Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rybář »

Diagnostika neukazuje nic, vše OK. Bojím se těch tlaků, no :roll: Ještě mě napadlo vyměnit palec a víko rozdělovače, ale neumím to sundat :mrgreen: , přitom jsem měl pocit, že nejsem úplně levej :lol: , ale u tohodle nevím. Nemá někdo foto, jak to vypadá po sundání?
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rave »

pokud po zahřátí pekne startuje,pekne jede,necha se vytacet tak do rozdelovace nerejpej.
kolik mas najeto km?
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rybář »

Podle tachometru 150000 realita bude asi někde jinde........ Jinak po zahřátí úplně bez problémů, napadlo mě, že se tam třeba dostává vlhkost-kdyby třeba bylo víčko prasklý
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rave »

Rybář píše:Podle tachometru 150000 realita bude asi někde jinde........ Jinak po zahřátí úplně bez problémů, napadlo mě, že se tam třeba dostává vlhkost-kdyby třeba bylo víčko prasklý
to by se ti delalo takove mleko pod vickem oleje.Tak jako kdyz ti podfoukne tesneni mezi blokem a hlavou.no Pokud to v lete nedela ta by to ciste teoreticky komprese mohla byt.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rybář »

Nechám změřit a uvidíme. Co to může stát? Horší je, že i když ty tlaky budou špatný, tak stejně pravděpodobně nepřijdou na to, co tomu je... ](*,) Budu to muset dát do servisu, oni to rozeberou a pak si můžou vymešlet, chjo :| Jinak ta bílá suspenze se mi tam myslím nedělá....
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rave »

Rybář píše:Nechám změřit a uvidíme. Co to může stát? Horší je, že i když ty tlaky budou špatný, tak stejně pravděpodobně nepřijdou na to, co tomu je... ](*,) Budu to muset dát do servisu, oni to rozeberou a pak si můžou vymešlet, chjo :| Jinak ta bílá suspenze se mi tam myslím nedělá....
Tak pri mereni komprese se vysroubuji svicky postupne a meri se za studena a za tepla.Kolik si kdo veme nevím.Ja to delam za krabicku cigaret.
Pokud budou tlaky hodne rozdilne tak muze byt pist bez kruhu,nebo lepsi varianta tesneni hlavy,nebo nedosedajici ventily.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rybář »

Škoda, že seš tak daleko, dal bych i dvě krabičky :mrgreen:
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
R.e.d.m.a.n.
**
Příspěvky: 480
Registrován: 20 úno 2009, 16:07
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od R.e.d.m.a.n. »

Rave píše:
Rybář píše:Nechám změřit a uvidíme. Co to může stát? Horší je, že i když ty tlaky budou špatný, tak stejně pravděpodobně nepřijdou na to, co tomu je... ](*,) Budu to muset dát do servisu, oni to rozeberou a pak si můžou vymešlet, chjo :| Jinak ta bílá suspenze se mi tam myslím nedělá....
Tak pri mereni komprese se vysroubuji svicky postupne a meri se za studena a za tepla.Kolik si kdo veme nevím.Ja to delam za krabicku cigaret.
Pokud budou tlaky hodne rozdilne tak muze byt pist bez kruhu,nebo lepsi varianta tesneni hlavy,nebo nedosedajici ventily.
co to znamena ta bila hmota? prave sem na to koukal kdyz sem dolejval olej a na vicku ze spoda tam byla :(
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
Uživatelský avatar
mayq
***
Příspěvky: 923
Registrován: 12 čer 2008, 19:30
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od mayq »

Biela hmota znamena ze mas vodu v oleji, ale pokial sa ti nestraca z chladiacej sustavy nepanikar. Teraz v zime sa v bloku zraza a nasledne sa kondenzuje na viecku... v zime uplne bezne u vsetkych aut
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red

Obrázek
Uživatelský avatar
R.e.d.m.a.n.
**
Příspěvky: 480
Registrován: 20 úno 2009, 16:07
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od R.e.d.m.a.n. »

mayq píše:Biela hmota znamena ze mas vodu v oleji, ale pokial sa ti nestraca z chladiacej sustavy nepanikar. Teraz v zime sa v bloku zraza a nasledne sa kondenzuje na viecku... v zime uplne bezne u vsetkych aut
NO voda se mi neztraci , takze se toho nemam bat jo , v lete to prave nedelalo
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rave »

R.e.d.m.a.n. píše:
mayq píše:Biela hmota znamena ze mas vodu v oleji, ale pokial sa ti nestraca z chladiacej sustavy nepanikar. Teraz v zime sa v bloku zraza a nasledne sa kondenzuje na viecku... v zime uplne bezne u vsetkych aut
NO voda se mi neztraci , takze se toho nemam bat jo , v lete to prave nedelalo
ne to bud v klidu
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Accentdevil »

Rave píše:
Rybář píše:Podle tachometru 150000 realita bude asi někde jinde........ Jinak po zahřátí úplně bez problémů, napadlo mě, že se tam třeba dostává vlhkost-kdyby třeba bylo víčko prasklý
to by se ti delalo takove mleko pod vickem oleje.Tak jako kdyz ti podfoukne tesneni mezi blokem a hlavou.no Pokud to v lete nedela ta by to ciste teoreticky komprese mohla byt.

Ahoj, kompresi mam dobrou a na vsech kolem 11ti, startuje to porad stejne, nez ohledu na ohrati motoru atd...to startovani je takove neuplne, nastartuju vzdy, ale vzdy tak nepravidelne, jakoby na ty tri valce :? diagnostika nic nehlasi, auto se vytacet necha, spotreba mi mozna trochu stoupla, ale to davam na vinu te zime atd...nevim co to muze byt...

- Nekdy se ale stane, ze po ohrati nastartuju uplne v pohode, proste parkrat otoci a frk a je to...to spatne startovani zni jako kdyby chtel tocit nechtel chtel nechtel, nevim jak to naznacit no #-o :lol:

dik

Edit: treba civky? :-k
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rybář »

Hmm, měření stojí 970 u jedné firmy :roll: to je docela pálka za takovou blbost. To si snad ten přístroj na to koupím
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Lantra Luke
Moderátor
Příspěvky: 507
Registrován: 24 srp 2008, 09:59
Bydliště: Zlínský kraj-Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Lantra Luke »

no to si ho raci kup , nez jim dat takove peníze
Bylo :Lantra J2 ,1.8, 1996 R.I.P 2016
Je : i20 1.2, 2016
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Příspěvek od Rave »

http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
sice nic moc ale je to ten zakladni .cena 342 s dph
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Odpovědět

Zpět na „Benzín“