Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pepa59
**
Příspěvky: 179
Registrován: 12 dub 2012, 22:11

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Pepa59 »

Pepa59 píše:přední jdou zhasnout aniž by zhasly ty zadní , ... rozsvítit přední, pak zadní a přední zhasnout, je to krapet nelogickej postup v manipulaci, ale jde to,...

To mne zajímá, ale nechápu to - a momentálně nemohu vyzkoušet:
Přední mlhovky rozsvítím otočením kroužku do první aretované polohy, zadní pak pootočením do druhé nearetované polohy. Když pak přední vypnu otočením kroužku zpět do nuly, tak zadní nezhasnou? :-k To se mi nezdá... Nebo jsem to blbě pochopil. Musím zkusit.
Ale jinak mlhovky mohou pomct při manévrování v úplné tmě, třeba při najíždění na polňačku, protože hlavní světla svítí málo do šířky a ze své výšky taky málo těsně před auto. Zadními si zase někdy za tmy pomáhám při couvání :idea:
Já se picnu! Teď jsem to zkusil, a vono fakt - pokud svítí hlavní světla, tak při vypnutí mlhovek ty zadní nezhasnou :-k
Buď mám jako dlouholetý elektrikář pokroucený myšlení, nebo je to logika jako prase - když vypnutí je jen částečný vypnutí... [-X
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Reklama
 

mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od mmv »

aaa, pánko je kolega :-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
HonzaD
*
Příspěvky: 78
Registrován: 20 črc 2012, 17:41

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od HonzaD »

Možná blbej dotaz, k mlhovkám. Neměly by mlhovky zhasnou při zapnutí dálkových ? Mám dojem, že dřív to takhle být muselo. Ale možná se pletu.
Hyundai IX20 Trikolor 1,4CVVT PalmGreen
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Espero »

Protože jsme tady narazili na to, že I20 je pokládán za modernější vůz, udělal jsem srovnání parametrů jen tak pro zajímavost.

Srovnání Thalia a Hyundai i 20 (zážehové motory 1,2 litru)

Hyundai i 20 Thalia 1,2 16 V
Poháněcí soustava:
Motor16V objem: 1 248 ccm 1 149 ccm
Motor výkon: 63, kW / 84k (6 000 ot) 55 kW / 75 k (5 500 ot)
Emisní norma: Euro 5 Euro 5
Příprava směsi: vícebodové vstřikování vícebodové vstřikování
Převodovka: Manuál 5 st. Manuál 5 st.
Max rychlost: 168 km /h 167 km / h
Zrychlení (0-100km/h) 12,7 sec 13,0 sec
Nejvyšší točivý moment: 120,7 Nm /4 000 ot. 105 Nm / 4 250 ot.
Spotřeba paliva na papíře:
Město 6,1 l / 100 km 7,6 l / 100 km
silnice 4,2 l / 100 km 4,8 l / 100 km
kombinovaná 4,9 l /100 km 5,9 l / 100 km
Spotřeba reálná kombinovaná (moje): ???? 5,62 l / 100 Km

Karoserie a podvozek:
Délka: 3 940 mm 4 261 mm
Šířka: 1 710 mm 1 940 mm
(asi bez zrcátek) (udává se jen vč. zrcátek)
Výška: 1 490 mm 1 439 mm
Rozvor: 2 525 mm 2 473 mm
Rozchod předek: 1 493 mm 1 406 mm
Rozchod zadek: 1 491 mm 1 385 mm
Světlá výška: 150 mm 140 mm
Objem zavazadelníku: 296 dm 3 (základ) 506 dm 3 (základ)
1 060 dm 3 (max při slož. zad. sed.) 506 dm 3 (max)
Počet dveří: 5 4
Brzdy: p. kotoučové / z. bubnové p. kotoučové / z. bubnové
Rezervní kolo: dojezdové plnohod. plechový disk 14“
Hmotnost provozní: 1 035 kg 904 kg
Záruka: 5 let 3 roky

Nejvyšší výbava katalogová (bez dalších dodělávek):

Inclusive LS Collection (základní výbava, rádio + paket plus (vše v elektrice, automat.
+ metalíza + litá kola 15“, klimatizace, integrované
automatická klimatizace rádio, litá Al kola 15“,
se nenabízí) mlhovky, centrál, metalíza)
(Odpovídá balíku Paket plus u Hyundaje
bez automatické klimatizace a metalízy)

Cena 249 900 základní 269 900,- Kč základní
+ 13 000 metalíza 149 900,- Kč (slevová kupní)
+ 17 000 paket plus
+ 3 600 litá kola 15“ příplatek

Celkem cena: 283 500,- Kč (při srovnatelné výbavě) rozdíl v ceně: -133 600 Kč
Cena po slevě: ?????


Musím konstatovat, že máte pravdu v tom, že i20 je pokrokovější vůz. Co se týká motorů, pak ten, co tam byl dáván do r. 2011 byl zhruba na úrovni Thalie, ale i ten byl trošku výkonnější, tento nový motor je lepší, ale také více přeplňovaný a více otáčkový, je tedy otázka, jestli bude mít alespoň stejnou životnost. Jinak jsou ta auta v podstatě užitnými i rozměrovými parametry srovnatelná až na podvozek, kde užžší rozchod a zároveň delší převisy karoserie i nastavení podvozku předurčují Thalii k větší houpavosti a většímu naklánění v zatáčkách. Kvalita zpracování u Thalie je řekl bych dobrá, zatím jsem řešil jen prkotiny v záruce, u i20 to předpokládám obdobně. I Základní cena i20 je srovnatelná (vyšší jen asi o 13,5 tisíce v základu dané verze - bez ind. dodělávek, ovšem už při využití dodatečné příplatkové výbavy), Thalie má v základu své verze širší vybavení než i20. Jenže cena po slevě je nějakých 134 tis nižší u Thalie proti H i20, jestli tam dávají slevy nevím, ale ptám se, jestli ten technický rozdíl je natolik zásadní, aby ospravedlnil těch 134 tis. Kč navíc v kupní ceně, byť akční. Rovněž servisní podmínky jsou horší (ceny a dostupnost servisu a dílů jsou u Hjundaje obecně horší než u Renaultu - tady už můžu porovnávat.)
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

Trošku to tu oživím. Dnes 5. garančka, najeto líbivých 15030 km. Vůz téměř bez problému, za těch 5 let kromě přezouvání a ročních prohlídek řešili pouze 2 věci:
- překousanej kabel v motoru, provedena rekonstrukce kabelu při pravidelné prohlídce před 2 lety
- při STK nešla načíst diagnostika z OBD, musel jsem odjet postupně ze dvou stanic STK. Týden předtím jsem při garančce dostal výpis z diag v servisu, takže to tam zřejmě fungovalo. Tak jsem jim to tam odvezl a v rámci záruky se v té zásuvce 5 hodin rýpali. Oficiální příčinou byl 1 ohnutej pin, proto to nešlo načíst. Potom mi ještě servisní technik pomohl vyřídit přednostní měření emisí, abych nemusel na STK čekat =D>

5. prohlídka proběhla tentokrát u Valouška, dohoda s technikem skvělá, jasně jsme si řekli, co je potřeba dělat a co ne (vzhledem k nízkému nájezdu) a ještě jsme u toho pěkně poklábosili. Olej vlastní, cena vč. DPH necelých 1900,- Kč včetně výměny chladicí kapaliny.

Za mně spokojenost, pokud se nestane nic dramatického, tak tam se svojí třicítkou pojedu na servis taky.

Mr. Hyundai: Mám pozdravovat nějakýho Štěpána, nevíš, kdo to je? :mrgreen: :mrgreen:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Já si to vyřídím :wink: , díky.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

Máš se někdy stavit, vzkazuje Láďa... :) Je tam těch Běchovickejch ňák víc :wink:
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Já bych rád, ale mám to z ruky a nějak nestíhám :( . Já vím, že tam není "sám" "wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Hardcam »

Ja mam 120tkm a chladici porad puvodni :lol:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

Však máš čas, dle plánu údržby po 3 letech. Ale u iksa jsem to vzhledem k nízkým nákladům dvakrát ukecal, že příště. Tentokrát jsem si o to řekl sám. Možná by se nic nestalo, kdyby tam byla dýl, ale na druhou stranu to zase tak moc nestojí...
Mě u Ceeda chtěli měnit brzdovku po roce a 4 měsících. Prý, že po dvou letech a že další prohlídka bude až po tom termínu. Tak jsem jim vysvětlil, že do těch dvou let se tam otočím ještě jednou, a měl jsem pravdu :)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Hardcam »

210tkm/10 let, i30 ma tri roky a 60tkm myslim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

no do konce 10 let... To čumim, že to ceed a i30 mají takhle rozdílně.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

Proč bych zvedal každé kolo zvlášť, když si můžu zvednout celou půlku auta :D/
Obrázek
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20052
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

Super =D> =D> =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
kyrmon
*****
Příspěvky: 1605
Registrován: 29 bře 2017, 10:54
Bydliště: okolí Kolína

Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT

Příspěvek od kyrmon »

To je ten vak, jak se narve do výfuku?
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Odpovědět

Zpět na „ix20“