Motor chybny a mozna cely santik

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Motor chybny a mozna cely santik

Příspěvek od Mike.M »

Ahojda, dnes jsem se rozhodl, ze uz do santy nebudu investovat dalsi penize a necham si jej na zkouseni a kupim si SX4 od Suzuki. Problem na santovi je ten, ze mam spatne zapalovani na 1. valci. sicky svicky kabely vymenene, hold zkusim tlaky, ale mozna buude podpaleny ventil, mam to na LPG. dalsi problem co nastal, je ten, ze mi odesla dvouhmota repasovana pred rokem a neco reklamace byla rok. takze pokud nahodou nekdo nema dvouhmotu z buracky za dobrou cenu, tak asi pujde santik na predelavku na jednohmotu. Na ebay jsem videl za 8tis komplet i s pritlacak, lamela lozisko. No a repas te hlavy.. pokud budou sedla taky se prohnu. takze jsem jej odstavil a pomalinku si buudu delat opravy sam, kdyz neco dokonim, tak budu mit na ND
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Reklama
 

petr.gr
**
Příspěvky: 219
Registrován: 29 pro 2016, 20:01
Bydliště: Šternberk

Re: Motor chybny a mozna cely santik

Příspěvek od petr.gr »

Dvouhmota jde předělat na jednohmotu, musí se ale pohlídat rozměr od dosedací plochy na klice po vnitřní třecí plochu pro lamelu. Setrvačník se nýtuje, protože to je ocelolitina a ta běžně svařovat nejde. Lamela se pak dává odpružená, u dvouhmoty je pevná. Hledal jsem podle průměru a počtu zubů. Přítlačný kotouč zůstává původní. Lamela mě stála 1000,-, vyvážení setrváku 400,-, práci jsem dělal sám.
Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor chybny a mozna cely santik

Příspěvek od Mike.M »

no ja mam sachs a tam je lamela taky uz odpruzena. JJ s tim svarovanim litiny mas asi pravdu a nepujde to tak lehce udelat. Kdybych ti setrvak s lamelou a pritlacakem poslal. kolik bys chtel za praci, pokud jak pises si to delal sam. Nemam nikoho z okoli, kdo by se chtel do toho pustit, pripadne kdo uz to nekdy delal.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor chybny a mozna cely santik

Příspěvek od Mike.M »

Nemate nekdo zkusenosti s timto setrvacnikem
https://www.automobilovedily24.cz/blue-print/2883313
mam tam dvouhmotu a dal bych tuto jednohmotu a k tomu tuto spojkovou sadu
https://www.autokseft.cz/SACHS-Spojkova ... 5-nd820023
je s pruzinkama tak by mohlo to byt.
Jinak u toho setrvacniku pisi OD roku 07/2003, ja mam unor 2003 timpadem je to DO takze nevim zda tam pasne. Ono OD roku 07/2003 pisi i u te spojkove sady. Takze by teoreticky mela ta sada s tim setrvakem byt vpohode.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor chybny a mozna cely santik

Příspěvek od Mike.M »

Zitra si jedu pro repasovany uz jednou zrepasovany setrvak. Dal jsem jim tam i spojkovou sadu a zjistili, kde se stala chyba. Takze snad to zvladnu namontovat. Demontaz byla vpohode. Dělám to uplne sam a pomocnok je jen tram a popruhy s racnou na zvedani motoru a prevodovky. Pak teda pujde hlava dolu, a zjistim proc to pise spatne zapalovani prvniho valce.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“