Není elektrika - je elektrika

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Není elektrika - je elektrika

Příspěvek od Richard555 »

Mám následující dotaz:
přijdu do auta, zastrčím klíček, zapnu zapalování, vše OK..... nažhaveno.... chci startovat a nic .... vše zhasne radio a hodiny, blikací kontrolka osvětlení kolem klíčku všude mrtvo..... klíček vyndat a zandat - nic se nerozsvítí ani světla, ani kontrolky :-( vyjdu ven zkontroluju kontakty u baterky vše OK sednu do auta zastrčím klíček a vše zas v pohodě funguje , nastartuju, radio vynulovaný,palubní pc i hodiny vynulovaný.... ale jede to.....Není to poprvé už se toto jednou stalo :-( takže blízké setkání třetího druhu jsem vyloučil, ani nejsem opálenej :-)

Není tam nějaký elektronický odpojovač ?????? Nesetkal se s tímhle někdo ??? že by spínací skříňka ? nějaké relé ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Reklama
 

Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: Není elektrika - je elektrika

Příspěvek od Mike.M »

Me se neco podobneho stalo ale u Fordu. Escortu. Problem byl starter. Nekdy jsem dal klicek, daůl pozici 1 a pak 2 a pak chcu startnout, vse pohasne, jako by se melo startovat, ale starter se nehnul, ale s tim, ze vratim klicek do polohy 2 a eletrika jela. Mozna budes mit stejny problem s tim, ze mas slabou baterku a starter to zkratne a pak neni dostatek stavy na udrzeni pameti v autoradiu. Me ale u escorta to treba udelalo i 5x po sobe a naposeste to startlo. Ale me to neresetovalo radio.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: Není elektrika - je elektrika

Příspěvek od sagen »

Ak mas resetovane radio a vynulovane hodiny, tak si zazil stretnutie s H FAKTOROM :D
A co to je... skus pohybat z kablami od autobaterie, jeden sa bude urcite na kontakte baterky tocit. A stane sa, ze strati kontakt s baterkou po celom obvode. Je to vlastnost toho deb.. sposobu uchytenia kontaktu, aspon na SF 2 generacie. Vyriesil som to medenym plieskom vysokym ako kontakt baterky a sirokym asi 5mm vlozenym medzi kontakt baterky a oko na kabli, ktore z neznamych dovodov
neobopina kontakt baterie po celej vyske ale len hore a dole a stahuje sa skrutkou smerom ku baterii #-o Odvtedy som uz tento zazitok nemal.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Není elektrika - je elektrika

Příspěvek od Richard555 »

řekl bych že opraveno, tedy zatím vše funguje ..... ta bláznivá svorka na +12 baterky tak nějak držela a nedržela...... vše očištěno, svorka zpilována aby se dala důkladně dotáhnout a klepu na dřevo zatím to funguje...
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: Není elektrika - je elektrika

Příspěvek od Mike.M »

Ja jen malou perlicku na pobaveni. jednou v escortu jsem melnil baterku a j aji zapomel prisroubovat ke kastli. Jedu si tak a najednou najedu na nerovnost. Pod kapotou zajiskřilo a auto uplne vsechno zhaslo. Docela jsem byl vystrašen, pak jsem prisel na to ze baterie poskocila a jelikos do Esca patri nizkoprofilova a ja kupil obyc, tak jsem mel cca 5cm od vrchni kastle a kontaktu. No podivani jak cert.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Elektronika“