Stránka 38 z 54

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 27 črc 2020, 20:54
od Axel.Foley
Jak to dnes dopadlo? Je znát rozdíl?

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 27 črc 2020, 23:07
od petzl62
Tak přátelé,
dnes odpoledne proběhla akcička, na kterou jsem se delší dobu chystal, připravoval psychicky i studiem různých materiálů atd., atd...
Prostě jsem si řekl, proč to nezkusit. :idea:
Takže, příjezd do sídla firmy https://dekarbonizacecz.cz/ v Olomouci, nikde, nikdo, telefonát, ochota, žádný problém, pán přijel z oběda za cca 30min.(Axel za 35 :mrgreen: )
Za hodinu hotovo.Co bylo obsahem celé akce a co to stálo najdete určitě na webových stránkách.
Celou tu proceduru jsem absolvoval preventivně- s autem žádné problémy nemám, vše funguje jak má. Ale bude mít za pár dnů narozeniny, tak jsem mu dopřál takový dárek.
A teď to hlavní na co čekáte.
Na Méďovi je aktuálně najeto 125tis. km. Dalo by se říci, že to auto za tu dobu dobře znám, když jej denně používám v různých podmínkách.
Po skončení dekarbonizace následovala cesta zpět do Opavy z Olomouce, takže cca 10km městský režim, včetně kolony na Tovární/Lipenská, pak cca 15km dálniční jízdy,70km silnice I a II třídy okresky. V autě jsem byl sám a v kufru tradiční 100kg servisní a kalibrační výbava, plná nádrž Verva 100(Celá akce proběhla díky tomu, že se dnes servisně i kalibračně časově velmi zadařilo).Čili vozidlo, jak jej nejčastěji používám.
No a závěr?
Nechci tady nikomu a ničemu dělat reklamu. Ale moje zjištění je: ŠOK :shock: A ROZHODNĚ ŽÁDNÉ PLACEBO!!! [-X
Je až neuvěřitelné, jak auto jede. Plynule, bez jakýchkoliv čehokoliv, a hlavně jak. On člověk denním používáním trochu otupí a to jak auto jezdí považuje za normální. Ale ta změna je fakt neuvěřitelná :o :shock: Musím na plnou hubu říct, že to auto takhle ještě nejezdilo #-o Nevím a ani nechci vědět, co to zapříčilo(katalyzátor,turbo,ventily,svíčky,kroužky), ale za 40let za volantem různých aut už mám tu prdel opravdu vycizelovanou, abych poznal rozdíl. A tenhle rozdíl bych fakt poznal i jako 20.letý.
Je mi fakt úplně jedno, co si o mě a o tomhle počinu myslíte. Já vím bezpečně jedno.
Pokud se ve zdraví oba dožijeme 7/2021, jsem tam znovu a jak na koni =D> =D>
Tahle věc za ty peníze stojí!!!!
A jak by řekl Vinnetou- Howg, domluvil jsem :wink:
20200727_145245.jpg
20200727_145245.jpg (130.3 KiB) Zobrazeno 3788 x

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 28 črc 2020, 06:21
od Axel.Foley
Děkuji za shrnutí.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 28 črc 2020, 07:31
od idam.i
Paráda,dobré vedieť. =D>

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 28 črc 2020, 08:23
od motorol
Zní to zajimave, ale jeste vic by mě zajímalo jak ten vodík s pyrolýzou ci co to je dostanou snadno do motoru? Rozdělávají nějak přívod paliva do motoru nebo co tam delaji?

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 28 črc 2020, 08:52
od motorol
Vlastne, aby se to dostalo pořádně na ventily tak je ideal aby to šlo se vzduchem, takže přívod daji do sání?

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 28 črc 2020, 09:03
od petzl62
Přesně tak. Přívod vodíku se dává do sání...

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 09:40
od Pjotr1
Hezky napsané, gratuluju, moc dík. Je blbý jak eko teroristi dokázaly pokazit motory, ale fajn že to jde řešit.
Jsem čerstvým hrdým majitelem nové i30 1.4 t-gdi, tak pročítám co a jak.
Držím palce aby to co nejdéle vydrželo, ale prosím mohl bys napsat po ujetí několika stovek km, zda zlepšení jsou trvalá ? Jen aby to nebylo tím, že ECU se při čištění adaptovala na vyšší otáčky a teď jede na výkon (efekt jako když po důchodci protáhneš auto na vyšší otáčky, tak pak jede pocitově taky líp). Doufám, že to nemělo vliv na GPF, že se tím nezhoršila jeho čistící fce aby nebyl problém na emisích.
A ještě prosím se chci zeptat, dala by se míra karbonizace poznat bez servisu ? Mám na mysli např nějaké hodnoty z OBD2 (mám objednaný, ale ještě nepřišel). Představoval jsem si že z app torque opíšu teď hodnoty (ale nevím jaké) mého nového motoru, budu to sledovat a když se změní tak bych vyrazil taky na dekarbonizaci.
Předem dík za názor.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 12:16
od Axel.Foley
petzl má auto bez GPF.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 14:31
od Boryš
Mohla by tahle dekarbonizace mít význam u nepřímého benzínového vstřiku při pravidelném přimíchávání VIFu?

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 18:00
od petzl62
K Vašim dotazům a poznatkům.
S vozidlem od akce ujeto cca 700km. Moje poznatky shrnuté v příspěvku přetrvávají, jediná změna, zlepšila se spotřeba, asi to fakt ten katalyzátor trochu protáhlo :wink:
Jak píše Axel s GPF nemohu sloužit, naštěstí jej tam nemám :D/, ale nemyslím si, že by to mělo-mohlo nějak této fičuře uškodit.
Posoudit míru dekarbonizace bez servisu-dá se. Nejjednodušší je vyndat svíčky, už z pohledu na ně se dá něco odvodit, pak jsou k dispozici mikrokamery, kterými se dá kouknout dovnitř, myslím, že na diagnostice asi nic moc nepoznáš. Ono součástí dekarbonizace je diagnostika motoru, má tam chlapec Delphi a celé auto tím projede před i po.
A co se týká poslední otázky, nepřímý vstřik. Nevím. Nejlépe se zkontaktovat s oním člověkem a zkonzultovat. Ve své postatě ty motory, ať 1,6, tak 1,4 EGR mají(i když jinak řešený,než metodou EGR), takže o karbonu je tím pádem jasno každému, kdo tuhle záležitost se zpětným nasáváním výfukových plynů do válců zná. :-k

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 18:22
od Pjotr1
to petzl62 : dík za odpověď. Trochu ti závidím že nemáš GPF, protože ty jsi poznal výrazný účinek dekarponizace po 120kkm dlouhých tras. Já jezdím jen kolem komína, no co už.

nepřímý vstřik : já měl nepřímý vstřik, 20 let, 240kkm, poslední 3 roky JEN krátké trasy (cca 3km) a nebyl žádný problém (svíčky čisté a volnoběžné otáčky zcela stabilní), takže bych to neřešil. Ono se to i píše, že saze se tvoří zejména u přímého vstřiku a pokud je EGR tak se to vlastně sáním čistí. U t-gdi je to trochu jiné tam se spaliny nasávají přes výfukové ventily, ale MPI je v pohodě si myslím.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 18:30
od petzl62
Stejný systém nasávání výfukových plynů je u všech motorů- benzinových- Hyundai v posledních cca 10.letech :-k
Proto dochází při rozpadu katalyzátoru(dost případů v cz) jak u motorů 1,2-1,4-1,6 k totálnímu zničení motorů. Vybroušení prachem z katalyzátoru.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 19:00
od Boryš
Ano, u MPi 1,6 88 kW je bohužel systém D-CVVT, což je řízení otevírání výfukových ventilů jako náhrada EGR.
Jsem teď četl, že by to dle nich mělo mít kladný vliv i na katalyzátor, tak o tom budu z důvodů prevence silně uvažovat. I když se ještě ani náhodou neblížím 100 000 km. Oni doporučují co 15 000 km. Třeba to bude jen placebo, ale co by člověk neudělal pro pocit, že autu dává něco, co může zvýšit pocit že bude provoz bez problémů. Na další auto již téměř určitě mít nebudu...

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 02 srp 2020, 19:05
od idam.i
Vidím to tak.Keď to nepomôže,tak to aspoň neuškodí. 8-[