Nedrží volnoběh

1998 - 2000

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Marek007
Příspěvky: 3
Registrován: 09 říj 2012, 21:12

Nedrží volnoběh

Příspěvek od Marek007 »

Dobrý den,
předem se omlouvám, že jsem tento dotaz vložil i do jiné sekce, ale tady je to trochu živější a více diskutovanější.
V autech jsem v tomto ohledu laik, tak prosím o radu a pomoc.
Vlastním model Santamo 2.0 16V 102kW a při studeném motoru mi vozidlo bez problémů nastartuje, ale nedrží volnoběh a motor zdechne. Jakmile, ale motor zahřeji, tak je vše v pořádku.
V servise mi řekli, že je prasklá nějaká membrána na škrtící klapce a že oni to neseženou a že se mám podívat po vrakovištích. Dále mi poradili, že stejný motor se montoval i právě do sonatya a možná i do jiných vozů.
Podle techničáku je motor typu G4CP-DM.

Už jen podle toho, že mi řekli že to oni shánět nebudou, si nejsem jistý jestli dokázali správně diagnostikovat problém.

Mohly by jste mi poradit co s tím dělat, kde, co sehnat atd.

Děkuji
Marek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh

Příspěvek od Lukino »

Doplň ještě info odkud jsi. Mimochodem škrtící klapka jako taková je kovový mechanismus a nemyslím si že má membránu. Spíš bych závadu hledal v teplotním čidle nebo blbne krokový motorek - bazmek co má na starosti volnoběžné otáčky. Náhodou nekolísají Ti také volnoběžné otáčky, když zapneš klimu?
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Marek007
Příspěvky: 3
Registrován: 09 říj 2012, 21:12

Re: Nedrží volnoběh

Příspěvek od Marek007 »

Jsem ze severní moravy, konktétně z Bruntálu.
Když zapnu klimu tak poklesnou otáčky cca o 150 - 200 ot/min
Ohledně té membrány, píšu co mi řekli v servise, v těcho věcech se osobně nevyznám. Možná měli na mysli něco jiného, ale ot netuším.
Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh