Právě je 19 črc 2019, 12:24





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 úno 2017, 11:48 
Offline

Registrován: 12 úno 2017, 10:23
Příspěvky: 4
Zdravim,

rad by som sa na vas obratil s prosbou o radu. Moje sucasne auto dosluzilo (toyota auris 1.6 valvematic 2010) a nakolko sa rodina ide coskoro rozrast o novy prirastok tak som sa obzeral po niecom vecsom. Od zaciatku januara som pozrel/poskusal co sa dalo v nizsej strednej a vysledne mi vysli ako top favoriti auris sports (1.6 valvematic) a novy opel astra K v innovation (1.4 turbo 125 koni, mam zlavu ako firemny benefit) kde sa obe pohybuju cca 18 500. S i30 som vobec uz neratal nakolko som vedel ze ide nova generacia a stara sa aj tak nedala od polky januara objednat nakolko dobiehala vyroba. Ako ale pozeram tak maju este skladovky family yes! kombiky 1.6 cvvt s metalizou aj bielou pastel. Cena je tam o 3000 e-cok nizsie tak to stoji za zamyslenie. Po dokladnom prezreti forumov som mierne confused :shock: . Na nemeckych nie je dako cut o tom co sa pise trebars na tomto fore, ci uz slaby lak, hrdzavejuca strecha, dvere, kapota, podvozkove casti (to mi robil aj auris ale normalne pri 6,5 rocnom najazde 115 000, totalna spokojnost, ziadne problemy), problemy s prevodovkou, motorom. Teraz neviem ci to je tym ze maju kusy pre zapadnu europu ale prisnejsich adminov :twisted: . V pondelok si to auto idem vyskusat u kamarata, ma mierne horsiu vybavu ale inak to je identicke auto. On mi vravel ze auto ma prehrievajuci stredny panel pri dlhsich jazdach, tiez mu klima pri dlhej trase ku koncu miesto chladenia kuri, letargicky motor (konkretne fotrikovsky :mrgreen: ), vrzganie palubovky, supajuci sa volant a riadiaca paka. Kazdopadnem chcem si to zasoferovat nez spravim nejake rozhodnutie. Preto by som sa aj tu obratil na vas ci si myslite ci ma zmysel teraz ist do i30cky. Nova i 30 v kombi bude tak ci onak nie skor ako v lete a to uz by som auto rad mal minimalne vo vyrobe. Moj najazd je 18000 rocne, profil jazd 30 % dialnice, 40 % okresky, 30 % mesto.


Naposledy upravil Asblier dne 12 úno 2017, 12:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 12 úno 2017, 12:23 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 03 pro 2011, 18:09
Příspěvky: 2647
Bydliště: Opava
Je to těžké rozhodování-opravdu.Jsem ve stejné situaci,až na to,že se mi rodina nerozrůstá,pokud ze mne tedy děti neudělají dědka [-o<
Takže u mě je to rozhodování nad hatchbagem atd.
Z mého pohledu bych být tebou,máš-li čas,počkal na nové kombi.
Soudím z dojmu z PD verze(3.gen) v Hatchi.Kam se to auto posunulo je těžko k pochopení.Ale stějně tak je to ve verzi ix35/Tucson. Aspoň pro mne.
I když i 2.generace je dobré auto.
Z Německého fóra,těžko brát nějaké rozumy.Servisní síť i chování zastoupení tam je na naprosto odlišné úrovni a hlavně Němci jsou z principu jiní.Takže neřeší na fóru s prominutím k......y,které jdou vyřešit přečtením manuálu atd.
K věci,znovu-počkal bych na nové kombi,pokud tě netlačí čas.Pokud tlačí a bude ti vyhovovat auto po vyzkoušení,jdi do stávající verze.Za tu cenu,tak slušné auto hned tak na trhu nebude.

_________________
Hyundai i30 PDe 1,4TGDi 103kW 7°DCT Style-paket Ultimate
----------------------------------
spotřeba od 8/2017 - 6,9l/100km
Aktuálně 86500 km
Verva 100,Efecta95+VIF/Millers Petrol Power
MILLERS OILS NANODRIVE EE LONGLIFE ECO 5W-30,TEC 2000 oil booster


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2017, 14:01 
Offline
**

Registrován: 06 úno 2017, 12:25
Příspěvky: 107
Včera som bol pozriet astru kombi inovation. V interieri sa mi nepacilo, že som si nevedel ani kde položiť mobil, malo odkladacích priestorov. Celkovo ma interier nezaujal. Vzadu je miesta dostatok, to je v poriadku. Porovnatelne s i30 dvojkou. Trojka ma miesta ovela menej. Ďalej kufor. Ziadne odkladacie riešenie ako v i30 v dvojke. Pozrel som si vsetky modely značiek v nizsej strednej triedy, a vsetky som opustil. Jednoznačný víťaz je u mňa i30 cw druha generacia. A cena 15 tis za tu vybavu je jak sen. Poznam mnoho nových modelov ktore svojim predchodcom nesiahaju ani po päty. Teda okrem reklamy. Ale bavim sa len o exteriére, interiéry, vybave a funkcneho hladiska. So spolahlivostou skusenosti nemam. Zosuchany volant bol do 2014. Aj preto nie je dobre robit pri novom modely testovacich pilotov.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2017, 14:01 
Offline
**

Registrován: 06 úno 2017, 12:25
Příspěvky: 107
Ja som bol po vsetkych porovnaniach rozhodnuty pre i30 dva. Zaroven ma tesilio, ze je ten model vybehovy pretoze ma vsetky muchy vychytane. Stve ma len ten sadnuty zadok po miernej záťaži. Teraz som isiel na starom c maxe, v kufri založených cez 100 kg, navy sme boli 3 chlapi a auto kleslo mozno o 2 cm. V i30 dvojke uz je pri tejto zatazi pomaly nevidno pneumatiku. Musim to nejako poriesit, zajtra volam kade tade a zhanam pruziny, vzduchove vankuse, položky, cokolvek co by pomohlo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2017, 15:37 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Příspěvky: 5903
Bydliště: Bratislava
Ćo sa týka Astry,nad ńou som tiež rozmýšlal,ale toto ma vyliečilo: http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=94&t=7000

Nechce sa mi to hladať,ale jeden kolega tu riešil zadné pružiny.Vozí v aute pracovný material a mal to nízko.V jednom servise mu ponúkli výmenu pružín,(neviem či nie z ix
35),no chceli za to samozrejme peniaze.To sa mu nepáčilo.Prebehla aj nejaká kominikácia priamo so servisom na fóre ohĺadom toho,no ako to presne skončilo si nepamätám.

_________________
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style+park.asistent. Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2017, 16:11 
Offline
**

Registrován: 06 úno 2017, 12:25
Příspěvky: 107
O peniaze by mi v tomto pripade nešlo. Som rozhodnuty pre i30 sw dvojku, ma všetko co potrebujem a aj keby som kupoval auto za 20 tis, vyberiem si ju nanovo. Ostatny ponukaju len keci a malo muziky za vela peňazí. Jedine vo ma štve je ten sadnuty zadok. Ani by ma to tak nestvalo, ale fakt sa na to srazuje veľa ľudí a prečo to hyundai nerieši? Ja v tom nechcem voziť cement ani kvadre, ale nieco by to zase odniesť mohli hez toho, aby to vyzeralo jak kačica.

Informoval som sa v servisoch aj na tu ix35. Samozrejme som bol prvy a nikdy o probleme i30 dvojke so sadnutym zadkom nepoculi. Úprimne? Inu odpoved spm ani necakal. A samozrejme oni mozu len origonalne dieli riesit a nic ine sa na to auto neda objednat.

Tak laicky co si myslis? Viaceri tu tiesili tie mad pruzenia, alebo nejake tvrdsie alternativy a pozastavili sa nad tym, ze ake k tomu tlmice. Treba k tomu aj tlmice? Ved oni su zvlášť.

viewtopic.php?f=159&t=31915&start=30


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2017, 17:21 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 6105
Bydliště: Lázně Toušeň
A co vzájemné sladění charakteristiky pružin a tlumičů?

Za mě je úplně jedno jestli to sedí na zadku víc nebo míň. Podstatné je jestli dochází k nebezpečné změně jízdních vlastností. A to jsem nezaznamenal :) .

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2017, 11:27 
Offline

Registrován: 12 úno 2017, 10:23
Příspěvky: 4
Hoyte,

dakujem za doterajsie prispevky, zaujimave informacie popravde. Co sa tyka zmienenych problemov u opelu tak to mi predajca povedal ze "viete, kazdy keca na internete blbosti" ](*,) ](*,) , :mrgreen: . Vcera som stravil vecer prechadzanim diskusii o tom a asi po hodine som vytiahol whiskey... to je verejny beta test na kupujucich... ale ok. Toto je hyundai forum tak s5. S tym sedanim zadku mi kamarat nevedel pomoc pac jednoducho sa mu to nestalo, obcas jazdi za rodinou do ciech na chatu a chodi ehm poctivo nalozeny prepravkami tekuteho. Kedze castou cesty je aj D1 tak verim zeby v pripade podvozku uz davno zbadal nebezpecne chovanie. Rad by som ale vedel co s tymi pruzinami, kolko by to vlastne vyslo v servise? Ma niekto tu informaciu? Na rovinu sa mi nepaci ze clovek kupi fungl nove auto a rovno meni tlmice. Plus to vzajomne zladenie je otazne, ono to ladia vyvojari. Verim ze to nie je nieco co sposobi ze to auto po 1000 km sa rozpadne ale co po takych 150 000, nadmerne namahanie pruzin, napravy etc. Cital som ze diesel varianta ma ine naladenie tlmicov pripadne aj ine tlmice celkovo ale hoc nato mam mam uprimne strach z umwelt plaketen mody co sa rozmaha, plus vsetky tie serepeticky co sa mozu pokazit. Auto si koniec koncov na tych 10 rokov mienim nechat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2017, 17:15 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2016, 15:07
Příspěvky: 1181
Bydliště: Brno
S tím sednutím zadku je to trošku nafouknuté. Pokud nechceš mít sednutý zadek při zátěži, tak si kup Passata. Ten je dělaný na jinou zátěž (aspoň podle zkušenosti co vozíme ve firmě). Co se týče i30... Teď jsem přes víkend najel cca 600 km ve čtyřech dospělých chlapech a kufrem naloženým nad roletku. Na posledních 60 km se k nám přidala přítelkyně. Samozřejmě auto sedělo, ale že by nešla vidět pneumatika? To bych fakt neřekl :D . 80% byla cesta po dálnici. Auto bylo houpavější, ale na dorazy nešlo ani jednou za cestu (ani na retardéru). Samozřejmě pokud vletíš do nějaké díry jako prase, tak se ti to zhoupne na dorazy. Jinak kamarád jel stejnou cestu (i velmi podobně naložený) s Octavií druhé generace a taky mu seděla. Takže bych řekl, že u i30 je to stejné jako u ostatních auto. Jízdně se nic nezměnilo. Pokud nepočítám, že do začátek do bylo více nedotáčivé nebo že bylo potřeba brzdit větší silou.

_________________
Hyundai i30 kombi, 1.6 CRDi 81 kW, TRIKOLOR KOMFORT, Ultimate Red


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2017, 18:47 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11756
Bydliště: Olomouc
Asblier píše:
kamarata, ma mierne horsiu vybavu ale inak to je identicke auto. On mi vravel ze auto ma prehrievajuci stredny panel pri dlhsich jazdach, tiez mu klima pri dlhej trase ku koncu miesto chladenia kuri, letargicky motor (konkretne fotrikovsky :mrgreen: ), vrzganie palubovky, supajuci sa volant a riadiaca paka.


Neuvádíš, jaký motor má tvůj kamarád. Jsem bývalým vlastníkem prvogenerační i30 s atmo 1.4 pod kapotou. Nebyl to motor na soutěže, ale když s tím člověk uměl jezdit, byl i hezky svižný. Ano, po naložení 4 lidmi bylo malý objem znát. Projel jsem s ním pár zemí a byl jsem spokojen.

Co se týče šoupajícího se volantu, byl to problém první generace a cca prvního roku výroby druhé generace. Volanty měnily servisy na záruku, problém nebyl. To samé šaltpáka. Vrzající palubovku neznám a topící klimu místo chlazení také ne. O topícím středovém panelu se tady kdosi zmiňoval, nevím ale o tom, že by to dělalo víc lidem.

V dnešním světě globalizace, kdy se díly vyrábí po celém světě, je úplně jedno, zda koupíš auto starší generace nebo generace nové. Bráno z pohledu spolehlivosti. Můžeš natrefít na skvělý kus, s kterým budeš maximálně spokojen. A můžeš natrefit i na kus, který se bude sypat. Bez ohledu na značku, výrobní generaci, životní cyklus modelu. Na tohle skrátka spoleh není.

Zda novou či stávajicí generaci? :-k Doporučuji projet si obě a rozhodnout se na základě toho, které auto ti víc vyhovuje. Nezanedbatelné faktory jsou také použitelný rozpočet a čas, jak to napsal petzl.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2017, 10:09 
Offline

Registrován: 12 úno 2017, 10:23
Příspěvky: 4
Motor je rovnaky 1.6 cvvt 88kW, on ma vybavu family, teraz je v ponuke yes! co je par serepeticiek naviac. Dnes si to idem vyskusat cez obed a s najvecsou pravdepodobnostou rovno idem do H potom. Vcera som bol v toyote a cena sla na 19300 +-. Rozdiel vyse 3500 euro :roll: zato sa mozem vyvazat dost dlho 8)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2017, 12:37 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11756
Bydliště: Olomouc
S 3500 éčkama vraženými do benzínu pár kilometrů uděláš :wink: Písni pak své pojmy, dojmy a jak jsi se rozhodl.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2017, 21:33 
Offline

Registrován: 12 úno 2017, 10:23
Příspěvky: 4
Taaak dokonane. Bol som sa previezt, traja ludia v aute ako zatazova vzorka postacili. Nuz je to mierne slabsie ako valvematic s ktorym som jazdil roky ale ziadna tragedia. Prijemne spravanie, napodiv to co som cital ohladom riadenia je BS :mrgreen: . Celkovy jazdny profil = ziadne zakernosti. Motor sice ziadna raketa ale normalne to zrychlovalo ked bolo treba, holt atmo, chce to rpm co mi ale nevadi. Dobra odozva od riadenia, brzdy jemne pikantne (ako v otcovej iX35 takze nelizal som celne sklo ... tentoraz :P ), celkovo je to jazdne neutralne auto ale to mne bohate postacuje. Jednak nie som zavodnik a ako nastavajuci otec to nemam ani zapotreby. Na koniec sme si s kamaratom sadli do otvoreneho kufra a auto slo znatelne dole ale to sme sedeli na kraji takze pri normalnom rozlozeni nad napravou to nebude problem. Myslim ze za sucasnu ponukanu cenu je to no-brainer a tak som hned po dojazdeni brnkol predajcovi ze beriem. Papiere podpisane a uz sa len caka kym pripravia auto na preberanie. Tymto by som sa rad podakoval vsetkym ktori prispeli do tejto diskusie za ich rady. =D>


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2017, 21:48 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 6105
Bydliště: Lázně Toušeň
Tak ať slouží k Tvé plné spokojenosti :) .

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2017, 22:03 
Offline
**

Registrován: 06 úno 2017, 12:25
Příspěvky: 107
Odkial kupujes? Maju yes 1.6 mpi skladom? A v akej farbe? :) Inak po skusobnej som mal rovnake pocity. Tiez sme boli traja a tiez som sa zmohol len na KUPUJEM :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye