TURBO CRDI VGT

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
levaplevap
Příspěvky: 3
Registrován: 31 srp 2008, 16:04
Bydliště: Banská Bystrica - Česká Třebová

TURBO CRDI VGT

Příspěvek od levaplevap »

Všetkých tu srdečne zdravím a chcem podakovať za vaše skúsenosti, ktoré mi pomohly pri výbere HSF. Kúpil som HSF 2003 CDRIVGT 170000km, dal nove gumy, xenony,GPS/GSMalarm,.. a bol velmi spokojen. No ale po mesiaci mám prvý problém. Pri zachladenom turbe - po nastartovaní studeného motoru, alebo dlhšiom brzdení z kopca motorom mi potom cca 1min "píska a cvrdliká" turbo vždy ked pridávam plyn. Ked sme to na zdviháku mrkli, tak to vyzerá, že podfukuje okolo osky čo natáča lopatly na základe zošlapnutia plynu - podtlakom. Je to tam začiernené. Pekne vás prosím o radu čo s tým. Vďaka moc.
Reklama
 

Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

zdravim mam tiez Vgt s niecim takim som sa este nestretol odhadol by som to na neake tesnenie ked je to iba oklo osky a motor ma vyko a pracuje ako ma ak by odchadzalo urcite by zacal dimit a vykon by bol minimalny mrkni kolko je oleja v sacom potrobi alebo v intrecooleri ak by uz bolo moc oleja tak vacsinou je ponom poradil by som s ati opytat v neakej firme ktora s avenuje repasom turboduchadiel
levaplevap
Příspěvky: 3
Registrován: 31 srp 2008, 16:04
Bydliště: Banská Bystrica - Česká Třebová

Příspěvek od levaplevap »

Vdaka za radu, ešte to dáme na zdvihak a skusíme trochu skušebne pripchávať, by sme mali istotu odkial to ide. Ale pokud je to kolem tej osky, tak to asi nebude jednoduché(vložka?vysústružiť novú?...). Je to asi kov na kov bez tesnenia, lebo je tam vysoká teplota aj tlak. No a stale sa to pomalu horší, tak už to potrebujem riešiť, lebo mi je blbé odchádzať s pekným autom ako škoda 120 s pískajícim klínakem. No ale výkon je stále stejný, auto nedymí a po zohriatí to nepiští - teda sa to snad nerozsype. Velmi by mi pomohla skúsenosť niekoho na fóre. V servise mi radia, velmi logicky, iba nové turbo...
LUKEC
*
Příspěvky: 16
Registrován: 29 srp 2008, 18:53

?

Příspěvek od LUKEC »

Ahoj mám taky otázku je normální že u crdi rok 03 161000tis najeto že motor pravidelně po asi 15 nebo 20 vteřinách lehce klesnou otáčky?Jako by si odfoukl nebo co.Mám ne jednoho SANTU zálusk.A chci se ještě zeptat nevíte o levném předním rameni LEVA strana.Na internetu sem našel za 5400tis nové náhrada.
Naposledy upravil(a) LUKEC dne 06 zář 2008, 09:45, celkem upraveno 1 x.
levaplevap
Příspěvky: 3
Registrován: 31 srp 2008, 16:04
Bydliště: Banská Bystrica - Česká Třebová

Příspěvek od levaplevap »

Ahoj, no já nemám tušenie, čo to može robiť, ale mne to nerobí. No ani o rameni neviem.
LUKEC
*
Příspěvky: 16
Registrován: 29 srp 2008, 18:53

?

Příspěvek od LUKEC »

A někomu z vás to dělá co ma crdi 03 ?S těma otáčkama to prej dělaj i PDčka.
LUKEC
*
Příspěvky: 16
Registrován: 29 srp 2008, 18:53

?

Příspěvek od LUKEC »

Je pravda že auto dlouho stálo tak možná proto je to s těma otáčkama takove chce to proměrit žhaviče a zkontrolovat vsřiky.
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“