Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1678
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od 69pavel » 09 zář 2018, 15:24

po letech nekdy ta guma je tak naboptnala ze se meni gumove dorazy, asi zalezi jaky matros je pouzitej pri vyrobe a kdo zrovna dodaval na linku do vyroby,ale jak jsem psal chemopren spravi vse aby drzela tam kde ma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jinak to pak vrze pri properovani
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40

Reklama
 

Uživatelský avatar
kyrmon
***
Příspěvky: 961
Registrován: 29 bře 2017, 10:54
Bydliště: okolí Kolína

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od kyrmon » 09 zář 2018, 16:34

No uvidim.. zatím je klid 8) Kdyžtak mi ho na srazu pomůžete propérovat, abych měl pak doma co dělat :twisted:
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic

karesino
*
Příspěvky: 79
Registrován: 15 úno 2009, 19:00

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od karesino » 07 zář 2019, 10:09

...má niekto ponatie co moze sposobovat trepotanie kolesa po dlhsej jazde?Minuly tyzden som isiel cca 300 km po dialnici,vsetko bez problemov a cca 30km pred cielom zacalo trepotat lave predne koleso v zavislosti od rychlosti ked som isiel rychlejsie tak intenzivnejsie ked pomalsie tak menej intenzivne.Po dorazeni do ciela kratka prestavka cca 20 min a problem nadalej zotrvaval.Po cca 30 km cca dalsia polhdinova prestavka po ktorej nasledovala jazda absolutne bez problemov.Odvtedy som absolvoval zopar krátkych jazd tiez bez problemov.Ma niekto aspon napad co to moze sposobovat?Moj servisak ma cas az v stredu a koncom tzdna ma caka opat jazda po dialnici.

mikodim
***
Příspěvky: 965
Registrován: 02 lis 2013, 12:37

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od mikodim » 07 zář 2019, 15:01

Nechytil si nejaky odpad do kolesa? Nejaku vyhodenu tasku a pod.? :D
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit

karesino
*
Příspěvky: 79
Registrován: 15 úno 2009, 19:00

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od karesino » 08 zář 2019, 07:54

Nie to by som si vsimol,na jednom useku ale strasne sa lialo, ci to ma suvis neviem

Uživatelský avatar
Richard555
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Bydliště: Praha

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od Richard555 » 08 zář 2019, 08:56

Může ti přibržďovat kolo, disk se zahřeje a zkroutí, po vychladnutí je vše zas OK. Mě se přesně tohle stalo u Nubiry - zatuhlý třmen - ošahej kola zada nejsou vařící, bacha na spálení :!: dokonce se to může projevit jen někdy, zřejmě v závislosti jak moc zabrzdíš.....
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175

karesino
*
Příspěvky: 79
Registrován: 15 úno 2009, 19:00

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od karesino » 08 zář 2019, 10:07

Richard555 presne to ma napadlo ako prve hned ako som zastavil,lebo s tym uz skusenost mam...kolesa boli prekvapivo studene

Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3645
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od Vilda » 08 zář 2019, 10:41

Zkusil bych nechat vyvážit kolo ..... mohl si ztratit závaží. Nevyvážené kolo v určité rychlosti kmitá a v jiné se chová zcela normálně.
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore

Honda Shadow VT 750 C4

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný

karesino
*
Příspěvky: 79
Registrován: 15 úno 2009, 19:00

Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)

Příspěvek od karesino » 14 zář 2019, 07:33

Na kontrole podvozku len krutili hlavou,ze vsetko je v poriadku #-o ,nakoniec dali na vyvazovacku kolesa a jeden disk bol tosku krivy a na druhy trebalo pridat trosku zavazia.Cesta zvladnuta bez problemov hoci na tom istom useku som opat pocul taky divny zvuk ale mozno je to kvalitou asfaltu dialnice(vyzera ako keby bol vyfrezovany).Accentik opat nesklamal,pri 110 000km okrem tlmicov a praveho predného capu vsetko original a stale ok a pritom vacsinu km odjazdil na velmi kvalitných cestách vychodneho SK :cry:

Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“