výdrž motoru 1,5 CRDi

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
terinka
*
Příspěvky: 39
Registrován: 02 kvě 2012, 21:03
Bydliště: Orlová,okres Karviná

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od terinka »

Hardcam píše:
terinka píše:to už je pak ale drahá záležitost při jeho ceně
Zalezi, kde ho kupujes...:) u me by te asi 250Kc nevytrhlo :mrgreen:
Ať hledám,jak hledám,na stránkách http://WWW.AUTOSMINKY.CZ jsem nic nenašla,koukám špatně,nebo máš jiné stránky?

Jinak, "na ženskou takovéhle otázky....",ženská sice jsem,ale s chlapem maniakem do starých motorek a vzhledem k tomu,že jezdíme na srazy (i já řídím svoji máňu),je částečná znalost techniky docela nutná-ať už motorek nebo aut. :wink:
Naposledy upravil(a) terinka dne 20 kvě 2012, 18:16, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Hardcam »

terinka: tam nahradni dily nemam, ty bdou na jinym eshopu...zatim se objednava pres SZ :wink:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
terinka
*
Příspěvky: 39
Registrován: 02 kvě 2012, 21:03
Bydliště: Orlová,okres Karviná

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od terinka »

Aha,tak až to bude aktuální,pošli link.... :wink:
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Farrael »

Ani nemusíš čekat na link, klidně napiš Hardovi soukromou zprávu. Služby rychlé a levné ;-) Než bude mít E-shop, tak by jsi taky mohla ten díl nutně potřebovat.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od mario74 »

Dnes som kupil to aditiv.od VIFu, tak vyskusam :?:
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Mexican »

ja som prave od VIFU odisiel :-)

zacal som pouzivat vyrobky brnenskeho Ekolube. Dovod som spominal v inom vlakne:

pocitovo mi to pripomina Aral Ultimate. A v nadrzi boli pred dotankovanim asi 2 litre, takze slo fakt o plnu nadrz. Uvidim ked vyjazdim tych nadrzi par. Doporucuju to pridavat kazde druhe tankovanie plnej nadrze (info rovno z ekolube, kde pracuje jeden borec s ktorym hravam futbal).. ten inak vyslovil aj pochybnost o extremnej koncentracii VIFu a jeho ucinkoch. A tak som nad tym premyslal a fakt - aj STP to ma tak, ze do nadrze sa leje 250ml, zrejme aj ten Xeramic. Niezeby som rakusakov podcenoval, ale kozmicky program nemaju a tak to davkovanie VIFU bude asi neucinne. Tento ekolube vychadza po zlave u sosobneho odberu 100kc, co sa da
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od mario74 »

no pozeram ze VIFu sa dava 1ml na 1l t.j. 1:1000
no to musi byt hooodne ucinne :shock: ( ak to vobec je )
no ale zase v tom teste obstal celkom faln

daj vediet ako ekolube :D
v teste ekolube vytvoril nejaku usadeninu ci co
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od enjoy »

Včera jsem v Garmisch parten kirchenu tankoval u Aralu a nešlo jpinak,než zkusit Diesel ultimate za 1.49 euro a nemůžu říct,že bych cokoliv poznal narozdíl od Vervy co tankuju jinak výhradně... ale ani jsem s nějakou změnou naprosto nepočítal...mě by nějak ani nenapadlo šetřit 10 centu na litru s normal dieselem.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Mexican »

IMHO po asi 20 tich nadrziach Aral Ultimate - Verva nema sancu. ziadnu. Minimalne ta z Kastanove v Brne. Motor je s Aral Ultimate vyrazne tichsi, napriklad taka akceleracia od 120 do 180. U humusov z Cr/SR po aditivovani VIFOM / Verva diesel su citelne vibracie v pedaloch. U AU je to hladke, bez vibracii. Motor je vyrazne kultivovanejsi (ak je zohriaty) a nevidiet klepanie kapoty. Otacky su pritom rovnake.

U nizkych otacok (1500-1700) motor reaguje lepsie na plyn. To je proste fakt. Toto verva nezvlada. To je moj osobny pocit. Pocet plnych nadrzi Aral Ultimate / verva diesel je u mna priblizne rovnaky, takze si davam to pravo to hodnotit :-)

tieto paliva neaditivujem. K tomu JEDINEMU testu. To spominal aj ten moj znamy. Vif vyhral v jednom teste v casopise dr diesel a tento test doslova obletel svet. Rada tejto generacie aditiv Ekolube vtedy este neexistovala. Mozno by bolo dobre opytat sa chalanov, co tu maju s Accentom 180 - 200 000 km. Ja mam asi 144 000 a IMHO motor ide krasne a dufam ze este dlho vydrzi. Aditivovanych km VIFOM je u mna asi 70 000, STP 25 000 zvysok Ekolube a preiove palivo (AU, Verva)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Vilda »

Po natankování německého benzínu, mám podobný pocit jako Mexičan .... jako bych do nádrže spolu s benzínem natankoval dalších 25 koní :!: Áca na něj jen letí .... okamžitě reaguje na plynový pedál razantnějším zátahem a motor není skoro slyšet :shock: i spotřeba je běžně o litr nižší, než na český patoky s bio složkou ](*,)

.... německý motory s jejich kvalitním palivem, budou mít určitě dvounásobnou životnost, než tady v našem absurdistánu :|
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Martun
Moderátor
Příspěvky: 4475
Registrován: 28 pro 2008, 22:53
Bydliště: Teplice

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Martun »

To je jen "náš" výmysl s těma bio složkama? Ja myslel že to je globálnější...???
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW

prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Donald »

I v Německu mají biosložky v palivu, protože to nařizuje EU. Možná je podíl o něco nižší, u nás vyšší. Poděkujte Andreji Babišovi, který uplatil poslance.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Mexican »

v autosalone na TV prima boli MERO venovana reportaz - VW hovorili ze vela (30%) MERO nepodoporucuju, potom tam bol nejaky Franta z nezavisleho servisu a ten hovoril ze bionafta je super, ze to cisti vstreky a podobne. IMHO si myslim, ze zla kvalita paliva a tym dana nizsia vydrz komponent nebude len bioprisadou (v nemecku sa bzne jazdi na E10, co je 90% naturalu a 10% bioliehu) a u nafty je to podobne (AU ale neobsahuje MERO, resp FAME ako tomu hovooria v nemecku) - bezna ARAL nafta ho ale obsahuje 5%

Ja ten problem so zanasanim vidim skor v palive nekvalitnom v inej oblasti. Ci je to nevhodne skladovanie, transport, pochybny zdroj.. netusim. V kazdom pripade zrejme palivo treba aditivovat aby sa znizili nasledky horsieho paliva. Na druhej strane - sestra ma 80 000km na 1,6 HDi u Peugeotu 307. Nikdy, ani v zime nedavala aditiva. Tankuje na pumpach, kde mne pada sanka (v zivote by som si tam nekupil ani Margotku) a auto jazdi, spotreba stabilna. No uvidime, snad nebude mat smolu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od Chasnik »

V zimě jsem viděl reportáž, kde říkali, že při mrazech má nafta s biosložkou nižší filtrovatelnost a dokonce se může stát, že nafta, která splňuje normu, u novějších motorů zasere filtr, protože normy byly dělané v době, kdy tak jemné palivové filtry nebyly.
Chlapík z jedné spedice ukazoval v PETce, jak vypadá nafta při cca -25 stupních pod nulou a přípomínalo to sirup se zákalem na dně.
Největší prča je, že někteří výrobci hovoří o tom, že max. povolená koncentrace MEŘO v palivu pro jejich motory je 5%, přičemž u nás se dle norme přimíchává v průměru 6% ;)
Pravda o škodlivosti nebo prospěšnosti biosložky v palivech se jen tak brzy neukáže, zainteresované strany nám hustí do hlavy svoji argumentaci a je otázkou, kdo z nich je té skutečnosti blíž.
Jak říkal Mexican, ono taky není nafta jako nafta a není MEŘO jako MEŘO.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Ahoj. V úterý mi volali z :hyu: Jihlava, že mají na dílně stejný diesel jako já a řeší na něm repasi turba. Jestli bych nemohl s accentem přijet na kafe. :lol: Nevím, kolik měl dotyčný najeto, ale bylo mi řečeno, že pán auto celou dobu šolichal a zatuhly (přidřely) se mu lopatky u turba. Oprava za 25000 Kč a pánovi se nezdál zátah (moc velký turboefekt) po opravě. Technik se projel se mnou v mém acoušovi a povídal, že mi to "tahá" stejně (stejná prodleva), takže asi všechno OK. Doporučoval mi, že mám accenta aspoň 1x za měsíc prohnat do červeného, aby se všechno promazalo a vypálilo. A povídal taky, že za celou dobu, co mají v Jihlavě servis, neměli na opravu žádné turbo... :hyu: nemají problémy s turby, pokud si je nedoprasí sám majitel. =D> Za poskytnutnutí accenta na test, mi byla nabídnuta lepší cena garanční prohlídky :D/
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“