modry dym hned po nastartovani - studeny start

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: modry dym hned po nastartovani - studeny start

Příspěvek od Richard555 »

Tak předně nikde jsi neuvedl kolik máš najeto :roll: proto píšu že příčina může být celkové opotřebení motoru.
Každopádně po 200k km + už ten motor není co "zamlada" , nějaký kilometry už tam písty ve válcích naskákaly a vůle jsou zcela jistě už trochu větší. To může zastudena způsobit nějaké to zakouření. Kondici motoru zjistíš změřením kompresních tlaků. Nevím kolik by měl ten 1,5 CRDI mít přesně, ale tipuju to něco kolem 25-30 barů s tím, že by se jednotlivé válce neměly lišit o víc než jeden bar. Jinak minimální tlak, aby ještě šel, pro "naftoně" bych viděl tak 19-20 barů...
Mrkni na ty svíčky a pak uvidíš co dál.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Reklama
 

10martin11
**
Příspěvky: 169
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: modry dym hned po nastartovani - studeny start

Příspěvek od 10martin11 »

jasne rozumiem,zacnem svieckami
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“