prahy

Návody - demontáže, opravy

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
judgin
*
Příspěvky: 81
Registrován: 17 říj 2011, 20:01
Bydliště: ostrava poruba

prahy

Příspěvek od judgin »

ahoj potrebuju poradit jedna se o lantru combi rok 96,mam koplet shnily prah ale jen jeden to nechapu druhy je v pohode i podlaha jenze lamu si hlavu kde ten prah urezat at ho pak navarim spatky nebo jak ho vyvarit mam v nem totalne diry,delal to tu uz nekdo??hodily by se mi nejake fotky nebo navod moc dekuju
Reklama
 

Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: prahy

Příspěvek od Lhoty »

já ho odvrtal a odřezal v hraně spodní
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: prahy

Příspěvek od Rybář »

Chlape, ty si z nás snad děláš legraci :) "zhnila prave ze neni,jen ma nalitano kolem 200tisic ale motor vypada v dobrem stavu". Takže to máme práh, podlahu, nápravnici... O zbytku si nedělám iluze. Já bych ti poradil to hodit do šrotu, protože podle toho, co píšeš na fóru, je to auto zralé na odpis. Do toho budeš akorát cpát peníze
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
judgin
*
Příspěvky: 81
Registrován: 17 říj 2011, 20:01
Bydliště: ostrava poruba

Re: prahy

Příspěvek od judgin »

mozna mas pavdu co vim tak potrebuje napravnici novou moc uz nevydrzi podlaha je dobra je nastrikana tim asvaltem druhy prah je taky v pohode jen ten jeden jsou v nem diry jinak disky a udelat geometrii a cepy jinak jezdi v pohode nevim no chci sneho udelat paradni auto protoze potkat lantru v ostrave uz se moc nestava je mi toho auta lito a i to me stve ze jsem trochu naletel jeste ze stala jen 3500kc ten chlap za ni chtel 8000kc :P jsem mu rek ze se zblaznil tak svarecku mam co2 mam skuseneho svarece a ja mam taky svarecaky a palicak jen problem je at ten prah nedojebu plechy mam jen jak na to? :-k jinak jde videt ze o motor se staral nic neklepe nic nehuci ja v aaa koupil pred 2 roky mondeo za 20 000kc a klepaly vently,praskla olejova vana,a nakonec se i zistilo ze bylo bourane a ty gumy co tam byli tak ani neexistujou rikal mi to osobne majitel pneuservisu :P
judgin
*
Příspěvky: 81
Registrován: 17 říj 2011, 20:01
Bydliště: ostrava poruba

Re: prahy

Příspěvek od judgin »

a co se tyka prahu tak http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=62 tady je postup i z fotkama
lumik
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 kvě 2010, 19:05

Re: prahy

Příspěvek od lumik »

Zdravím, prahy jsem dělal taky. Jeden před zimou když jsem měnil kola na zimu tak jsem projel heverem do auta. Druhý vypadal ok štoural jsem do něho a vypadal good a ted po zimě jsem musel udělat i ten druhej při zvedání kola jsem projel taky :D. Já to nevařím mám taky co2,ale kašlu na to řeším to jinak.Dělám z toho trochu trabanta. Vybrousím co se dá( to jsem zapoměl ta vlhkost tam je uvnitř tak jsem tam napral horkovzdušku a vysoušel jsem to a pak jsem teprve použil odrezovač a nechal vyschnout a ještě jednou horkovzdušku na dosušení) natřu odrezovačem pak polyester a silná tkanina několik vrstev tu dám i dovnitř do prahu co nejhlouvěji,aby se váha rozložila,pak přes tkaninu jsem navohybal děrovaný plech do tvaru prahu a zase s velkým přesahem přes díru a ten jsem znova prolaminoval -ty díry v plechu jsou dobrý, že se propojí plech s prahem a je to pevný. Následně karosářský tmel přebrousit nabarvit a zatím to drží-celá akce něco málo přes hodinu. Už jsem měnil natom kola asi 4x(měl jsem blbí gumy proto 4x od podzimu) Spíš jsem tu chtěl zavéct téma proč ty prahy hnijou? Mě teda zatím jenom v zadu. Mám teorii , že právě jak se mění kola tak se od heveru proškrábe barva pozink a pak to jde do háje. Nic jinýho mi nenapadá. Na lantře to nějak doklepu, ale až jednou budu muset řešit jiné auto tak bych tomu chtěl předejít.
Naposledy upravil(a) lumik dne 12 kvě 2013, 10:22, celkem upraveno 1 x.
judgin
*
Příspěvky: 81
Registrován: 17 říj 2011, 20:01
Bydliště: ostrava poruba

Re: prahy

Příspěvek od judgin »

taky nechapu proc to tak hnije,me kazdy rika natrit asvaltem a mam klid u forda sem je natiral a fakt vydrzely a porad drzi a to ho uz nemam.u me lavne na bokach jsou zdrave ale u prostred uz mam diry ten druhy bud ho menil nekdo predemnou nebo nevim je bez koroze jen trochu barva je divna a podlaha je zdrava jen ta vec co je pod kobercem nevim jak se to menuje je vlhka no da jse vymenit????
Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: prahy

Příspěvek od Lhoty »

tak se podívej, jak je práh konstrukčně řešen, ohyby, plechy u sebe, přes sebe....tam se všude drží vlhko, v zimě sůl...a je to...
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Uživatelský avatar
valach
**
Příspěvky: 297
Registrován: 14 pro 2009, 16:42
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: prahy

Příspěvek od valach »

Vyvařit to vyvaříš, to není taková hrůza. Určitě to nemáš shnilé až nahoru tak o uřežeš kousek pod ohybem a dáš druhý. Pokud máš nebo to naohýbáš, pokud máš tu možnost. A u podlahy to obrousíš a odděláš od podlahy. Pokud bude chycená i podlaha zase doděláš ale dávej pozor, kolem prahu uvnitř většinou vede elektrika, tak ať nespálíš káble. Škoda že nejsi poblíž bych ti to ukázal. A dej plech aspoň 1mm, já dávám na podlahu 1.5mm, ať to něco vydrží. Origo je 0.8, dobře se proklepává a dodělává ale je to dost slabé. Ale podle toho jak kdo to dělá. Vyvařil jsem několik aut a zatím spokojenost. A lemy dělám raději celé pokud zákazník nechce jen dodělat. Ono doděláš ale většinou do dvou let (není to u každého) to vyleze znovu. Tak hodně štěstí a věřím že to zvládneš :wink:
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
lumik
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 kvě 2010, 19:05

Re: prahy

Příspěvek od lumik »

Já asi budu zastávat moji teorii o reznutí, protože proč je to shnilé jenom v místě kde se dává hever a jinde je to relativně ok? Taky si myslím, že to svařování je spíš horší než lepší protože v místech svaru to začne většinou hnít dřív, tak jsem se mu chtěl vyhnout a zvolil jsem lamoš a děrovanej plech. Ale je to jen můj názor a mám respek k vašim radám dost často mi pomohly.
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Jak na to“