Stránka 2 z 2

Re: Santa zhasíná motor

Napsal: 08 úno 2019, 18:29
od Peko
je hneď vedľa čerpadla

Re: Santa zhasíná motor

Napsal: 08 úno 2019, 19:00
od Vendelín
=D> =D> =D> Odpověděl i po 6 letech.Je to borec!!

Re: Santa zhasíná motor

Napsal: 08 úno 2019, 20:23
od Richard555
Jenom pro informaci k té fotce:
Ta trubka do které vede vysokotlaký vývod z čerpadla se nazývá rail - z něho jsou napájeny tlakovou naftou vstřikovače - v railu je tak vysoký tlak jak ho zreguluje regulátor tlaku paliva (na fotce zakroužkován červeně) na základě požadavků řídící jednotky a to, že je v railu takový tlak jaký ř.j. chce, řekne čidlo tlaku paliva v railu - není vidět na fotce, ale do railu jsou v podstatě jen jeden přívod nafty(trubka), 4x připojení vstřikovače (trubky) a pak díra pro regulátor (s kabely) a díra pro čidlo tlaku (také s kabely).
Takže hledání je v tomto případě velmi jednoduché - to větší a složitější je regulátor, to menší je čidlo tlaku .....
V případě, že tlak v railu nedosahuje požadavků ř.j. nebo je tlak vyšší tak to ř.j. vyhodnotí jako chybu a ve většině případů odstaví motor, někdy se rozsvítí i grilované kuře někdy ne, po vypnutí většinou motor zas chytí a běží až do další nesrovnalosti těch tlaků.
Levné diagnostiky píší cosi o poruchách na sběrnici Uxxxxx. Origo to většinou popíší lépe, jako nízký nebo vysoký tlak paliva v railu.....
Vím že původní problém byl z roku 2012-13 ale to co jsem výše popsal platí víceméně pořád pro všechny nafťáky s commonrailem