Právě je 20 čer 2019, 17:44





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 lis 2014, 12:36 
Offline

Registrován: 07 zář 2014, 11:37
Příspěvky: 7
Dobry den. Ako menite olej v tomto motore ? Aj preplachujete nejak motor ?
Moj pribeh je nasledovny,po kupe santika odisiel po niekolkych mesiacoch motor,odrazu zacal klepat,podla mechanika to bola kluka,cize sa vymenil cely motor (ano,bola to kluka),stalo sa to po vymene oleja kedy urcity mechanik pouzil pravdepodobne zly olej... auto jazdilo od marca minuleho roka po vymene motora v pohode,motor mal 130tis z PL... no a zaciatkom októbra som menil olej a nasledne odisiel na dovolenku,cesta v pohode,no 6.11.2014 mi znova zacal klepat z nicoho nic motor,len tak odrazu,zvuk sa stupnuje s otackamy,je to dost neprijemny klepotavy zvuk,ide od spodu... ak je to zas kluka tak amen tma...

Otazka znie,mate s takouto zavadou skusenost ? Motor este nieje rozobraty,ale napada ma vsetko od vodnej pumpy po preskoceny rozvod ... je mozne ze dany motor delta mal nejaku vyrobnu vadu kedy sa pridrie klukovka ? Mozno to bude uvolnena sruba na ojnici,neviem uz co s tym ... diagnostika pise rozne kody...
auto mam na LPG ....

Kody: P1529
P1166
P1167
P0765
P0760
P0755
P0715
U2B00


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 10 lis 2014, 15:39 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 2005
Bydliště: Praha
Motor jsem nikdy neproplachoval, za tepla vypustím, nechám vykapat zašpuntuju, dám filtr a naleju novej. V benzínech používám 5W40 nejvíc Total 9000 ale v zásadě je to jedno. Někdy je problém, když se použije v motoru olej který agresivně čistí usazeniny a karbon, pak hrozí ucpání mazacích kanálků rozpuštěným sajrajtem. U nového motoru je to jedno výrobce tam cpe to nejlevnější co se najde..... první výměna je taky OK, můžeš dát cokoli. Ale pokud motor třeba 150000km jezdil na 10W40 nelil bych tam 5W40, 0W40 nebo 5W30 , to nižšší číslo před W zajistí rychlejší promazání motoru ,ale taky silnější čistící schopnosti tedy rozpouštění nánosů které se v motoru vyskytly..... proto je dobrý používat po celou životnost motoru stejný olej , ke konci životnosti pak i trochu hustší např. 10W40 tímhle směrem to jde, opačně je to u starého motoru s rizikem

Když máš potřebu přejít na řidší olej z hustšího, je dobrý udělat proplach - na to jsou speciální oleje, pak nalejt novej řidší a třeba po 2000km ho vypustit, vyměnit fltr a nalejt znova ten novej řidší a i druhé výměny bych raději snížil interval výměny třeba na polovic tedy na 7-8 tis. km a teprv pak tu další výměnu po roce nebo po 15 tis. km....

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 lis 2014, 10:52 
Offline

Registrován: 07 zář 2014, 11:37
Příspěvky: 7
Ale preco mi to zas zadrelo ? (pravdepodobne).... auto je to dobre,aj v terene,ale uz ma unavuje ze mi odchadza motor a ak ho aj opravim tak ked odide prevodovka tak co ? uz teraz mi nejde rychlomer,obcas ma kope pri preradeni,olej je meneny... uz som zufaly z toho auta :( :-#


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 lis 2014, 21:02 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 2005
Bydliště: Praha
fakt ti neporadím, jsem starší člověk a lecos pamatuju (občas) ale vzpomínám si na kamaráda, který si koupil ojetýho Spartaka, motor jen ševelil , byl z něho úplně nadšenej.... no po ujetí asi 500 km začal motor klepat pak mlátit..... nechal to rozebrat a na ojnicích nebyly klasický šály ale koženej pásek od kalhot ;-) Víš , že ten tvůj další motor byl absolutně v pořádku?

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 lis 2014, 13:09 
Offline

Registrován: 07 zář 2014, 11:37
Příspěvky: 7
To mas pravdu... no co uz,asi dam klukovku na vybrus a budem sa modlit aby to uz teraz vydrzala...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2015, 00:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2009, 12:27
Příspěvky: 908
Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
No ako si dopadol? To kopnutie je do brzdového pedálu?

_________________
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2015, 17:58 
Offline

Registrován: 07 zář 2014, 11:37
Příspěvky: 7
No do pedalu kope pri brzdeni,to je tym ze jedno koleso ma podla diagnostiky inu rychlost a abs sa ide z toho zblaznit...

ono,prevodovka nieze kope,ale trhne obcas,obcas spadne do nudzoveho rezimu... ale po vymene oleja v nej to nieje take caste....


ku kluke....auto stale stoji,ani sa s nim nepohlo... viazne to na tom ze dalsi motor je velky risk,vybrus stoji 100e,ale loziska sa nedaju zohnat,iba origo hyundai a tie maju taku cenu ako dalsi motor... cize sa zhana druha kluka..nieco sa skusi riesit s USA ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2015, 13:14 
Offline
*

Registrován: 25 črc 2011, 23:46
Příspěvky: 11
Bydliště: Beroun
Ahoj měl jsem stejný problém s trajetem 2,7 V6. furt to cvakalo vyměnil jsem řemenici na klice -odpruženou , stále stejný , jednoho dne rána a už to nejelo prasklo ojniční oko na jedné klice, je dobrý být na to připravený- já nebyl auto s dětma z tábora jsem táhl terenákem kámoše 120km , jinak doma mám bednu dílů na tenhle motor kdyby jsi něco potřeboval , ale blok s hlavama již nemám ten se prodal rychle


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2015, 15:53 
Offline

Registrován: 07 zář 2014, 11:37
Příspěvky: 7
A ako si to cele riesil ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 úno 2015, 21:21 
Offline
**

Registrován: 22 říj 2012, 16:09
Příspěvky: 308
Jestli je to ten samý motor jak v Sonatě, tak se SM psali, že tyhle motory se občas zadřou. Víc ohledně toho tam nebylo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 úno 2015, 19:24 
Offline

Registrován: 07 zář 2014, 11:37
Příspěvky: 7
Kde si to cital ? Jj,mal by to byt rovnaky motor.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2015, 23:04 
Offline
**

Registrován: 22 říj 2012, 16:09
Příspěvky: 308
Ve Světě Motorů. Ale číslo už nevím. Zkus pohledat recenzi na 2,7 v kategorii Sonát. Snad se dozvíš víc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2017, 21:21 
Offline

Registrován: 25 říj 2017, 18:38
Příspěvky: 5
Bydliště: Západ SR
Ja iba doplnim.. Zle mi startovalo, niekedy na druhy az tretikrat.
Vypisal mi kod P1166 a P1167, svietilo check engine.
Vycistil som tu ihlu vo vahe vzduchu sprejom na cistenie nato urcenym.
Nastartovalo na brnk a prestala svietit aj kontrolka.
Mam 2003 Sonata EF, 2.7 na LPG.

_________________
Sonata EF 03, 2.7 V6 +LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye