Právě je 24 srp 2019, 14:10





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 bře 2011, 14:20 
Offline
***

Registrován: 19 zář 2010, 02:01
Příspěvky: 750
Máš pravdu, ale len čiastočne, si myslím. Doteraz som si žiarovky menil vždy sám (na hyu ešte nie) a vždy som nad tým "maturoval", keďže to nebolo až tak často. Keď sa mi to podarilo, tak som si zakaždým povedal, že už to predsa nemôžem zabudnúť a ejhľa, o rok som si už zas nevedel spomenúť. Keby som si to bol aspoň nejak zapísal, naskicoval prípadne, či nebodaj nafotil, tak sa na to pred výmenou kuknem a viem. Pravidelne sa mi dokonca stávalo, že som si nevedel ani stierač odmontovať pri výmene a keď som ich nedopatrením odmontoval obidva naraz, tak som bol zase v prdeli pri zakladaní nových - nemal som s čím porovnať ](*,). Na každom aute iný systém upínania a niekde dokonca viac druhov upínaní podľa výrobcu stieračov. Na Hyundai som ešte stierače neskúšal dávať dole, som zvedavý ako mi to pôjde, až sa do toho pustím :mrgreen: A to sa teda zďaleka nepokladám za technický antitalent. Doteraz som si nakoniec opravil takmer všetko, do čoho som sa pustil a čo nevyžadovalo nejaké špeciálne nástroje, či technologické postupy. Ide o to, že s návodom to zvykne byť jednoduchšie. A možno by si neveril, ale aj pri výmene kolesa som listoval v manuály, nebol som si istý, kde presne založiť hever, aby som si nezničil prah :oops:
K tým návodom, čo si spomínal, že si ich chcel dať, len si nás nechcel uraziť: Jasné, že to sem daj. Nikto nevie kedy bude čo potrebovať.

_________________
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 25 bře 2011, 15:58 
Offline
**

Registrován: 16 lis 2009, 14:11
Příspěvky: 297
Bydliště: střední Morava
mirpie: stojím si za svým - i kdyby mi nějaký návod ušetřil byť jen hodinu času, tak ho považuju a užitečný.
A kola si měním 2x ročně sám :D

_________________
i30 1.4CVVT, Metalická Champaigne Silver, Clasic plus - Nošovice 2009
i20 1,2 benzín 2013 bílá, Social Edition, Wife Car
Bylo: Simca 1501, F 126P, Š 125, Felicia combi 1.3, Fabia combi 1.4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2011, 20:19 
Offline

Registrován: 16 úno 2011, 09:13
Příspěvky: 1
Bydliště: Bratislava
páni, ten návod je naozaj veľmi dobrý =D> (ja len dúfam, že ho budem používať čo najmenej)

_________________
i30 1.4i Classic A/C, r.2011

Ford Focus 1.6 Wagon, r.2003
Hyundai Accent 1.3i MPI 12V SOHC, r.2003
Škoda Felicia 1.3MPi, r.1998
Škoda 105L


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2011, 13:12 
Offline

Registrován: 02 dub 2011, 13:08
Příspěvky: 1
podla tohto navodu som dnes menil dnes ziarovku. trvalo mi to cca hodinu, z toho asi 40 min som maturoval nad tym ako dat svorku, co drzi ziarovku... takze max, to moze trvat 20 min... nie je to zase nic zlozite ani s davanim komplet celeho svetla dole


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2011, 13:22 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Příspěvky: 1114
Bydliště: Malinovo
willy50 píše:
A kola si měním 2x ročně sám :D

Dnes som vymenil pneumatiky na letné. Samozrejme v servise, vrátane vyváženia a dotiahnutia matíc podľa predpísaného uťahovacieho momentu.

_________________
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2011, 13:25 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Příspěvky: 1114
Bydliště: Malinovo
trpka61 píše:
páni, ten návod je naozaj veľmi dobrý =D> (ja len dúfam, že ho budem používať čo najmenej)

Len dúfaj ďalej. Návod možno nebudeš viac potrebovať, ale žiarovky budeš meniť každých 15 tisíc km.
U niekoho je to každý polrok a nadáva, že sa skoro vypaľujú, iný mení každé 2 roky a je spokojný, interval výmeny však ostáva.

_________________
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2011, 13:18 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 21 pro 2010, 13:59
Příspěvky: 458
a teda jak jsem koukal na fotku, tak nová i 30 má asi baterku víc ve předu, já ji mám nalepenou uplně na světlomet teda, tak nechápu, jak to může někdo zvládnout vyměnit bez demontáže když tam nejde ani prostrčit prsty mezi.

_________________
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2011, 15:59 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2009, 18:51
Příspěvky: 410
Bydliště: Levice/Bratislava, SK
Diky za navod :)

_________________
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2011, 10:15 
Offline
*

Registrován: 18 dub 2011, 09:25
Příspěvky: 23
N2DRFT píše:
a teda jak jsem koukal na fotku, tak nová i 30 má asi baterku víc ve předu, já ji mám nalepenou uplně na světlomet teda, tak nechápu, jak to může někdo zvládnout vyměnit bez demontáže když tam nejde ani prostrčit prsty mezi.


Jde to bez demontáže montáže. U levého světla s trochou nadávání tak jak to je. U pravého je situace jednodušší, když se odšroubuje nádržka s chladicí kapalinou.

Finta je u 5W obrysové žárovky. Kroutil jsem jí na všechny strany aby vyskočila z bajonetu a ono nic. Nakonec jsem zjistil, že je tam jen natlačená a dá se normálně vytáhnout za dráty.

Jednou jsem musel odmontovat celý levý světlomet, protože mi do něj žárovka spadla. Usoudil jsem, že ji od tama nevytřepu, pokud budu muset mávat celým autem...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 dub 2011, 20:18 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 21 pro 2010, 13:59
Příspěvky: 458
Já tam prostě nesáhnu, měl jsem problém i u pravého světla s parkovačkou natož levé u baterky :D

_________________
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2011, 17:06 
Offline
***

Registrován: 09 říj 2010, 22:28
Příspěvky: 508
tak dneska prubnuto, chtěl jsem to zkusit ať vím co a jak když se to stane na cestě. Celková doba u 2světel včetně výměny H7ček 25min. Na to, že to bylo poprvé tak v pohodě, ale ve tmě na cestě bych nebyl zrovna nadšený...Jinak dík za návod! =D>

_________________
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2011, 17:31 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2009, 10:25
Příspěvky: 715
Bydliště: Ostrava
N2DRFT píše:
Já tam prostě nesáhnu, měl jsem problém i u pravého světla s parkovačkou natož levé u baterky :D


bo máš tlapy jak lopaty :) my s tenkými a dlouhými prstíky se dostame kam se nám zamane ;)

_________________
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2011, 14:17 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 21 pro 2010, 13:59
Příspěvky: 458
No jo no, tak to holt budu vozit s sebou v kufru nějakýho dlouhoprstýho banditu :D

_________________
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2011, 14:41 
Offline
***

Registrován: 21 pro 2010, 12:25
Příspěvky: 731
N2DRFT píše:
a teda jak jsem koukal na fotku, tak nová i 30 má asi baterku víc ve předu, já ji mám nalepenou uplně na světlomet teda, tak nechápu, jak to může někdo zvládnout vyměnit bez demontáže když tam nejde ani prostrčit prsty mezi.



Na zdvořilý dotaz mi v servisu zdarma poradili: odšroubovat 2 šroubky nahoře a pak jen zvenku cuknout světlem, žádné odjišťování ani zajišťování, žádné lovení štíhlými prsty.

_________________
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2011, 15:24 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Příspěvky: 939
Bydliště: Praha
A trochu více polopatě? 2 šroubky nahoře od čeho?

_________________
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye