Deaktivace Stop/start

Moderátoři: frawd, Moderátoři

mpcz
Příspěvky: 1
Registrován: 05 čer 2018, 17:09

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od mpcz »

Zdravím,
nezkoušel někdo připojit deaktivátor Start Stop do HY i30? Na panelu tlačítka je těch kablíků nějak moc a není úplně jasné, který vodíč je od tlačítka do jednotky. Dostal jsem i schéma, ale vůbec to nesouhlasí, ani barvy ani čísla. Navíc na schématu má tlačítko nakresleny dvě sekce = odchozí dva kablíky, na které dává kostru, což mi nedává zatím smysl. Dík za ev. pomoc. mpcz, 05.jun.2018
Reklama
 

Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od alarm »

Nie sú tie dva zbytočné na podsvietenie tlačitka?
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Vrána
Příspěvky: 6
Registrován: 29 dub 2020, 14:35

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od Vrána »

Připojím se. Opravdu za ty dva dolary nemá cenu něco vymýšlet. Zapojení programovatelného relé paralelně k tlačítku, to zůstává funkční.
IMG_20200804_171117.jpg
IMG_20200804_171117.jpg (41.46 KiB) Zobrazeno 1734 x
Silver
**
Příspěvky: 130
Registrován: 24 črc 2020, 20:15

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od Silver »

možná asi fakt blbá otázka. to vážně kvůli jednomu stisknutí tlačítka po startu motoru řešíte rozebírání, montáž udělátka, diagramy atd? Kolikrát za jízdy klikáte na tempomat a další tlačítka. Podle mého názoru to jedno kliknutí po startu je prostě nic.
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od petzl62 »

Přesně!!! =D> =D> =D>
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od slabostka »

Silver píše: 04 srp 2020, 19:44 možná asi fakt blbá otázka. to vážně kvůli jednomu stisknutí tlačítka po startu motoru řešíte rozebírání, montáž udělátka, diagramy atd? Kolikrát za jízdy klikáte na tempomat a další tlačítka. Podle mého názoru to jedno kliknutí po startu je prostě nic.
- no ty si na to prisiel.... ale tvoja logika je pomylena,nejde o jedno stlacenie ale o stlacenie po kazdom starte. Ak nieco robim pravidelne je na mieste to odburat. Ss nici baterku,starter,motor,mozno aj turbo a este je tu riziko nehody ak ti motor nenaskoci ked by mal. Takze snad mozog zvitazi a zrusia to,dovtedy vypnut svojpomocne.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
3bit
**
Příspěvky: 304
Registrován: 04 úno 2018, 15:14
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od 3bit »

Až to vyřešíš tak začneš odstraňovat jaký jiný úkon? Startování motoru? Zapnutí bezpečnostních pásů? Zařazení rychlostniho stupně?
To se taky dělá pokaždé, když chceš někam jet.
Asi bude lepší, když odstraníš rovnou celého řidiče, ten hlavně ničí baterku,starter,motor a možná i turbo, jak píšeš.
Škoda Fabia 3 combi
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Uživatelský avatar
Kamílek
**
Příspěvky: 427
Registrován: 29 čer 2018, 19:47
Bydliště: skoro Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od Kamílek »

slabostka píše: 04 srp 2020, 22:52
Silver píše: 04 srp 2020, 19:44 možná asi fakt blbá otázka. to vážně kvůli jednomu stisknutí tlačítka po startu motoru řešíte rozebírání, montáž udělátka, diagramy atd? Kolikrát za jízdy klikáte na tempomat a další tlačítka. Podle mého názoru to jedno kliknutí po startu je prostě nic.
- no ty si na to prisiel.... ale tvoja logika je pomylena,nejde o jedno stlacenie ale o stlacenie po kazdom starte. Ak nieco robim pravidelne je na mieste to odburat. Ss nici baterku,starter,motor,mozno aj turbo a este je tu riziko nehody ak ti motor nenaskoci ked by mal. Takze snad mozog zvitazi a zrusia to,dovtedy vypnut svojpomocne.
Nepřeháníš to zbytečně? Ano, sám bych byl radši, kdyby mé auto start/stop nemělo, ale co nadělám. Holt po sednutí do auta k připoutání se, nastartování, stisknutí tlačítka odklopení zrcátek ještě vypnu start/stop. Not big deal...
Hyundai i30 II kombi FL 1.6 GDI Weekend
Obrázek
Uživatelský avatar
stanKon
***
Příspěvky: 585
Registrován: 04 říj 2019, 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od stanKon »

To 3bit:

Ale no tak, to už je trošku demagogie ne? Navíc proč tak útočně?

Jsme tu parta nadšenců, každý s trošku jiným zájmem. Někdo si hraje se žárovkama, další s infotaimentem, tlumiči... . A protože je většina z nás ještě ze starého režimu navyklá řešit problémy svépomocí, hledá každý nějakou cestu řešení.

PS: K tématu, ja to řešil nákupem hotového komponentu automatického přepnutí funkce, odborným nainstalováním u autoelektrikáře a jsem nadmíru spokojenej. Nevím proč bych se měl kvůli tomu cítit nějak podřadně. Vyřešil jsem problém :wink: :D/ .
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od mmv »

vono to je ale úplně o něčem jiném než o zmáčknutí nějakého tlačítka po nastartování... mám rok a půl druhé auto kde SS je, baterka je v něm 70Ah, říkal jsem si proč tak velká baterka na litrový tříválec ??? jezdím, nic neodpojuji, občas i na deaktivaci zapomenu, občas SS cíleně využiji, beterii po zimně na všech autech vždy dobíjím, nicméně jsem v červenci nevím proč, ale vzal jsem při kontrole oleje do ruky i multimetr a hle, baterie měla 11,9V !!! auto jezdí krátké trasy do 20ti Km a věřte, že to inteligentní dobíjení, Vám tu baterii při podobném stylu ježdění spolehlivě odpraví do 4 let, proto konektor na baterii trvale odpojen, auto nechcípá SS svítí jako deaktivovaný a hlavně, auto dobíjí tak jak má 8)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
stanKon
***
Příspěvky: 585
Registrován: 04 říj 2019, 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od stanKon »

misclick
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 800
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od Pjotr1 »

Ja SS taky resim hlavne kvuji ISG (inteligentni dobijeni)
https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop ... rie-113291
a https://www.auto.cz/nespolehlivost-bate ... rzi-125770
Ale : mam novou i30 a jak jsem ji privezl tak jsem dobil baterii, odpojil konektor cidla ISG a jezdil (taky jen kratke trasy). Po 14 dnech mi prisel obd2 scaner a tak jsem zjistil ze baterie ma jen 12,2V. To mi prislo malo. Tak jsem ji zase dobil a budu testovat jak se projevi odpojeny a pripojeny konektor cidla ISG.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
thaischumi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 05 srp 2020, 09:03

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od thaischumi »

Pjotr1 píše: 05 srp 2020, 13:35 Ja SS taky resim hlavne kvuji ISG (inteligentni dobijeni)
https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop ... rie-113291
a https://www.auto.cz/nespolehlivost-bate ... rzi-125770
Ale : mam novou i30 a jak jsem ji privezl tak jsem dobil baterii, odpojil konektor cidla ISG a jezdil (taky jen kratke trasy). Po 14 dnech mi prisel obd2 scaner a tak jsem zjistil ze baterie ma jen 12,2V. To mi prislo malo. Tak jsem ji zase dobil a budu testovat jak se projevi odpojeny a pripojeny konektor cidla ISG.
Měříš odb2 scanerem? Takže zapalování v poloze II, tak hodnota 12,2 je úplně v pořádku protože elektriky už žerou na plno (rozsvítí denní osvětlení, rozběhne pumpa, řídící jednotka atd.)

Nejpřesněji se měří ve odpojeném stavu a alespoň 6 hodin po vypnutí motoru/odpojení nabíječky.

Na víc důležitější parametr je vnitřní odpor, neboť jak vysoké napětí dodává baterie pod zátěži
Naposledy upravil(a) thaischumi dne 05 srp 2020, 16:04, celkem upraveno 1 x.
i30 kombi 2019 1.4 T-GDI Comfort "Clean slate blue"
Focus mk2 kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 28x xxx km
RIP Focus mk1 kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 800
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od Pjotr1 »

No to sice jo, ale pak jsem to jeste premeril multimetrem na baterce s vytazenym klickem a volty stejny
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
thaischumi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 05 srp 2020, 09:03

Re: Deaktivace Stop/start

Příspěvek od thaischumi »

Pjotr1 píše: 05 srp 2020, 16:00 No to sice jo, ale pak jsem to jeste premeril multimetrem na baterce s vytazenym klickem a volty stejny
S novou baterii je to trochu divné, v autě mám 70Ah AGM se odpojeným konektorem, nabijí se konstantně a napořád za jízdy 14,4v (AGM vyžaduje 14,8v), sice není dost na dobíjení na 100% ale pořád lepší než to "inteligentní" nabíjení.

Když ráno přijdu k autě měřím nějakých 12,6v (za prvé 14,4v nedobije AGM na 100%, za druhé po stisknutí odemykání už se začne něco žrát). Kdybych úplně odpojil možná bude nějakých 12,7 (a plně nabitá AGM je neco mezi 12,8 - 13v)
i30 kombi 2019 1.4 T-GDI Comfort "Clean slate blue"
Focus mk2 kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 28x xxx km
RIP Focus mk1 kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Odpovědět

Zpět na „ix20“