých otáčkách.
Poněkud jsme si nerozuměli, ten motor běžel nerovnoměrně a při poklesu otáček pod cca 1500 chcípal. Samozřejmě přátelsky oranžově svítila kontrolka check engine, jak se to sakra řekne česky? Podobný způsob nahození motoru jako uvádíš, bych používal jen v nouzi při ne zcela vybité baterce. Ale 1000x to může vyjít, tak vlastně proč ne? 8) Taky parkovat v kopci jenom s kvaltem není úplně super, ani když ho podpoříš ručkou.
i30 CW 1.6 CVVT 2010 pětikvalt
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Příspěvek od severtom »

harde: bylo to úplně v poho. Dveře a zadní blatník jsou už jako nové :)
barsuk: podle mě když motor chcípá a nedrží volnoběh, otáčky padají pod 1000 (stalo se třeba v zimě, při -22 C auto opravdu nechtělo držet volnoběh, volnoběh postupně klesl na 600 ot./min a pak jsem ho vypnul), tak nejjednodušší vysvětlení je, že to je ulité nebo je špatná svíčka. Ohřátím to zmizí, to je nejlepší důkaz.
Pro rýpaly: svíčky jsem si vyměnil při 60 000 km, staré byly zcela v pořádku, a nahrazeny shodným typem přímo z polic žilinské motorárny :)
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Odpovědět

Zpět na „i30 Garanční prohlídky, servis“