Selshig píše:teoreticky když se po polosyntetice da mineral nic se neděje horši je to naopak...dneska mi řikal mechanik že jak jedou se tam nalije mineral už by se tam nic jineho nikdy nic jineho nemělo dat...ale nevim co se stane když do te polosyntetiky naliješ mineral...upřímně ja to tak nechtic zrobil a jezdim pořad jsem barbar no

ted sem měnil
olej a filtr a je tam mineral a zustane už
Název „polosyntetický“ neznamená od každého polovinu, ale označuje skupinu
olejů, která už není minerálním, ale ještě není plnohodnotným olejem syntetickým. Vyrábí se zhruba takto: vezme se minerální základ, který je ale vyroben jakousi syntetickou cestou a do něj se přimíchává syntetický
olej určitého složení. Obsah syntetické složky podle normy nesmí být menší než 20% objemu, špičkové polosyntetické oleje obsahují až 65% syntetického oleje. Poměr těchto složek dává výslednou cenu, pokud není nadhodnocena prodejní sítí, je dobrým ukazatelem kvality polosyntetického oleje.
Takže když do syntetiky či polosyntetiky naliješ minerál uděláš buď polosyntetiku (z plné) si horší polosyntetiku (z polo) jediné co je v tomto hledisku diskutabylní je mísitelnost kterou by jsi měl předem prověřit tzn vědět co tam bylo a co tam liješ pak se podívat třeba ba na net jaká je mísitelnost obou
olejů, vě většině případů to je mísitelné je to jen jistota.