Ten nelineární zátah při lehkonohé akceleraci v hustém provozu v obci jsem samozřejmě zaznamenal už od převzetí nového vozu (Impreza to nedělala), to cukání při těch 2200 - 2250 ot. se ale objevilo až teď o předešlém víkendu a při několikasetmetrové návratové koloně z hor.
Pokud by takováto reakce ŘJ a EGR ventilu byla v pořádku, tak bych opravdu, což patrně radíš, musel při cca 50km/hod. v obci jet na 2. rychlostní stupeň a tedy točit určitě nad 2500 ot. a toto cukání tak vyměnit za konstantní vyšší hlučnost při jízdě konstantní rychlostí cca 50km/hod. a také za vyšší spotřebu, možná blížící se mé bývalé čtyřkolce a to fakt nechci.
Jestli jsem správně pochopil některé další příspěvky na toto téma, tak většina stěžovatelů má problém s cukáním pod 2000 ot., tak pokud by aktualizace firmware pomohla snížit defaultní pásmo otáček pod tuto limitu, tak budu spokojen.
