Reklamce - obecně

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi vozu Hyundai (ne Hyunday).

Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
T-stačí
**
Příspěvky: 172
Registrován: 25 úno 2017, 19:31
Bydliště: Moravské slovácko

Reklamce - obecně

Příspěvek od T-stačí » 20 úno 2019, 07:40

Ahoj. Když řešíte nějakou závadu během záruky jak to máte zaznamenané servisem? Přijedete a servis sepíše reklamační protokol,nebo to píše jako běžnou zakázku opravy jenom při vyúčtování uvede že se jednalo o záruční opravu? Nikde na stránkách Hyundai se mě nedaří najít záruční podmínky. Skutečné záruční podmínky ne ty reklamní žvásty co tam mají...
Myslím si že správný postup je reklamační protokol, už třeba proto že pokud budu 4x reklamovat to samé tak teoreticky vzniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale bez reklamačního protokolu není reklamace a zakázkový list není reklamační protokol. Ano asi to bude slovíčkaření, ale pokud by došlo na lámání chleba tak....
Jaké máte zkušenosti? Jak to vidíte? Díky za názory a postřehy.
___Hyundai i30 kombi 1,6 MPI 88kw Czech Edition r.v.2016___

Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 12416
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Reklamce - obecně

Příspěvek od Axel.Foley » 20 úno 2019, 08:06

V zakázce napsáno "Záruční oprava".
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek

Odpovědět

Zpět na „Koupě ojetého nebo nového vozu Hyundai“