Právě je 19 črc 2019, 12:26





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DPF filtr v benzinech - co očekávat?
PříspěvekNapsal: 24 čer 2018, 11:12 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2015, 00:23
Příspěvky: 3623
Koupit ješte skladovku bez DPF nebo se toho nebat?
Dle dealeru nikdo zatim nevi co to udela s motory. Dokonce nekdo rika, ze to nezvysi spotrebu a nesnizi vykon?!
Realne zkusenosti-porovnani stejneho motoru DPF vs. bez DPF...az budou.

_________________
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/16)
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 24 čer 2018, 11:50 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Příspěvky: 3423
Bydliště: Litoměřicko
GPF bude logicky vytvářet odpor v cestě výfukových plynů, na spotřebu to bude mít vliv, záleží jenom jak moc. Pokud bude vypalování fitru probíhat jako u nafty (dodatečným přívstřikem paliva), tak to musí taky spotřebu zvednout.

Sice jsem někde četl, že GPF mají být konstrukčně jednodušší než DPF, ale už z principu bych nechtěl být testerem nové technologie v praxi. Bylo by s podivem, kdyby vše fungovalo už od začátku bez problémů.

Čili pokud někdo uvažuje teď o novém autě a vyhovuje mu nějaká skladovka, tak bych na jeho místě naváhal. I kdyby to GPF nakrásně nemělo na spotřebu a výkon významný vliv, jisté je toto: Nové auto nebude mít vyšší výkon, nebude mít nižší spotřebu, nebude levnější a bude mít v sobě další eurokravinu, která se může podělat.

_________________
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 čer 2018, 14:01 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 6105
Bydliště: Lázně Toušeň
Pro velmi hrubou představu porovnej tech. specifikace i30 PDe a nového Ceedu. Ceed byl komplet homologován už s GPF.

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2018, 06:24 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1205
S těmi filtry nelze zřejmě čekat nějaká zvláštní zlepšení, co se týká dynamiky, tak spíše naopak. Viz
http://www.garaz.cz/clanek/volkswagen-g ... 10%3famp=1

Cituji:
Auto se ve finále rozjede, navíc plynule, protože výkonová křivka lineárně stoupá od nízkých otáček bez turboefektu, ale rádi bychom jej viděli trochu výbušnější, než je. Tady jako by se někdo až přespříliš zaměřil na spotřebu a klidovou jízdu, až jednotce něco chybí. Není to špatné, ale Golf i v minulosti patřil k autům, která se v případě potřeby uměly na chvilku přepnout do jiného módu. Předchozí čtrnáctistovka byla rozhodně výbušnější a působila méně tupě. Tady můžete nacvakat pádly také nižší rychlostní stupeň, odpovědí ale bude plynulá akcelerace a dost nepříjemně tupý zvuk vytáčeného motoru.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 156 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 00:19 
Offline
**

Registrován: 29 pro 2016, 21:01
Příspěvky: 177
Bydliště: Šternberk
Lze očekávat pouze komplikace a drahé opravy. Fitr pevných částic u Mitsubishi Outlander je past na kupující. Známý si ho koupil na vánoce, a po měsíci začalo peklo s regenerací. Dodnes ani značkový, ani neznačkový servis nezjistil, proč se každých 70 km regeneruje. Pouze v autorizovaném servisu Mitsubishi označili vadu v DPF a ten je pouze originál za 42000 bez DPH. Navíc se zvyšovalo množství motorového oleje !!! Mě se to nezdálo ale servis to sdělil. Tak známý zaplatil výměnu a kupodivu.... se nový DPF začal regenerovat opět po 70 km !
Zkrátka nikdo netuší nic v případě závad. A benzínové motory GDi, TSi mají oproti dieselům v současnosti vyšší kouřivost. Je to prostě šílené.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 07:05 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11756
Bydliště: Olomouc
K tomu můžu dodat jen jedno: fabrika usilovně testuje, tak snad to odladí. I když komplikace asi časem budou, vzhledem k tomu, jak někteří (ne)jezdí.

Regenerace každých 70 km je šílenost ](*,) Viděl bych to na vadná čidla diferenčního tlaku, prodřený kabel od čidel dodávající nesprávné údaje elektronice, vadný SW nebo i vadná elektronika sama, příp. špatně odladěná. Filtr špatný nebude, je to jen mechanický díl.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 črc 2018, 08:56 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2015, 00:23
Příspěvky: 3623
Tady nazor experta k new motoru v Ceedu 1,4 Tgdi! V 7:15min o tom mluvi, jak mu to prijde proti i30 na hovno! Dealeri budou mit ale samozrejme chytre kecy.
https://youtu.be/nihdsIbwfGo

_________________
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/16)
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye