Turbo - 230 000km

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
lukasp
*
Příspěvky: 58
Registrován: 10 srp 2010, 10:59

Turbo - 230 000km

Příspěvek od lukasp »

Ahojte priatelia,

bol som z autom v servise menit Homokyneticky klb a technik mi ukazal ze od turba tecie olej. Zevraj to je ukazovatel ze turbo uz dlho nevydrzi.

1) Viete mi poradit kolko este turbo pojde?
2) Mam to riesit akutne alebo mam este casu
3) Repasovane turbo a kde repasovat?
4) Nove turbo z ebay alebo alieexpress?
5) Je mozne ze to vobec nieje problem celeho turba a treba menit len nejaku jeho cast? Haciku alebo nieco take?

DAKUJEM za rady [-o<
Hyudai Accent 1.5CRDi 81KW 2007
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od Mexican »

daj si urobit repas turba. neviem odkial si, ale repas turba bude cca 350-40 Euro. Vacsinou ho musis doviezt, takze nejake peniaze navyze za vymontovanie. pamataj na to ze musis vypustit olej, takze +50 Euro

nove turbo ta vyjde vyrazne drahsie, repas asi menej. Ale to je taka ta loteria:-)

http://repasparts.sk/cerato-15-crdi-mot ... 2a110.html
http://bazar.automedik.cz/AMD3937145605/kia/rio


edit - originalny diel je 282012A400
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
lukasp
*
Příspěvky: 58
Registrován: 10 srp 2010, 10:59

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od lukasp »

Original turbo viem zohnat na SVK za 600e

pozeral som aliexpress a tam original podla toho cisla stoji 400e z dopravou cez DHL co je do tyzdna. Stary by som mozno za dajake prachy aj predal tam kde robia repasy. Nie?
Hyudai Accent 1.5CRDi 81KW 2007
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od Mexican »

k tomu DHL si pripocitaj 15% clo a navrch21%DPH :-)
neviem, ci ti to niekto odkupi - mozne to je

opytaj sa tu: http://www.specialturbo.cz/ , to su celkom machri cez opravu turboduchadiel
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od mikodim »

Daj ho radsej repasovat, mas potom zaruku a istotu ze zase nieco vydrzi.. Po repase by malo byt takmer ako nove a cena repasu je najvyhodnejsia.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
lukasp
*
Příspěvky: 58
Registrován: 10 srp 2010, 10:59

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od lukasp »

Zhrnutie TURBO na SVK:
ZORADENE PODLA CENY:

1) !!!NOVE!!! - Aliexpress z postovnym na SVK + DPH + CLO = 440.094356 Euros
2) !!!NOVE!!! - Intercars 600euro

3) REPASOVANE - repasautodielov.sk - 230eur + 10e postovne (12 mesačná záruka), vymenym sposobom
4) REPASOVANE - TURBINY CZ - 7000kc = 280eur + ?? postovne = (zaruka ??? ), vymenym sposobom
5) REPASOVANE - turbo24.sk - 300eur ?? postovne = (zaruka ??? ), vymenym sposobom
6) REPASOVANE - turbo-tec.eu - 420eur ?? postovne = (zaruka 24mesiacov ), vymenym sposobom
Hyudai Accent 1.5CRDi 81KW 2007
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od 69pavel »

no kdyz to cele shrnu a zajedes si pro to do polska tak usetris dalsi min 1000kc ,v polsku se da sehnat i pod 5000kc se zarukou,pokud se snima domluvis tak ti to i vymeni,davaji repasy a delaji to stejne jako u nas ci u vas,meni se cele streva a serizujou to na stejnych masinach ktere maji jak u vas ci u nas, je jedno zda nase firmy ci slovenske ktere se zabyvaji repasy,vsechny stejne jezdi nakupovat material do polska,rozdil je jen v cene,pokud ti jen tece kolem hridele a obal neni poskozen od vymlacenych lopatek tak si nechej opravit to svoje ,sice budes nejakou dobu stat


a jeste k tom urceni zavady,ten technik meril vykon turba kolik fouka? to ze tece olej z hadice ktera jde od turba na spodni trubku sani je normalni a toto turba delaji i na jinych znackach,je otazka kolik se ti oleje ztraci ,jestli dolivas na 1000km 1litr a vic oleje a pod tou trubkou na sani je pri zastaveni kaluz oleje ci ti motor kouri vyrazne modrym kourem tak turbo muze odchazet,pokud ale olej mas v norme tak bych to neresil a jezdil dal
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
lukasp
*
Příspěvky: 58
Registrován: 10 srp 2010, 10:59

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od lukasp »

Ahoj PAVOL,

Dakujem za skvelu, odbornu a velmi napomocnu odpoved. Urcite to PL skusim a prezistim aj ceny tam. Nemas nahodou tip na eshop na ktory sa mam obratit?

Olej mi vidno na hadici ale v ziadnom pripade to nieje strata ani jedneho litra na 5000km.
Jedine co badam je ze kedy niekedy chcem rychlo pridat tak vtedy mi uz par krat ludia povedali ze mi z vyfuku vynde cierny dim.

Chcem ist z autom o 2mesiace do Chorvatska tak len preto ma napadlo ci by som to nemal riesit. Aby ma nahodou oprava po ceste nevysla vela...
Hyudai Accent 1.5CRDi 81KW 2007
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od 69pavel »

nez polske eshopy tak hledej primo firmy ktere se zabyvaji opravami turbodmychadel a oslov je,na polskych vyhledavacich jich najdes dost
leda ze bys chtel jit do noveho tak jsou e shopy ktere jsou pobliz hranic a nejlepsi je si pro to zajet,vyjde to levnejc nez postovne do republiky

to ze ti pri pridani jde kratkodobe cerny dym je normalni,nez se zvedne dodavka vzduchu,zafunguje EGR system,solenoid ktery natoci lopatky v turbu a jeste v kombinaci s dodavkou paliva ktera se zveda tak je to proste normalni, a navic- obcas se prece musi vymetat saze z komina

jinak jeste k tomu prolinani oleje ,to ze si to pricucne olej do sani vznika pri rychlem narustu otacek,akceleracich a jeste kdyz je motor chipnutej tak je to normalni jev.mne to prosakuje uz ted a to mam 104 000 km ale ja mam chiplej motor,tak to vubec neresim

no a k te ceste na dovolenou,ja jsem si vzdycky pojistil kamarada pro pripad nouze kdyz by se stala vaznejsi porucha ktera nejde spravit na ceste aby mne prijel odtahnout bo to vzdy vyjde levnejc nez oprava v tamnich servisech,takhle se jistime navzajem ale jeste k tomu nikdy nedoslo,auticka vzdy vydrzely,ale toto je vec nazoru

no a celkove k tomuto,jestli mas spotrebu v norme,vykon motoru je znat,olej mas od vymeny do vymeny neb treba na 15 000 km dolejes treba 1l ale mas stejne pri kazde vymene tak to neres,hlidej olej jestli neubyva a dodrzuj zasady urcene pro turbodmychadla, znam pripady kdy turba odesly uz po 30.000km holt spatnym uzivanim ale taky jsou pripady kdy turba vydrzely i 600.000km a vic,to potom uz v nich vznikaji vule na hridelce a castecne propousti olej a pak to jde do motoru a z vyfuku ven v podobe obcasneho namodraleho koure
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od mikodim »

A ked sa bojis na dovolenku a nemas asistencne sluzby, tak si ich zaplat len na tie dni napr. cez ASA slovak asistent poistenie a budes spokojnesi , keby sa nááhodou nieco stalo tak ti zabezpecia co treba.. Stoji to pár eur.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od Mexican »

cestu do Chorvatska by som vobec nebral ao zataz :-0 my ideme do Armenska (cca 8500km) a auto ma 250 000km
pribal si litrovku oleja a si v cajku, sanca ze sa turbo nahle poblje je mala
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od mario74 »

Znamy riesil repas v Polsku. Dali mu na vyber vymena za zrepasovane , alebo urobia jeho donesen.
Pockal 2-3 hodky a urobili. Myslim ze ho to vyslo cca 200€ ( oktavka )
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
lukasp
*
Příspěvky: 58
Registrován: 10 srp 2010, 10:59

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od lukasp »

Nevies prosimta zistit kde to bolo?
Hyudai Accent 1.5CRDi 81KW 2007
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od mario74 »

chlapik sedi niekde pri Krosne
-48 603686860
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo - 230 000km

Příspěvek od Mexican »

sottno: zaujimave ze prvy prispevok a uz doporucuje konkretnu firmu. Mozno som paranodidny ale pre mna to vyzera ako zle napisana reklama :roll:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“