Právě je 19 kvě 2019, 22:43





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Santa zhasíná motor
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019, 18:29 
Offline
*

Registrován: 01 říj 2006, 18:54
Příspěvky: 97
je hneď vedľa čerpadla


Přílohy:
Snímka111.PNG
Snímka111.PNG [ 195.33 KiB | Zobrazeno 92 krát ]
Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Santa zhasíná motor
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019, 19:00 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2014, 18:51
Příspěvky: 451
Bydliště: Benešov
=D> =D> =D> Odpověděl i po 6 letech.Je to borec!!

_________________
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Santa zhasíná motor
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019, 20:23 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1971
Bydliště: Praha
Jenom pro informaci k té fotce:
Ta trubka do které vede vysokotlaký vývod z čerpadla se nazývá rail - z něho jsou napájeny tlakovou naftou vstřikovače - v railu je tak vysoký tlak jak ho zreguluje regulátor tlaku paliva (na fotce zakroužkován červeně) na základě požadavků řídící jednotky a to, že je v railu takový tlak jaký ř.j. chce, řekne čidlo tlaku paliva v railu - není vidět na fotce, ale do railu jsou v podstatě jen jeden přívod nafty(trubka), 4x připojení vstřikovače (trubky) a pak díra pro regulátor (s kabely) a díra pro čidlo tlaku (také s kabely).
Takže hledání je v tomto případě velmi jednoduché - to větší a složitější je regulátor, to menší je čidlo tlaku .....
V případě, že tlak v railu nedosahuje požadavků ř.j. nebo je tlak vyšší tak to ř.j. vyhodnotí jako chybu a ve většině případů odstaví motor, někdy se rozsvítí i grilované kuře někdy ne, po vypnutí většinou motor zas chytí a běží až do další nesrovnalosti těch tlaků.
Levné diagnostiky píší cosi o poruchách na sběrnici Uxxxxx. Origo to většinou popíší lépe, jako nízký nebo vysoký tlak paliva v railu.....
Vím že původní problém byl z roku 2012-13 ale to co jsem výše popsal platí víceméně pořád pro všechny nafťáky s commonrailem

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye