santa fe 2,4

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Uživatelský avatar
quako2
**
Příspěvky: 112
Registrován: 11 říj 2011, 19:41

Re: santa fe 2,4

Příspěvek od quako2 »

Vsimol som si to pred cca 200km. Ked mi vybehla teplota do cerveneho pola. Kedze som bol pred domom, otvorim kapotu a chladiaca kvapalina v nadrzke chyba. Dolial som asi 1L destilky. Myslel som, ze po montazi LPG tam nedoliali dostatocne mnozstvo + sa nieco odparilo. Ale po 100km som to kontroloval a opat chybala. To som uz tusil ze je nieco zle. Myslel som ze termostat neotvara (preto sa prehrieva). Tak som ho vybral von. Hodil som ho do hrnca v ktorom som nechal zovriet vodu a pekne sa otvoril, takze termostat som vylucil. Vsetko som poskladal spat, dolial vodu, nastartoval aby sa to odvzdusnilo a vtedy som videl bublanie (tlakovanie) do chladica. Vedel som ze je zle... Bud tesnenie,alebo hlava. Sada tesneni stoji okolo 100Eur, ale ta praca... vsetko dole, dat otlakovat hlavu. Ked nie je prasknuta tak zrovnat. Zatial cena 516eur. V pripade ze nieco vyskoci tak sa to predrazi. V piatok mi ale volali ze cena sa az tak nezmeni,kedze menia iba niekolko tesneni okolo ventilov + zabrusuju ventili. Pre istou som si v inzercii nasiel hlavu za 350e , ak by nahodou bola ta moja v cudu.Ale nastastie nie je. V utorok by malo byt auticko hotove, tak som zvedavi.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Re: santa fe 2,4

Příspěvek od Andy4 »

...no to nepoteší. Zaujíma ma hlavne info ohľadom ventilov a simeringov ventilov, tam sa asi mechanici zhodli v tom, že je to kôli LPG. Vodu tlakovalo do spaľovacieho priestoru?

Úbytok chladiva registrujem aj ja, ale hlavne z dôvodu šlendriánskeho uchytenia hadice ohrevu reduktora LPG. Zatial neriešim.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
quako2
**
Příspěvky: 112
Registrován: 11 říj 2011, 19:41

Re: santa fe 2,4

Příspěvek od quako2 »

Auto mam od piatku doma. Nakoniec sa robilo: Vymena komplet tesneni (pod hlavou, sacie, vyfukove), otlakovanie hlavy, zrovnanie hlavy (-0,25mm), vymena simernigov (16ks), zabrusenie ventilov, novy olej + filter, nova chladiaca kvapalina, a hlavne vymena voditok ventilov (16ks). Kvoli tym voditkam cena stupla s odhadovanych 550 na 700e. Takmer ma kleplo.. Ked to so mnou konzultovali cez telefon, tak pricinu videli v LPG,ale ked som bol pre auto osobne, vraveli ze tesnenia pod hlavou menia v posl. dobe casto a urcite to nie je kvoli LPG kedze ich menia aj na naftakoch ci benzinoch. Ze LPG s tym nema nic spolocne, tak teraz neviem ci som telefonoval s inym clovekom s akym som bol osobne... Dost chvalili ze tam mam to primazavanie (flash lube) ze vdaka nemu menej trpia sedla ventilov.
Po cca mesiaci vymenim olej+filter. Predsa len v nom bola voda tak vymenu urbim skor. Zaroven asi vymenim este raz nemrznucu zmes v chladici. SIce ju tam davali novu+destilku,ale ked dam dole viecko je akasi hrdzava, asi to poriadne nepreplachli.
Ocakavam ze auto bude menej zrat olej. Na 10.oookm som dolial 2L. Inac rovnaku spotrebu oleja som mal aj pred montazou LPG, takze to s tym nema nic spolocne.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Re: santa fe 2,4

Příspěvek od Andy4 »

... tak dúfam, že už budeš mať všetko v poriadku. Olej akej špecifikácie si používal?
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
quako2
**
Příspěvky: 112
Registrován: 11 říj 2011, 19:41

Re: santa fe 2,4

Příspěvek od quako2 »

DUfam aj ja.Olej som tam daval 10W40.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Vaše auta“