Poruchy brzd

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

krykra81
Příspěvky: 1
Registrován: 25 bře 2013, 19:29

Re: Poruchy brzd

Příspěvek od krykra81 »

Na přehřívaní disků kol má vliv zadřený pístek ve třmenu. Můj accent r.v.2007 najeto 76tis km je po výměně předních kotoučů byli zvlněné a i po výměně obložení řádného promazání pístků, se disky více či méně zahřívají, nebo se krajně kousne třmen a po cca 10km začně kolo vařit- kouří se z něj a do volantu šílené vibrace. Až po rozebrání brzd v servise Hyundai- pracuje tam kamarád, málo kdo si s tím tak hraje, zjištěny póry v pístcích na 3kolech a ty jsou výsledkem pozdějšího přidírání pístků a poničení gufer ve třmenu. Byla provedena výměna pístků, gumiček a přívodních hadiček a už je vše ok. A ani jedno kolo se nezahřívá a už mám klidné spaní. :wink:
Reklama
 

Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Poruchy brzd

Příspěvek od 69pavel »

krykra81 píše:Na přehřívaní disků kol má vliv zadřený pístek ve třmenu. Můj accent r.v.2007 najeto 76tis km je po výměně předních kotoučů byli zvlněné a i po výměně obložení řádného promazání pístků, se disky více či méně zahřívají, nebo se krajně kousne třmen a po cca 10km začně kolo vařit- kouří se z něj a do volantu šílené vibrace. Až po rozebrání brzd v servise Hyundai- pracuje tam kamarád, málo kdo si s tím tak hraje, zjištěny póry v pístcích na 3kolech a ty jsou výsledkem pozdějšího přidírání pístků a poničení gufer ve třmenu. Byla provedena výměna pístků, gumiček a přívodních hadiček a už je vše ok. A ani jedno kolo se nezahřívá a už mám klidné spaní. :wink:

kdyby byl pist v trmenu porovity tak bude prosakovat brzdova kapalina kolem tesnici manzety nebo kdyby se pridrel a zarezl jak se bezne stava kdyz se neprovadi vymena brzdove kapaliny tak to slabe brzdi,kdyz dojde k uvolneni,tak pote prosakuje brzdovka.

tady ses spatne vyjadril a zrejme mas na mysli pistky- vodici cepy brzdoveho trmenu kde jeden je bez gumicky a na druhem je gumicka, ten bez gumicky i kdyby byl ja nevim jakej sebe vic porovitej tak ma takovou vuli ze pory mu nevadi v cinnosti-nesmi byt rezavy a poskozena vrchni uprava vodiciho cepu,jak bude namazany bude chodit, u toho s gumickou je vule taky dostatecna, kdyz nedas gumicku tak chodi a ma vuli,jakmile nasadis gumicku tak je na tesno a tady je dulezita vec, musi se pouzit spravny mazaci tuk jinak dochazi k tomu ze pri pouziti nevhodneho mazaciho tuku ta gumicka naboptna, a nejen ta ale i prachovka,ne gufero jak pises ale ta harmonika-navic tato prachovka zaroven slouzi jako vodici pouzdro pro cep,pokud gumky naboptnaji tak cely trmen se pote jevi jako pridreny nebot se to nevraci a nasledne se hrejou brzdy a sjizdi se jednostranne oblozeni desticky,takze toto bych videl jako pricinu tvych problemu ktery jsi mel. pouzity nevhodny mazaci tuk na vodici cepy kdy pote doslo k naboptnani gumek a zatuhnuti brzd.trmenu

jinak brzdove hadicky se meni pokud jsou popraskane ci jinak povrchove narusene,nezda se mi ze po 6 letech neb 7 hadicky popraskaji, i kdyz dnesni materialy-kdovi,
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“