Právě je 24 srp 2019, 06:57





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nestartuje Santa Fe
PříspěvekNapsal: 28 pro 2016, 22:25 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2009, 20:29
Příspěvky: 1678
no pokud i rele ukazje hodnoty jak ma tak potom uz jedine vstriky ci samotne vysokotlake cerpadlo,jako neni normalni takove chovani,bud se ztraci tlak na railu nebo cerpadlo nevyvine dostatecny tlak pri tom startovani az to natlakuje tak potom to jde jak ma jit, mas skutecne v poradku palivove cerpadlo ktere tlaci naftu k vysokotlakemu cerpadlu......

_________________
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Nestartuje Santa Fe
PříspěvekNapsal: 30 pro 2016, 21:23 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2016, 09:17
Příspěvky: 17
Díík za odpovede.

Do toho odišla ešte aj batéria, tak som dúfal že aj to mohol byť problém, no aj s novou batériou je to rovnaké.
Vyzerá to tak že riadiaca jednotka z nejakého dôvodu dávkuje málo nafty keď je motor teplý.
Po dočasnom (len na naštartovanie) odpojení čidla teploty chladiacej kvapaliny (manuálne oblbnutie ECU, simulovanie studeného motora) dávkuje paliva dosť a chod motora je bezproblémový.

Dočasne to vyriešim vypínačom čidla umiestneným niekde pod prístrojovkou.

Čo som naštudoval tak to môže robiť ešte "vybehaný" štartér + kopec ďalších vecí.

Ako sa dá zmerať žhaviace relé ? (okrem toho že počuť cvaknutie)

_________________
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 83kw 4x4 Automat 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nestartuje Santa Fe
PříspěvekNapsal: 01 srp 2018, 22:06 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2016, 09:17
Příspěvky: 17
Tak po dlhšej dobe update :D
Pred cca 3mes začal santa horšie štartovať. Čím dlhšie auto stálo, tým to bolo horšie. Štartér točil niekoľko sekúnd do naštartovania motora, keď stálo auto viac ako 12hod, motor chytil len na štartovací spray.

Takže vstreky šli na kontrolu a na prd boli všetky. Následne repas a spolu s nimi aj vysokotlakové čerpadlo. Celý špás vyšiel na 930 € .

Santík si teraz len tak pradie, žiadny dym ani smrad z výfuku, motor nabehne na správne otáčky a nie na tri valce, okamžitá reakcia na plyn pedál, mierne zvýšenie výkonu.
Ale - to by bol asi zázrak keby nijaké ale nebolo :?

Štartér stále točí dlhšie, cca 1,5 - 2 sekundy kým motor naskočí.
Čo s tým ?

Batéria je úplne nová a vymenený bol aj naftový filter.

_________________
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 83kw 4x4 Automat 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye