Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rave »

staci ten levnej
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Reklama
 

Uživatelský avatar
Aleš
****
Příspěvky: 1292
Registrován: 18 čer 2009, 14:34
Bydliště: Humpolec

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Aleš »

Rybář :arrow: Rozdíl nevim, ale radši jsem si připlatil a koupil ten origo, tak doufám že tam vydrží dlouho.
autopb píše:
black_sheep píše:tak ja uz mam v kosiku par kravin - ty ceny za original filtry jsou fakt luxusni. akorat se zeptam - ten vyrobce premium - co je to zac? nejak to nemuzu najit a nikdy predtim jsem o tom neslysel. diky.

premium je obchodní značka našeho dodavatele, u filtrů bych řekl úroven NIPPARTS,není to samozřejmě přímo výrobce ,ale tzv balírna nakupujou od různých výrobců a balí to do vlastních krabiček.
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
:hyu: Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97 :hyu:
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rybář »

Asi zkusím ten levný... jen mi šlo o to, aby nebyl horší než ten původní. Stejně si myslím, že to nemá smysl měnit vůbec, ale pro jistotu to udělám :)
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Aleš
****
Příspěvky: 1292
Registrován: 18 čer 2009, 14:34
Bydliště: Humpolec

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Aleš »

nikdy jsem u žádnýho auta pal. filtr neměnil, takže Lantra bude první
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
:hyu: Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97 :hyu:
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rybář »

já ho měnil u Accenta a změna žádná......ale kdo ví
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od black_sheep »

Rave píše:
black_sheep píše:komprese, kompresni tlak je tlak ve valcich. je teda v atmosferach... takze 12 atm napriklad.

Kompresni pomer nema nic spolecnyho s lambda pomerem (vzduch, benzin) ale je to pomer nasate smesi a stlacene smesi... takze napriklad 9.9:1, casto se to zjednodusuje a rika se jen 9.9 a pak se to plete...
presne tak.

Rybář píše:
Tak vzhledem k tomu, že mi ráno zase blblo auto-jelo na 3 válce, tak jsem rovnou změřil ty komprese (když už jelo normálně)
Výsledky jsou následující-měřené na relativně studeném motoru, teplý motor otestuji příště:

1.válec - 13
2.válec - 13-13,5 (ten jsem měřil dvakrát a podruhé už se dostal pouze na 13)
3.válec - 13
4. válec -12,5

Zaráží mě ten rozdíl mezi druhým a čtvrtým válcem, ale jinak se mi to zdá celkem v pohodě. Co myslíte???


no take zalezi jak mas kvalitni kompresiometr.Ale vesmes rozdil 0.5 je jeste v poho.
já jsem naměřil tim kompresiometrem od rybáře dneska na lantře 1: 13,5 2: 13,7 3: 13,9 4: 13,9. už nic moc, ale po 250 tisících to jde. je to v normě, a to jak rozdíl mezi válci (max 1atm) tak minimální tlak 13 atmosfér. příště to testnu na uplně studeným motoru a taky zkusím jestli to jde přes kroužky nebo ventily.

na coupé jsem v sobotu naměřil 4x 14,7 což je podle manuálu nové auto 8) na 190.000 km a 15 let super :lol: akorát druhej den upadl vejfuk :-k :mrgreen:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od mirpie »

palivový filtr jsem na coupé měnil (stejný jako lantra). Doporučuju sundat celej airbox a pár hadic okolo, pak přístup relativně ok. Nejhorší je spodní převlečná matice na palivové trubce do filtru, pár lidí ji tady už ukroutilo. Takže opatrně, navíc na tu matici není vidět, klíč tam dostanete jen pohmatu.
A účel? Jo, asi to má smysl, ale výsledek nepocítíš, spíše jistota že ti auto nezačne někdy za pár 10tis km škubat a pokud jo, tohle můžeš vyloučit :-).
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „Benzín“