CRASH test naší i30.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
SCiFi
*
Příspěvky: 47
Registrován: 04 čer 2011, 14:44

CRASH test naší i30.

Příspěvek od SCiFi »

Ahoj i30cítkáři, tak stala se nám nemilá věc, má šikovná a pozorná maminka to tentokrát se svou nepozorností přepískla a vjela do rychlostní silnice z křižovatky. Jak je z obrázku patrné po silnici si to svištěl Opel. Naštěstí i30 najela do boku projíždějcího auta, takže nebyl přímý střet. I tak škoda byla odhadnuta na cca100 000Kč :-(. Naštěstí obě posádky vyvázly bez škrábance a to včetně malých dětí :)-.

Jelikož jsou všeci v pořádku, ptám se na Váš názor na opravu auta, jak to bude s následnou zárukou, zárukou na korozi, lak, atd. Zda vše po opravě bude pokračovat jako by se nic nestalo, nebo nás čekají jen a pouze problémy s bouraným autem.

Trochu mne zarazil Hyundai, nabídl náhradní automobil za 400kš/ den.

Ale jak říkám, hlavně že se nic nestalo, oproti tomu jsou skroucené plechy jen usměvnou maličkostí :-)

http://img571.imageshack.us/img571/3720 ... ie0177.jpg

http://img507.imageshack.us/img507/5991 ... ie0166.jpg

http://img26.imageshack.us/img26/4994/f ... e0176g.jpg
Hyundai i30 1.4 CVVT Tricolor 2012
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Reklama
 

Uživatelský avatar
dantasik
**
Příspěvky: 468
Registrován: 07 říj 2007, 16:44
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od dantasik »

Hlavne ze se nic nestalo....

Imho co se tyka pujceni - je to ciste na tvych bedrech jelikoz jste zavinili nehodu. Museli by jsme mit zaplacenou sluzbu od pojistovny ze vam uhradi pujcovne za auto..
Jinak ja osobne si myslim ze pojistovna bude todle likvidovat jako totalku.
Je tam toho pomerne dost a jeste co ani nebude z fotek poznat zdali se hnula kastle.
Todle vsecko opravit v "autorizaku" bude dost narocne na penize.
Kdyby se ti postestilo, ze by te to opravovali tak mas vicemene vyhrano a zaruka by ti jela dal, pokud to budou opravovat oni..jinac neee.

PS: Napis jak ti to dopadlo, mozna bych si ten "zbytek" od tebe koupil...

Edit: pro predstavu http://www.flickr.com/photos/peknynet/s ... 976155440/

Toto bylo pojistovnou oznaceno taky jako "totalka". Tady ale jeste sehral roli nenazranej servis kterej tam napsal i to co nemusel...
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Uživatelský avatar
lukis01
***
Příspěvky: 720
Registrován: 17 dub 2009, 10:25
Bydliště: Ostrava

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od lukis01 »

chytre auto - samo poznalo, že musí do servisu (service required)
Každopádně tohle mi jako total nepřipadalo, schválně, co vyšla oprava?
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
Uživatelský avatar
dantasik
**
Příspěvky: 468
Registrován: 07 říj 2007, 16:44
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od dantasik »

No totalka to nebyla....ale autorizak tam napsal celou napravnici, obe poloosy, cele rizeni vsechny blatniky naraznik a pod...no a v autorizaku to skace jedna basen.
Hodne tam napocitali i za disky + gumy uplne nesmyslnou sumu...no a spocitali to na 300k....
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od 69pavel »

no nechci te strasit ale 100.000 je malo,do toho se servis nevleze,ani ty kdybys to delal doma na kolene tak se nevlezes.jen za stolici vycalujes kolem 40 tacu
podle fotek je videt ze jsou oba podbehy,predni rost v haji. takze bude treba cele auto odstrojit,usadit na stolici, precizne odbrusit bourane dily od kary a na stolici nabodovat nove podbehy s rostem,tak az v budoucnu nedochazi ke sjizdeni pneu,osetreni spoju na kare uz dnes neni problem,ab nedochazelo ke korozi.
ted jestli motor dostal ranu(zrejme asi jo) dukladna kontrola zda neni prasklina nekde na bloku motoru,prevodovky-je to hlinik a rado to praska.natrzene silentbloky.
ted budes muset mozna nakoupit nove chladice(voda,klima),hadice,trubky a veskere plasty na predek,svetla,zalezi jak jsou poulamovane drzaky na tech hambalech.tezko takhle rict ale bude toho treba koupit noveho dost,vcetne plechariny,kabelaz-predni svazek,pak lakovani.servis prace,no je toho dost,kdyz to vse sectes tak aby 140tacu nebylo malo


no,spis uvazuj jestli mas na to havarijni pojisteni tak to nechat vyplatit jako totalku a rozprodat to na ND a poridit druhe auto nez cpat prachy do opravy
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od petzl62 »

Uff :? No co ti na to napsat-nejdůležitější je,že se fakt nikomu nic nestalo-dokud jsou to plechy apod. a ne kosti je to dobře a Pán Bůh zaplať.Strážní andělé je po té šichtě sprchujou ještě teď.
No k autu-těžko říct jak se k tomu servis postaví-záleží jak to vypadá zespodu a co vše se hnulo a jak a kam.
Každopádně,pokud to budou opravovat,souhlasím s chlapama-do 100tis. ani náhodou.
Budu to i já se zvědavostí sledovat-doufám,že budeš průběžně informovat.
Drž se chlape.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
SCiFi
*
Příspěvky: 47
Registrován: 04 čer 2011, 14:44

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od SCiFi »

Díky za reakce a podporu :-)

Tak podle posledních informací (auto je psané na rodiče, já ho sponzoruju benzínem :)), označeno za totálku. Na tachu 19 000 Km.

V uvahu ted připadá co dál?, a nabízí se otázka co s penězma. Koupit ojetinu s cca 20 000km v ceně 200tis.? Nebo jít do nového?

S i30 sem byl moc spokojený, a pro tak malý roční nálet km vyhovoval. Konkurenci jsem nejezdil. Ale vždy rád přesedl s naftového

dvoulitra na 80kW v benzínu a čistil myšlenky na okrskách. Rodiče jezdí k prarodičům 20 km, případně do práce také 20 km. Jen málokdy

trasa delší jak 80km v zátahu.

Já potřebuji vyřešit co by padlo do uvahy, vzhledem k malému nájezdu. Zda nové? ( i20, dacia, a td..) případně zda se dá vybrat něco rozumného v nájezdu do 20 000Km (hyundai, honda, toyota, suzuki) nebo něco hodně proprděnýho ve střední třídě?

Bohužel tuhle otázku musím co nejdříve vyřešit.

S těma dílama je to jak? Pokud můžu poskytnout nějaký díl, nemám v tom problém, ale nevím jak je to řešené, když je auto fyzicky jinde.
Hyundai i30 1.4 CVVT Tricolor 2012
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
rcc
**
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2012, 12:34

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od rcc »

No, pěkná práce. Takže auto se objeví zanedlouho v bazaru, nebourané, málo najeto... :-) Za 200tis bych koupil novou i20, je už ve slušné výbavě, pojištění se dá komplet (hav.+pov. r. +čel. sklo)sehnat za 6tis. První servisní prohlídka do 2tis, sám jsem platil 1,6tis. U i20 je prostě slušný poměr cena/výkon. Hlavně nekupovat das Auto... neříkám, že Škoda je špatná, ale ty ceny [-o<
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Uživatelský avatar
dantasik
**
Příspěvky: 468
Registrován: 07 říj 2007, 16:44
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od dantasik »

Napis pak na kolik ti ohodnotili cenu zbytku auta...kdyby to bylo zajimavy fakt bych si to asi vzal..odkud si jeste napis :)
Event posli na sebe cislo...
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od FISHkaa »

sorry, nebude to ode mne :hyu: ale, namísto i20 bych šel do Swifta - báječná motokára 8-[
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od Chasnik »

U těch "málo jetých" aut záleží na konkrétní nabídce. Bohužel mám dojem, že cenové nůžky mezi novými auty a ročáky se trošku splaskly. Když jsem kupoval loni auto já, tak za nové mi účtovali 315k a za jednoročka s 9tkm chtěli 265k. To už jsem radši šel do novoty. Např. C-Maxe jsem kupoval sice jako 2-letého s 45 tkm, ale taky mi z původních 724 tis. srazili cenu na 399, to už bylo jiné kafe.

Spíš bych se poohlédl po skladovkách dealerů, oni občas umí s cenama udělat zajímavé věci. Zrovna včera jsem byl u Domanského ve Zdibech (trošku se mi vrtali v trojbliku...) a ty ceny aut na place byly příjemně vzdálené od těch co jsou v ceníku :), a nejen od Hyu. Když má člověk trošku štěstí, tak sežene nový auto za cenu předváděčky. Viz třeba Espero se svojí Thálií.

Pokud nemáš preferenci značky, tak si natvrdo projdi místní prodejce, podívej se, co mají, projeď se v tom, případně mrkni na sauto.cz. Kšefty jdou blbě, prodeje jsou nízké, ochota k jednání je u prodejců na slušném bodě ;)

A propos, 400 Kč / den je u náhradního auta dobrá cena. Na tohle se podle mě nevztahuje program mobility (pokud ano, tak mě opravte), takže je to normální půjčení káry. A pod pětikilo, to je dobrá cena.

Jak říkáš, hlavně, že to odnesly jenom ty káry. Najet tam milostivá o půl metru dál, tak by to asi byl jinej rachot, radši nepřemýšlet...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20054
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od Axel.Foley »

Štěstí v neštěstí. Je fajn, že se nikomu nic nestalo. Na stranu druhou, škoda auta. Pohled třetí - dobře vědět, že to auto něco vydrží.

Že to vzala pojišťovna jako totálku se moc nedivím. V únoru chlap nedobrzdil Boxera před přechodem a odnesl si to zadní nárazník na mém autě. Výměna stála 15.500,- + půjčení auta na 3 dny (půjčovné 700,- Kč + DPH / den). Naštěstí šlo vše z jeho povinného ručení. Bohužel, stalo se to na Slovensku, takže se to táhlo přes 2 měsíce :oops: Co jsme tehdy vůbec nepochopil, likvidátor kontroloval, jaké pneu mám obuty ](*,)

Co se týče nového auta, souhlasím s Chasnikem. Když jsem kupoval :hyu: , nechal jsem si vypracovat pár cenových nabídek na skladovku. Výsledná cena byla krásná. Takže jak říká Chasnik - projít pár prodejců, vyzkoušet a ptát se. Víš přeci, že líná huba holé neštěstí.

Hele, doporučuji fungl nového Rapida - lidové auto za "opravdu lidovou" cenu, v základní výbavě je i volant :D/ (snad se neurazíš, chtěl jsem to trochu odlehčit; a co se týče toho volantu, doporučuji podívat se na konfigurátor).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od Skyline »

Doporucuji ojete, ja jsem novou I30 1,4 patriot vymenil za ojete Subaru, je to 4x4 s redukci, xenony, kuže proste vybava a pohodlí jsem spokojený. Hlavně nekupuj sračku Rapida.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od FISHkaa »

ojeté/nové je otázka na delší rozbor = hodně záleží na tom jaké máš preference a kolik ročně najedeš. Já ojeté (tím nemyslím předváděčku) už nechci, protože auto s 200kkm+ nechci a najedu ročně +/-30kkm = měnit auto každé tři roky fakt ne. Navíc nemusím řešit nečekané investice (záruka u mě do cca 5x30=150kkm)...

Je třeba pečlivě uvážit co je pro tebe lepší. Každopádně, když ojeté, tak buď předváděčku, nebo od známých, či z Německa vlastnoručně dotáhlé. Vždycky je to ale risk, zejména v českých autobazarech... ](*,)
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
SCiFi
*
Příspěvky: 47
Registrován: 04 čer 2011, 14:44

Re: CRASH test naší i30.

Příspěvek od SCiFi »

Díky za nové reakce, prozatím se má věc tak, že rozsudek ohledně opravy nebo totálky padne v pondělí. Zarazila mne jedna věc, v servisu otcovi tvrdili, že jsou zohle boční prahy, které jsou podélně přes celé auto a v místě přední kapotáže v důsledku nárazu jsou zohlé. Navrhovali mu, že tuto část na tvrdo odřežou a navaří nové. Nůže si tohle autorizovaný servis dovolit? řezat do šasi a přivařovat kdo ví co? Když origo je celek? Popravdě vidina toho, že budeme mít povařenou káru minimálně dalších 10 let se mi moc nezamlouvá!

i20 zavrhla matka, že to nechce, chce i30 tu kterou bourala, te by to svařování a dávání všelijak do kupy, jen aby se servis vešel do ceny nevadilo.

Co jsem se díval na skladovky na netu, tak naše i30 se drží i v částkách přes 300 000 kč!! Nejlevněji sem ji našel za 265 000Kč. (naše stála 260 000 před dvouma roky)!!.

Dívali jsme se i na ix20 ta se dá sehnat nová od 240 000Kč. 66kW.

Našel sem i Elantru novou za 290 000Kč.


Přes týden si objedu Ostravsko, a poptám dodavatele, zda se někde první i30 najde, případně zda mi udělají cenu na jakékoliv křivé háčko.

Jetinu nechcem, naši najedou ročne 10 000km, všechno lítačka do obchodu, do města, po rodině. Chcem nové a voňavé. Ideálně i30.


Pokud by ste o nějaké nabídce věděli, napište budu rád. V garáži je prázdno :-/ :D
Hyundai i30 1.4 CVVT Tricolor 2012
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“